دانلود ــ اکشن Dirty Revolver

دسته بندی:

Dirty Revolver v4.0.3 – بازی اکشن هیجان انگیز “هفت تیر خونی” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 0.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Dirty Revolver – هفت تیر خونی یک بازی خارق العاده زیبا و مهیج از دسته عناوین اکشن است که با قیمت 1 دلار به وسیله استودیوی ترکیه ای Dreambox Visual Communications برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. مفتخریم که اعلام کنیم اپلیکیشن برتر اولین سایت در بین تمام سایت های ایرانی است که این بازی را به صورت کاملاً انحصاری تهیه کرده و نسخه کامل و پولی آن را به شکل رایگان جهت دانلود ارائه کرده است. بازی Dirty Revolver که با نام Rusty Revolver هم شناخته می شود، یک عنوان کاملاً اکشن از سبک بازی های تیراندازی با تم غرب وحشی است. در این بازی مهارت هدف گیری و شلیک کردن های شما به چالش کشیده می شود. شکل و شمایل بازی و شخصیت پردازی و حتی سبک طراحی های گرافیکی آن، اقتباسی از سری بازی های محبوب و انقلابی Red Dead Redemption هستند. اگرچه که به هیچ وجه نباید انتظار یک بازی در حد و اندازه بازی های نسل هشتمی داشته باشیم، اما واقعیت این است که Dirty Revolver با ساختار کم نظیر و جذابی که دارد می تواند تا حدی جای خالی چنین بازی هایی را به خوبی در موبایل ها و تبلت های امروزی پر کند. بازی طوری طراحی شده که در آن بازیکنان صرفاً فقط می توانند به هدف گیری و شلیک کردن بپردازند. امکان حرکت کردن و جا به جایی در اطراف میسر نیست و اگر نیاز به تغییر مکان باشد، شخصیت بازی به صورت خودکار این کار را می کند. به صورت پیش فرض بازیکن در حالت کاور گرفتن (سنگر گرفتن پشت یک شیء ، دیوار یا مانع) است و به محض زدن دکمه شلیک از جای خود بلند شده و تیراندازی خواهد کرد.

در بازی Dirty Revolver هر مرحله در یک لوکیشن خاص دنبال می شود. بازی در 4 شهر مختلف دنبال می شود و در هر شهر شما مأموریت های خاصی را در نقاط گوناگون آن شهر پشت سر خواهید گذاشت. طبق داستان بازی که داستانی حماسی و قهرمانانه است، شما در نقش مردی هستید که وقتی کودک بود، شهر کوچک محل زندگی اش توسط نیروهای یک راهزن معروف به نام Wesley نابود شد. در این حمله ناگهانی، شخصیت اصلی بازی تمام اعضای خانواده به جز پدرش را از دست می دهد. او با پدرش سال ها در کوهستان زندگی کرد و تحت آموزش تیراندازی و نبرد قرار گرفت. بالاخره بعد از مدتی کوتاه او پدرش را نیز از دست می دهد و حالا تمام وجود او با کینه و حس انتقام جویی پر شده است. قهرمان داستان، پا به سفری خطرناک می گذارد و به قلمرو دشمنان و نیروهای Wesley می رود و تصمیم دارد تا انتقام خانواده اش را با کشتن تک تک این جنایت کاران بگیرد. در بازی Dirty Revolver شما باید در مراحلی که ده ها دشمن در آن وجود دارند از مهارت تیراندازی خود استفاده کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. با نابود کردن از دشمن، مقداری پول به دست خواهید آورد. بعد از اتمام مراحل، می توانید به بخش Inventory رفته و اقدام به خرید سلاح های بهتر یا لباس های جدیدتر کنید. بازی Dirty Revolver از نظر گرافیکی جزئیات خیلی خوبی دارد و مدل سازی های سه بعدی و دقت به جزئیات محیطی در آن بسیار شگفت انگیز است. برای مثال بارش شدید برف و مه آلود بودن هوا یکی از این جزئیات زیبا و دیدنی است. به جز مراحل معمولی، در بعضی مراحل نیز شما باید سوار بر اسب اقدام به تیراندازی به دشمنان کنید. گیم پلی بازی بسیار داینامیک طراحی شده و دشمنان شما با توجه به محل تیر خوردن واکنش نشان می دهند. برای اینکه آن ها را زودتر نابود کنید باید روی سرشان هدف بگیرید. جزئیات گرافیکی بازی آنقدر جذاب است که اگر به سر آن ها شلیک کنید اما تیر شما فقط به کلاه آن ها برخورد کند، کلاه از روی سرشان پرتاب می شود! بازی Dirty Revolver با حجم کمی که دارد اما می تواند بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد. اگر از بازی های سبک وسترن و تیراندازی لذت می برید، به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید و همین حالا نسخه انحصاری و خریداری شده آن را از اپلیکیشن برتر دانلود کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی را فقط به صورت آفلاین اجرا کنید. در غیر این صورت تبلیغات اولیه بازی شروع به لود شدن کرده و به شما اجازه اجرای صحیح بازی را نمی دهند.
  2. در نسخه مود بازی پول شما بی نهایت می باشد.
  3. بازی با نسل جدید موتور بازی سازی Unreal Engine 4 ساخته شده و احتمال اینکه بازی در دستگاه های قدیمی به ویژه اندروید 6.0 به پایین اجرا نشود وجود دارد.
  4. اگر دستگاه شما گرافیک و پردازنده خیلی قدرتمندی ندارد می توانید از بخش Settings مقدار جزئیات گرافیکی را کاهش دهید.
  5. نسخه جدید بازی بدون نیاز بهدیتا عرضه شده است.



  • تغییرات نسخه 4.0.3

    • - Fixed UI issues at high resolutions
    • - Fixed in-app-purchases request
    • - Fixed an issue with AI getting stuck in trees
    • News
    • - New UI features added
    • - Mission ending UI has an option to continue to next level
    • - Indicators added to let players know if they can buy any item without going to inventory page
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران