دانلود جدیدترین نسخه Mini Market

دسته بندی:

Mini Market – Сooking Game v1.2.2 Mod – بازی شبیه سازی سرگرم کننده “مینی مارکت” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mini Market – Сooking Game -مینی مارکت یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و جذاب استودیوی SayGames سازنده بازی هایی مثل Sand Balls ، Cannon Shot ، Perfect Slices ، Hoop Stars ، Desert Riders ، Rage Road و یا Race Master 3D است که مثل تمام دیگر بازی های منتشر شده توسط این استودیوی به شکل رایگان عرضه شده است. این بازی با همکاری استودیوی HN ساخته شده است و در واقع SayGames آن را برای دتسگاه های موبایلی منتشر کرده است. یک بار دیگر هم مثل همیشه و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی یک بازی دوست داشتنی و تفننی دیگر را برای شما دوستان آماده سازی کرده ایم و آخرین نسخه اش را به همراه یک نسخه مود شده انحصاری برای دانلود فراهم سازی کرده ایم. Mini Market – Сooking Game یک شبیه ساز بسیار جالب و ساده است که روند فانتزی و سرگرم کننده ای دارد. در این بازی همانطور که از نامش مشخص است شما قرار است در یک فروشگاه کار کنید. این بازی ماهیتی کاملاً تفننی اما در عین حال مدیریتی دارد و به خاطر وجود عناصر مختلف در این سبک ها، سازنده بازی تصمیم گرفته تا آن را در دسته بازی های شبیه سازی عرضه کند.

در بازی Mini Market – Сooking Game یک بازی مدیریتی و شبیه سازی است که در آن شما نه فقط به عنوان یک صاحب فروشگاه، بلکه مثل بازی های سبک آشپزی و رستوران داری هم باید چالش های متنوعی را پشت سر بگذارید. در ابتدا بازی از جایی شروع می شود که شما به تازگی یک فروشگاه مواد غذایی راه اندازی کرده اید اما هنوز هیچ چیزی در آن ساخته و آماده خدمات رسانی نیست. به همین خاطر شما باید کم کم بخش های مختلف را به این فروشگاه اضافه کنید. بخش اول، بخش بستنی و دسرهای خوشمزه است که در آن شما باید با توجه به سفارشات مشتری ها اقدام به آماده سازی مواد کنید و آن را بعد از تزئین و آماده سازی نهایی به مشتری تحویل دهید. با پیشروی در بازی Mini Market – Сooking Game و کسب درآمد از فروش محصولات غذایی می توانید قسمت های دیگری هم به فروشگاه اضافه کنید و محصولات غذایی بیشتری به مشتریان بفروشید. این قسمت از بازی کاملاً مدیریتی و البته تا حدی هم سلیقه ای است. در مجموع باید گفت که روند بازی Mini Market – Сooking Game بیشتر از اینکه بخواهد مهارت های مدیریتی شما را به چالش بکشد، شما را سرگرم خواهد کرد. گرافیک کارتونی اما سه بعدی بازی که با گیم پلی روان و دوست داشتنی و مخصوص بازی های SayGames ترکیب شده، می تواند برای هر کسی دلپذیر باشد. برای اینکه بیشتر با بازی مینی مارکت آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی و یا تصاویر اسکرین شات بازی را ببینید. برای دانلود آخرین نسخه بازی هم کافیست به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر رفته و از طریق لینک های مستقیم اقدام به دریافت نسخه مورد نظرتان کنید.



  • تغییرات نسخه 1.2.2

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران