نسخه جدید و کامل Idle Shop Manager

دسته بندی:

Idle Shop Manager v1.3.2 Mod – بازی تفننی سرگرم کننده “مدیر فروشگاه” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت حوایز بدون نیاز به مشاهده تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Idle Shop Manager – مدیر فروشگاه عنوانی از یک بازی سرگرم کننده و کلیکر در سبک بازی های شبیه سازی و مدیریتی است که در قالب یک بازی رایگان توسط استودیوی Bling Bling Games GmbH آلمانی توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این بار هم اپلیکیشن برتر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر برای شما دوستان کرده و آخرین نسخه آن را به همراه یک نسخه مود شده به شکل انحصاری برای دانلود ارائه کرده است. عناوینی مثل Idle Tycoon: Space Company و Crafting Idle Clicker از دیگر بازی های ساخته شده توسط استودیوی Bling Bling Games GmbH هستند که پیش تر آن ها را نیز خدمت شما دوستان معرفی و منتشر کرده بودیم. بازی Idle Shop Manager مثل بازی های دیگر این استودیو که در سبک کلیکر و تفننی عرضه شده اند بوده و سبک مشابهی دارد که در آن شما این بار در نقش یک مدیر فروشگاه های زنجیره ای هستید و قصد دارید تا تجارت خود را به بهترین شکل ممکن ارتقا داده و کسب و کارتان را گسترش دهید. وظیفه شما نه فقط مدیریت یک فروشگاه، بلکه راه اندازی و مدیریت چندین فروشگاه مختلف با محصولات و زمینه های کاری متنوع مثل فروشگاه مواد غذایی، کتاب فروشی و غیره است.

بازی Idle Shop Manager با حجم کم اما گیم پلی دوست داشتنی و جالبی که دارد می تواند انتخابی عالی برای افرادی باشد که به دنبال یک بازی ساده اما سرگرم کننده هستند. به گفته سازنده شما می توانید بیشتر از 200 نوع محصول مختلف را در فروشگاه های خود موجود کرده و آن ها را به فروش برسانید. با راه اندازی فروشگاه های بیشتر، شما فرصت کسب درآمد بیشتری هم خواهید داشت اما برای مدیریت آن ها نیز باید تمرکز و انرژی بیشتری بگذارید. شما همچنین این امکان را دارید تا با به خدمت گیری نیروهای کاری بیشتر، پرسنل مجموعه فروشگاه های خود را افزایش داده و راندمان کاری تان را بیشتر و بیشتر کنید. سبک و سیاق گیم پلی و روند کلی بازی Idle Shop Manager درست مثل تمام بازی های کلیکر و Idle است که در آن می توانید با ارتقاء بخش ها و محصولات در ده ها سطوح، سوددهی آن ها را بیشتر کنید. این به قوه استراتژیکی و مدیریتی شما مربوط است که چه محصولاتی را به چه اندازه ارتقا دهید. می توانید بیشتر تمرکز خود را روی یک فروشگاه بگذارید و یا با سرمایه هایی که به دست می آورید آن ها را برای ساخت فروشگاه های جدید خرج کنید. در کل باید گفت که بازی Idle Shop Manager با ساختاری ساده و طراحی هایی کارتونی یک تجربه جالب و سرگرم کننده از یک بازی مدیریتی و تفننی را برایتان فراهم می کند. اگر مایلید که بیشتر از این با کلیت بازی Idle Shop Manager آشنا شوید می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر یا تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید. برای دانلود بازی مدیر فروشگاه کافیست به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر رفته و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت این بازی به صورت معمولی یا مود شده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.3.2

    • -Polish: Small bug-fixes and improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران