نسخه جدید و کامل Video Converter

دسته بندی:

Video Converter: MP3 AVI MPEG GIF FLV WMV MP4 v47.0 – مبدل ویدئو به فرمت های مختلف نسخه حرفه ای برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

این روزها ویدیو ها از انواع دیگر محتوا بسیار پر طرفدار تر و پر استفاده تر هستند. کاربران اغلب دوست دارند که به جای خواندن یک مقاله بلند، یک ویدیوی چند دقیقه ای از مطلب موردنظرشان ببینند و به صورت تصویری به اطلاعاتی که می ‌خواهند دسترسی پیدا کنند. بالا رفتن سرعت اینترنت و کم شدن هزینه استفاده از آن باعث شده است که راحت‌ تر از گذشته بتوانیم محتوا های ویدیویی را استفاده کنیم. روی گوشی های هوشمند امروزی دوربین های با کیفیت و قدرتمندی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان فیلم هایی در حد دوربین های حرفه ای ضبط کرد. به همین خاطر تولید محتوا نیز بسیار کم هزینه شده و اغلب افراد با استفاده از گوشی هوشمند خود به این کار می پردازند. همانطور که میدانید برای ضبط و تهیه ویدئو، فرمت های مختلفی وجود دارد و در طول زمان فرمت های بیشتری به این کار اختصاص پیدا کرده است. هر کدام از این فرمت ها ویژگی ها و قابلیت های مخصوص به خود را دارند و نمی‌ توان از یک فرمت برای همه انواع ویدیو ها استفاده کرد. به همین خاطر لازم است که در برخی از مواقع فرمت ویدیو ها را تغییر دهیم تا بتوانیم آنها را برای کاربردهای مختلف مناسب سازی کنیم. امروز با برنامه ای برای انجام این کار در خدمت شما هستیم. Video Converter: MP3 AVI MPEG GIF FLV WMV MP4 عنوان یک اپلیکیشن برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Offiwiz توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه از انواع فرمت های ویدئویی و صوتی مثل MP3 AVI MPG GIF FLV WMV MP4 پشتیبانی می کند و می توان به وسیله آن انواع ویدئو ها را به فرمت های مختلف تبدیل کرد. کار با این برنامه بسیار آسان است، کافیست نوع خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس فایلی که میخواهید تبدیل شود را به برنامه معرفی نمایید تا فرآیند تبدیل آغاز شود.در این برنامه به ابزارهای دیگر تبدیل فایل لینک وجود دارد تا با استفاده از آنها بتوانید فایل های صوتی و اسناد خود را به فرمت های دلخواه تبدیل نمایید. فایل ها در تب های مختلف نمایش داده می شوند تا هم دسترسی به آنها آسان باشد و هم بتواند به راحتی آنها را با دیگران به اشتراک گذاشت. این برنامه به گونه ای ساخته شده است که مصرف بهینه از منابع و باتری داشته باشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Converter: MP3 AVI MPEG GIF FLV WMV MP4 اندروید:

  • پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف
  • کاربری ساده و آسان برنامه
  • الگوریتم بهینه برای مصرف کم از باتری و منابع دستگاه
  • نمایش فایل ها در تب های مختلف برای دسترسی آسانتر به آن ها
  • قابلیت تبدیل فایل های ویدیویی به فرمت صوتی MP3
  • تبدیل کلیپ های ویدیویی به فایل های گیف

اپلیکیشن Video Converter: MP3 AVI MPEG GIF FLV WMV MP4 یک مبدل ویدئویی حرفه ای با قابلیت های متنوع است که توانسته امتیاز 2.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 47.0

    • - Minor bugs fixed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ مبدل ویدئو و عکس Video Converter

آخرین نسخه ــ مبدل ویدئو و عکس Video Converter

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران