نسخه آخر و کامل HELLPER: Idle RPG clicker AFK game برای موبایل

دسته بندی:

Hellper: Idle RPG clicker AFK game Mod – بازی نقش آفرینی کمک کننده اندروید نسخه معمولی نسخه مود (جایزه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Hellper: Idle RPG clicker AFK game نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Idiocracy , Inc برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی اساساً یک بازی “بزن بزن” یا همان “Beat ’em up” است که از المان های سبک بقاء در گیم پلی خودش استفاده می کند. داستان بازی بسیار ساده است. در بازی Hellper: Idle RPG clicker AFK game، شما در نقش فردی هستید که با یک تریلی تصادف کرده اید و به صورت تراژدیک وار کشته شده اید و حالا به جهنم فرستاده شدید. اما وقتی که وارد جهنم می شوید، متوجه می شوید که می توانید در نقش قهرمان جهنم ظاهر شوید و با موجودات خبیث جهنمی مبارزه کنید. در این میان، هم تیمی های جهنمی هم به شما اضافه می شوند و به شما کمک می کنند که با این موجودات مبارزه کنید. گیم پلی بازی هم مثل داستان بازی بسیار ساده است. بازی ساختار مرحله ای دارد و در هر مرحله موجودات جهنمی در موج های عظیمی از سمت راست به سمت شما که در سمت چپ هستید حمله می کنند و سعی می کنند با از بین بردن یک مانع دفاعی از شما عبور کنند. شما باید قبل از اینکه آنها بتوانند اینکار را انجام دهند آنها را بکشید و نگذارید موفق شوند مانع دفاعی را از بین ببرند. اساساً شما باید به نوعی از دروازه های جهنم در مقابل موجودات جهنمی دفاع کنید!

گیم پلی Hellper: Idle RPG clicker AFK game از سیستم مبارزاتی مرسوم بازی های کلاسیک بزن بزن استفاده می کند. این مکانیزم ها شامل ضربه زدن با مشت و لگد و استفاده از نیرو های ویژه می شوند. اما نکته جالب سیستم مبارزاتی این بازی قابلیت آنلاک کردن هم تیمی های جهنمی است. بازی این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید ۵ هم تیمی جهنمی را آنلاک کنید و از آنها برای مقابله با موجودات جهنمی کمک بگیرید. علاوه بر اینکه شما در میدان مبارزه و رو در رو با موجودات جهنمی مبارزه می کنید، هم تیمی های جهنمی شما هم از پشت ساپورت تان می کنند و از راه دور به آنها تیراندازی می کنند. هر کدام از هم تیمی های شما هم به یک نیروی ویژه مجهز هستند که بسیار قدرتمند است و می تواند در یک آن تعداد زیادی از موجودات جهنمی را از بین ببرد. البته، استفاده از این نیرو های ویژه نیازمند تصمیم گیری های دقیق و استراتژیک است. چراکه این نیرو ها حالت کول داون دارند و بعد از یک بار استفاده از آنها باید زمان مشخصی صبر کنید تا دوباره قابل استفاده شوند. بنابراین، بهتر است از این گزینه برای لحظه های آخر و در مواجهه با باس های قدرتمند موجودات جهنمی استفاده کنید. شایان ذکر است، کاراکتر اصلی و کاراکتر های هم تیمی های شما قابلیت ارتقاء هم دارند و شما می توانید آنها را ارتقاء دهید تا در لول های بالاتر بتوانید از پس موجودات جهنمی قدرتمند تر بر بیایید. Hellper: Idle RPG clicker AFK game امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب برای شما قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی بدون دیدن تبلیغات، جایزه نامحدود دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.6.0

    • - Added myth weapon
    • - Add conversion book product
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران