دانلود برنامه ــ ابزارها Satellite Tracker

دسته بندی:

Satellite Tracker by Star Walk v1.4.2 – اپلیکیشن ردیاب ماهواره ها در زمان واقعی مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار تقدیم شما عزیزان

Satellite Tracker by Star Walk عنوان یک اپلیکیشن خاص برای ردیابی موقعیت مکانی ماهواره ها در فضا و در زمان واقعی می باشد که توسط Robert Petrovic توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که می دانید ماهواره ها نقش بسیار مهمی را در زندگی ما انسان ها ایفا می کنند. به نوعی باید بگوییم که اگر این ماهواره ها وجود نداشتند زندگی کردن در دنیای امروزه غیر ممکن بوده و یا به بسیاری از امکانات رفاهی دسترسی نداشتیم. هر آن چیزی که تصورش را می کنید به این سازه ها مرتبط هستند، از برقراری ارتباط با دیگران گرفته تا مسیریاب ها، همه و همه وابسته به ماهواره ها هستند. معمولا افراد بسیاری علاقه دارند که در ارتباط با ماهواره ها دانش بیشتری کسب کرده و بتوانند محل دقیق حرکت آن ها را مشاهده کنند. بدین منظور شما عزیزان می توانید از طریق وب سایت های رسمی هر ماهواره به اطلاعاتی خاص در ارتباط با آن دسترسی پیدا کنید؛ اما نکته ای که باید به آن اشاره کنیم زمان بر بودن از کاوش ها و هم چنین عدم دسترسی سریع به این دسته از اطلاعات می باشد! دیگر روش موجود استفاده از استارت اپ های اندرویدی است که تا به کنون تلاش کرده ایم بهترین آن ها را در این زمینه به شما عزیزان معرفی کنیم. یکی دیگر از نرم افزار هایی که می تواند به شما علاقه مندان کمک کند Satellite Tracker by Star Walk می باشد. این اپ هوشمند با بهره مندی از یک کد نویسی قدرتمند به کاربرانش اجازه می دهد که در هر زمان و مکانی بتوانند به اطلاعات ماهواره های موجود در فضا دسترسی داشته و بتوانند محل عبور آن ها را ردیابی کنند. از اطلاعات ایستگاه فضایی گرفته تا ماهواره استارلینک و دیگر ماهواره های ارسال شده به فضا توسط کشور های گوناگون، همه و همه در این اپ در دسترستان قرار داده می شود.

ردیابی و مشاهده اطلاعات ماهواره ها توسط Satellite Tracker by Star Walk

ماهواره هایی که در فضای خارج از جو زمین در مدار خود، در حال حرکت هستند، هر کدامشان اطلاعاتی خاص داشته و به نوعی به زندگی ما کمک می کنند. همان گونه که اشاره کردیم نرم افزار Satellite Tracker by Star Walk یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که قصد دارند حرکت این ماهواره ها را زیر نظر بگیرند. شما عزیزان تنها کافی است تا نام ماهواره مورد نظرتان را وارد کرده تا تنها در چند ثانیه به اطلاعات خاص آن دسترسی داشته باشید. تمامی اطلاعاتی که توسط برنامه فوق نمایش داده می شود از دقت بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت های سازنده در اختیار توسعه دهنده استارت اپ قرار داده شده است.

مشاهده زمان دقیق عبور و حرکت ماهواره ها

افرادی که به نجوم علاقه دارند و به طور مستمر آسمان را رصد می کنند، همیشه علاقه دارند که بدانند ماهواره های محبوبی نظیر استارلینک و یا ایستگاه فضایی در چه زمان و در چه مداری حرکت می کنند. اگر شما نیز جزو افراد علاقه مند به نجوم هستید پس به کمک استارت اپ Satellite Tracker by Star Walk می توانید زمان دقیق عبور ماهواره ها را در آسمان بالای سر خود مشاهده کنید. تمامی اطلاعات زمانی به درستی محاسبه شده و با دقت بالایی ارائه می شوند تا بتوانید بدون هیچ گونه خطایی حرکت ماهواره ها را توسط تلسکوپ خود به آسانی هر چه تمام تر مشاهده نمایید.

نمای پرواز بهترین تجربه برای علاقه مندان به نجوم

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برنامه Satellite Tracker by Star Walk در اختیار کاربرانش قرار می دهد؛ نمایش پرواز می باشد. در این حالت شما عزیزان قادر خواهید بود که ماهواره مورد نظرتان را به صورت سه بعدی بر روی نمایشگر گوشی هوشمند اندروید خود مشاهده کنید و بتوانید نمای اطراف آن را، زمانی که در حال حرکت است بررسی نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Satellite Tracker by Star Walk اندروید :

  • ردیابی موقعیت مکانی ماهواره ها با دقتی بسیار بالا
  • دسترسی داشتن به اطلاعات بهترین و مشهور ترین ماهواره های جهان
  • ارائه اطلاعات زمانی خاص در خصوص زمان عبور ماهواره ها از موقعیت مکانی شما
  • نمای سه بعدی از ماهواره های مورد علاقه خود و فضای اطرافشان
  • گزینه ای برای مشاهده ماهواره ها به صورت کاملا زنده

اپلیکیشن Satellite Tracker by Star Walk با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه ردیابی ماهواره ها توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.4.2

    • More accurate satellite pass timings
    • FAQ and video tutorial
    • Auto notifications for tracked satellites
    • General performance improvements
    • Minor bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران