دانلود ENIX DARK Icon Pack - آیکون پک تیره و جذاب انیکس اندروید

دسته بندی:

ENIX DARK Icon Pack v0.4 – اپلیکیشن آیکون پک تیره و جذاب انیکس اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

ENIX DARK Icon Pack عنوان یک آیکون پک تیره و در عین حال جذاب اندرویدی می باشد که توسط LKN9X توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما می دانیم که داشتن یک رابط کاربری زیبا و کاربرپسند به عوامل مختلفی بستگی دارد. همه عناصری که ما بر روی صفحه نمایش اسمارت فون خود مشاهده می کنیم به نوعی تاثیرات مستقیمی را بر UI می گذارند. در میان تمامی این عناصر برخی از آن ها تاثیر بیشتری دارند و بار ها و بار ها به استفاده از بهترین شان تاکید کرده ایم! یکی از بهترین گزینه هایی که به کمک آن می توانید تغییرات بسیاری را در زیبایی رابط کاربری گوشی هوشمند تان ایجاد کنید آیکون ها می باشند. داشتن یک آیکون زیبا باعث می شود که نهایت بهره را از کیفیت نمایشگر اسمارت فون تان ببرید و هر کسی را به سمت آن جذب کنید! اما همان گونه که می دانید دسترسی داشتن به آیکون های گوناگون کار راحتی نیست. به همین دلیل ما استفاده از آیکون پک ها را به شما پیشنهاد می دهیم. آیکون پک ها کمک می کنند که بدون هیچ گونه اتلاف وقتی به صد ها نماد گوناگون دسترسی داشته و هر کدام شان را که مطابق با سلیقه شما هستند به راحتی انتخاب نمایید. وب سایت اپلیکیشن برتر که یکی از اصلی ترین مراجع آیکون پک در ایران می باشد، تا به کنون تلاش کرده است که بهترین آن ها را به شما همراهان همیشگی معرفی کند. با این وجود یکی از بهترین بسته های نمادی که در این پست قصد معرفی آن را داریم ENIX DARK Icon Pack می باشد. این آیکون به اصطلاح دارک یا همان تیره با ارائه آیکون هایی ساخته شده از رنگ های تیره و سفید کمک می کند که همانند همیشه جذابیت رابط کاربری گوشی هوشمند خود را افزایش داده و برای همیشه آیکون های کسل کننده و رایج استارت اپ ها را کنار بگذارید.

ENIX DARK Icon Pack گزینه ای مناسب برای داشتن آیکون هایی تیره

آیکون پک هایی که نماد های تیره در اختیار ما قرار می دهند کم نبوده و تنها با یک جست و جو در مارکت اندروید می توانید به مجموعه ای از آن ها دسترسی داشته باشید؛ اما نکته ای که باید به آن توجه کرد خلاقیت طرح ها و هم چنین دقت بالای طراحی در آن ها می باشد! این موضوع همان چیزی است که توسعه دهندگان ENIX DARK Icon Pack توجه ویژه ای به آن داشته و شرایطی را فراهم ساخته اند تا بتوانید از نماد هایی با کیفیت نهایت استفاده را ببرید. در این نسخه از انیکس دارک آیکون پک به بیش از 1200 آیکون مختلف دسترسی دارید که برای فعال سازی آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود.

ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه!

گاها بسیاری از ما، از استارت اپ هایی استفاده می کنیم که عموم کاربران آن ها را نصب نکرده و تنها افرادی خاص به طور مداوم از آن ها بهره می برند. به طور معمول شما نمی توانید آیکون های این برنامه ها را در آیکون پک ها مشاهده کنید. به همین دلیل اگر شما در هنگام استفاده از آیکون پک ENIX DARK Icon Pack نتوانستید نماد مورد نظرتان را بیابید، تنها کافی است تا به بخش در نظر گرفته شده برای ارسال درخواست ساخت رفته، و در خواست خود را برای ساخت آیکون مد نظرتان برای تیم توسعه دهنده ارسال کنید، تا در آپدیت های بعدی شاهد یک آیکون کاملا اختصاصی باشید.

تصاویر زمینه هماهنگ در کنار آیکون ها

گاها دیده می شود برخی از کاربران که سلیقه خوبی در هنگام انتخاب آیکون ها دارند، نمی توانند تصویر زمینه مناسب آیکون های انتخاب شده را بیابند! به همین دلیل تیم توسعه دهنده برنامه ENIX DARK Icon Pack نه تنها مجموعه ای از آیکون های منحصر به فرد را در اختیار ما قرار می دهند، بلکه مجموعه ای از ده ها والپپیر خاص را نیز ارائه کرده که این تصاویر زمینه از هماهنگی بسیار بالایی با آیکون ها برخوردار هستند. در پایان نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که این برنامه به طور مداوم آپدیت شده و شما عزیزان می توانید به آیکون ها و والپیپر های جدیدی دسترسی پیدا کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه ENIX DARK Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از 1200 آیکون زیبا و متنوع
  • طراحی خاص آیکون ها با استفاده از رنگ های تیره و سفید
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون برنامه مورد نظرتان
  • به روز رسانی های مداوم و منظم برای دسترسی داشتن به آیکون های جدید
  • کیفیت بسیار بالای طراحی و هم چنین به کار نبردن هوش مصنوعی در طرح ها!
  • تصاویر زمینه خاص مبتنی بر سرور های ابری
  • پشتیبانی از پر طرفدار ترین لانچر های اندرویدی

اپلیکیشن ENIX DARK Icon Pack با بهره مندی از مجموعه امکانات و طرح های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار منتشر شده است. توجه داشته باشید که این آیکون پک تا به کنون فروشی نداشته و با دریافت نسخه خریداری شده آن از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن برتر ، بدون شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود.



  • تغییرات نسخه 0.4

    • Added 100 icons
    • Fixed some icons not applying automatically
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران