دانلود بازی ــ ماجراجویی Clumsy Ninja

دسته بندی:

Clumsy Ninja v1.33.2 Mod – بازی فوق العاده زیبای نینجای بانمک اندروید نسخه معمولی نسخه مود با سکه و الماس بی نهایت به صورت جداگانه بازی آفلاین است

Clumsy Ninja – نینجای دست و پا چلفتی یک بازی جدید و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی NaturalMotion می باشد که ساعت ها قبل نسخه ی حدید آن منتشر گردید و مثل همیشه همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده است. در این بازی بسیار زیبا شما می بایستی که نینجای خود را از یک دست و پا چلفتی به یک جنگجوی تمام عیار تبدیل نمایید و با او به تعامل و دوستی برسید! بله در این بازی یک نینجای بانمک در اختیار شماست که می توانید هر بلایی که دوست دارید بر سر او بیاورید و از واکنش های بسیار واقعی با هوش مصنوعی بسیار بالای نینجای بازی حیرت زده شوید! بازی Clumsy Ninja را اجرا کنید ؛ در اول بازی چند راه کار ساده برای رفاقت با نیجا به شما نشان داده می شود و شما قادر خواهید بود با انگشتان خود حتی او را پرتاب کنید یا هر بلایی خواستید سر نینجای بینوا در بیاورید و زمانی که شما با نینجای خود رفیق شدید می توانید شروع به آموزش او برای تبدیل به یک نینجای زبردست کنید! هدف در این بازی تربیت یک نینجای خوب و زرنگ و البته جنگجو است ولی مشکل این است که نینجای شما بیش از حد خوشحال تشریف دارند و شما باید زحمات زیادی برای افزایش تجربه ی او متحمل شوید که در این راه می توانید از تجهیزات ورزشی به همراه اسباب بازی های متنوع و سایر روش ها همچون ادب کردن او با پرتاب کردن استفاده کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

برخی از ویژگی های بازی Clumsy Ninja اندروید :

  • نشان دادن عکس العمل بسیار زیبا نسبت به کارهای شما
  • آموزش های نینجای خود برای یادگیری ترفندها و حرکت های جدید
  • در دسترس بودن بیش از 7 0 اقلام منحصر به فرد تعاملی برای لذت بردن
  • سفر با نینجا به مکان های جدید، بازی های جدید ، دیدار با شخصیت های جدید و غیره
  • امکان سفارشی سازی نینجا با عوض کردن لباس، کمربند و هدبند و غیره
  • گرفتن یک عکس از نینجای خود را در هر زمان با استفاده از آیکون دروبین

بازی Clumsy Ninja به صورت رایگان عرضه شده و با دارا بودن امتیاز 4.3 از 5.0 از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود و ما امروز در اپلیکیشن برتر جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم. ناگفته نماند که این بازی تا به این لحظه 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود.

تغییرات نسخه ی v1.33.2 :

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد بازی

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Clumsy Ninja :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.naturalmotion . clumsyninja را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • توضیحات تکمیلی

    در نسخه مود پروفایل جدید بسازید و سکه و جم به رایگان کسب کنید


دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران