دانلود برنامه ــ موقعیت یاب و GPS Compass and GPS Tools

دسته بندی:

Compass and GPS tools v24.1.3 برنامه قطب نما به همراه اطلاعات جغرافیایی و مسیریابی مخصوص اندروید نسخه پریمیوم و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

اختراع وسایل نقلیه مختلف در طول تاریخ نشانگر نیاز انسان ها برای جا به جا شدن است. مسیریابی همواره یکی از مشکلات و معضلاتی بوده که مسافران با آن درگیر بوده اند. مخصوصا اگر سفر قرار نبوده که از راه های مشخصی انجام شود (مثل سفر های دریایی) این کار حتی دشوار تر هم بوده است. در هزاران سال پیش مسافران در بیابان، دریا و … تنها با نگاه کردن به ستارگان و جهت طلوغ و غروب خورشید، راه خود را پیدا می کردند. در حدود 200 سال پیش از میلاد مسیح قطب نما اختراع شد و روش مسیریابی انسان ها را به طور کامل دگرگون نمود. حالا با این وسیله مسافران می توانستند تمامی جهت های جغرافیایی را به آسانی تشخیص داده و مهم تر این که با استفاده از قطب نما از مسیر درست خود منحرف نشوند. پس از گذشت حدود 350 سال از اختراع قطب نما وسیله دیگری، در مسیریابی ما انقلاب ایجاد کرد،‌ نام این وسیله هم نقشه بود. حالا با استفاده از نقشه و قطب نما مسیریابی و انجام سفر ها بسیار آسان تر و مطمئن تر شده بود. در طی سالیان بعدی، انواع مختلف ابداعات و اختراعات باعث شدند که هر بار مسیریابی آسان تر از گذشته شود. اختراع رادار، رادیو، عمق یاب صوتی و …. از جمله این اختراعات هستند. اما امروزه ما مسیریابی را به شیوه ای متفاوت انجام می دهیم. به لطف وجود تکنولوژی جی پی اس و همچنین انواع دستگاه ها برای مسیریابی، امروزه مسیریابی به مراتب آسان تر از گذشته است. گوشی های هوشمند توانایی دریافت و تحلیل سیگنال های جی پی اس را دارند و وجود انواع اپلیکیشن های مسیریابی آن ها را به ابزار های بسیار مناسب و قابل اتکایی برای مسیریابی تبدیل کرده است. علاوه بر این وجود قطب نما در اکثر گوشی های امروزی باعث می شود که ما همه ابزار های لازم برای مسیریابی را در گوشی های هوشمند خود داشته باشیم. گاها پیش می آید که بخواهیم میزان آنتن دهی و عملکرد جی پی اس را در نقطه ای بسنجیم تا بتوانیم از کارکرد جی پی اس در آن نقطه اطمینان حاصل کنیم. امروز با اپلیکیشنی برای این کار در خدمت شما هستیم. Compass and GPS tools عنوان یک اپلیکیشن برای سنجش میزان سیگنال جی پی اس و قطب نما، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Lakshman توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید در یک محیط زیبا به یک قطب نمای دقیق دسترسی داشته و علاوه بر آن تعداد ماهواره های جی پی اس در دسترس و قدرت سیگنال آن ها را بسنجید. دقت داشته باشید که برای شروع دریافت سیگنال نیاز به در دسترس بودن حداقل چهار ماهواره است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Compass and GPS tools اندروید :

  • دارای قطب نما
  • نمایش اطلاعات جغرافیایی مثل طول و عرض جغرافیایی، سرعت، ارتفاع و ….
  • نمایش وضعیت ناوبری، آلمانک، افومریس، آزیموت و زمان به صورت دقیق
  • دارای ویجتی برای نمایش اطلاعات در هوم اسکرین دستگاه

اپلیکیشن Compass and GPS tools با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند، شما عزیزان هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست جمعی از شما دوستان معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 24.1.3

    • • Bug fixes
    • • App name mod
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران