جدیدترین نسخه LuX

دسته بندی:

LuX IconPack v1.0 – اپلیکیشن آیکون پک ترکیبی لوکس اندروید! نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

LuX IconPack عنوان یک آیکون پک ترکیبی با تم دارک می باشد که توسط JustNewDes i gns توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. زمانی که صحبت از شخصی سازی صفحه نمایش و رابط کاربری گوشی های اندرویدی می شود، ابزار مختلفی در ذهن کاربران نقش می بنند، که هر کدام از آن ها نمایشگر را به گونه ای، دست خوش تغییراتی می کنند. طبق بررسی های به عمل آمده معمولی ترین کاربران نیز به طور میانگین در هر روز بیش از 50 بار، نمایشگر گوشی اندرویدی خود را روشن کرده و به منو اصلی آن وارد می شوند. به همین دلیل ما برای ایجاد تغییرات در UI باید ابزاری را انتخاب کنیم که تاثیر مستقیمی بر منو اصلی اسمارت فونمان داشته باشد. در بین تمامی گزینه های موجودی که در ذهن شما وجود دارد، بهترین گزینه را می توان یک آیکون پک دانست که در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین تغییرات را بر روی صفحه نمایش اعمال می کند. همان طور که می دانید، ما در وب سایت اپلیکیشن برتر، یک دسته بندی مجزا را به آیکون پک ها اختصاص داده ایم، که خوشبختانه مورد استقبال شما عزیزان نیز قرار گرفته است. به همین دلیل در این پست قصد داریم که به این دسته بندی یک مورد جدید را اضافه کنیم! LuX IconPack دقیقا همان بسته ای است که قصد معرفی آن را داریم. بیایید پیش از هر چیزی به عنوان نوشته اشاره ای داشته باشیم! لوکس آیکون پک، یک بسته ترکیبی از نماد محبوب ترین استارت اپ هایی است که ما به طور مداوم از آن ها استفاده می کنیم. نماد های تیره این آیکون پک به گونه ای خاص با نماد های اصلی و رنگی برنامه ها ترکیب شده که نتیجه اش آیکون هایی خاص می باشد. آیکون های موجود در این آیکون پک از نزدیک دارای شکل و رنگ منحصر به فردی هستند که می توان آن ها را یک بسته out of the box دانست. باید بگوییم که این آیکون پک در عصر دیجیتال ظاهری خاص را به گوشی هوشمندتان هدیه می کند.

تکمیل جذابیت نمایشگر اندروید با استفاده از LuX IconPack

جدای از بحث خلاقیت بالا در طرح های موجود که در توضیحات فوق به طور کامل به آن پرداختیم، دیگر گزینه ای که آیکون پک LuX IconPack را نسبت به سایر عناوین موجود در گوگل پلی متمایز می کند، کیفیت بسیار بالای آن می باشد که در هر نمایشگری با هر نوع نرخ تازه سازی، یک نمایشگر تازه را به شما هدیه می دهد! در این مجموعه، کاربران به بیش از 3 هزار آیکون مختلف دسترسی دارند که می توانیم به جرات بگوییم بسیاری از برنامه ها و بازی ها تحت پشتیبانی این برنامه هستند. گرچه تیم توسعه دهنده تلاش می کند که به طور مداوم، با ارائه آپدیت هایی مختلف آیکون های جدیدی را در اختیارتان بگذارد.

مجموعه ای از والپیپر ها و ویجت های اختصاصی در کنار آیکون ها

همان گونه که بار ها و بار ها به این موضوع اشاره کرده ایم، یکی از اصلی ترین ملاک های انتخاب یک استارت اپ توسط یک کاربر، مجموعه امکاناتی است که توسط آن برنامه ارائه می شود. بسیاری از آیکون پک ها تنها بر روی ارائه نماد هایی جدید تمرکز دارند! گرچه این موضوع به هیچ عنوان بد نیست، اما باید بگوییم که ما در کنار آیکون هایی زیبا به تصاویر زمینه بدون نقص و ویجت هایی کاربردی نیز نیاز داریم. بدین منظور ما در آیکون پک LuX IconPack نه تنها می توانیم به مجموعه ای از نماد ها دسترسی داشته باشیم، بلکه بیش از 500 والپیپر اختصاصی و 10 ویجت خاص نیز در دسترس هستند که به نوعی بیش از نود درصد نیاز های شما را در بحث شخصی سازی برطرف می کنند.

پشتیبانی از لانچر های پر طرفدار و گوناگون اندرویدی

یکی از مهم ترین مسائلی که تمامی کاربران پیش از انتخاب آیکون پک ها باید به آن توجه داشته باشند، لانچری است که از آن استفاده می کنند. به طور معمول ما در همه لانچر ها نمی توانیم آیکون های خود را به آسانی تغییر دهیم و این آیکون پک ها هستند که پیش از هر چیزی باید به لانچر تحت پشتیبانشان توجه داشته باشیم. خوشبختانه باید بگوییم که آیکون پک LuX IconPack از محبوب ترین لانچر های اندرویدی پشتیبانی می کند که تعداد آن ها به بیش از 25 لانچر می رسد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه LuX IconPack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از آیکون های زیبا و منحصر به فرد
  • خلاقیتی مثال زدنی در طرح آیکون
  • گزینه ای مناسب برای تمامی نمایشگر هایی با تم تیره یا روشن
  • بیش از 3000 آیکون متنوع تنها در یک برنامه
  • دسترسی داشتن به بیش از 500 والپیپر و 10 ویجت خاص در کنار آیکون ها
  • به روز رسانی هایی متعدد برای دسترسی داشتن به آیکون هایی جدید
  • پشتیبانی از پر طرفدار ترین لانچر های اندرویدی

اپلیکیشن LuX IconPack با بهره مندی از آیکون هایی خاص و بسیار زیبا توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ پر طرفدار را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های مستقیم و پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0

    • Initial Release with 3000 Icons
    • 100 Matching Wallpapers
    • 10 KWGT Widgets
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران