دانلود برنامه اندروید Mindly

دسته بندی:

[Mindly (mind mapping) v1.19 [Unlocked – اپلیکیشن منحصر به فرد مرتب سازی ایده ها و تفکرات در اندروید نسخه آنلاک شده با تمامی قابلیت ها تقدیم شما عزیزان

Mindly (mind mapping) برنامه ای کارآمد برای مرتب سازی افکار و ایده های شخصی بوده که توسط شرکت dripgrind برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. به وسیله این اپلیکیشن جهان درونی خود را سازماندهی کنید! با گسترش روزانه مشکلات و مشغله های کاری، ذهن افراد مشغول شده و نمی توانند که ایده هایشان را جمع بندی و یا اینکه افکارشان را متمرکز کنند. مایندلی به کاربران دیوایس های اندرویدی کمک می کند تا با سیستمی بسیار هوشمند و در عین حال ساده افکار و ایده های خود را دسته بندی کرده تا بتوانند بر روی آن ها متمرکز شوند. این نرم افزار علاوه بر سازماندی ایده ها برای فعالیت های دیگری نظیر پروژه های کاری، مرتب سازی نکات مهم قبل از جلسه، نوشتن خلاصه سریع و … قابل استفاده بوده و می توان نهایت بهره را از آن برد. پس از جمع بندی ایده ها، افکار و فعالیت های خود می توانید به آسانی نکات غیر ضروری را از نمودار ایجاد شده حذف کرده تا بتوانید به صورت بهتری به کلیات و نکات ضروری فعالیت هایتان بپردازید. از ویژگی های قابل تحسین Mindly می توان به پشتیبانی آن از یادداشت ها، آیکون و تصاویر برای هر نکته ایجاد شده در نرم افزار اشاره کرد. پس از مرتب کردن تمامی یادداشت ها و گزینه های ایجاد شده می توانید نقشه ذهنی خودتان را استخراج کرده و آن را در دستگاه هوشمندتان ذخیره کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mindly اندروید :

  • قابلیت ایجاد سلسله مراتب نا متناهی از عناصر
  • اضافه کردن یادداشت، آیکون و تصویر به هر عنصر ایجاد شده
  • مجموعه ای از طرح های رنگی مختلف برای عناصر گوناگون
  • کلیپ بورد ویژوال برای سازماندهی مجدد محتوا
  • صادر کردن نقشه تفکرات ذهنی در قالب فرمت های PDF، OPML، Text

اپلیکیشن Mindly با توجه با قابلیت منحصر به فرد خود توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران در پلی استور دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه انلاک آن را بدون نیاز به پرداخت های درون شبکه از اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ نسخه رایگان موجود در گوگل پلی برخی از امکاناتش پولی است و با پرداخت باز میشود اما نسخه ی ما کامل با تمام قابلیت هاست که به پرداخت هم نیاز ندارد .



  • تغییرات نسخه 1.19

    • - Minor improvements and bug fixes.
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران