نسخه کامل و آخر Lingvist برای اندروید

دسته بندی:

Lingvist: Learn Languages Fast v2.75.9 – اپلیکیشن یادگیری سریع زبان مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 199.99 دلار تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

Lingvist: Learn Languages Fast عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده و کاربردی برای یادگیری سریع زبان های مختلف می باشد که توسط Lingvist Technolog i es OÜ توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یادگیری زبان یکی از علایقی است که در وجود تمامی انسان ها دیده می شود. بسیاری از آن ها در طول زندگی خود تلاش می کنند که زبان های مورد علاقه شان را یادگرفته و با مردمانی که با آن زبان صحبت می کنند ارتباط برقرار کنند. تعداد زیادی از کسانی که اقدام به یادگیری زبان می کنند در میانه راه، یادگیری را رها کرده و دیگر هیچگاه به سراغ آن نمی روند. این موضوع می تواند دلایل مختلف و متنوعی داشته باشد که هر کدام شان به نوعی تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد می گذارد. یکی از مسائلی که باعث می شود علاقه مندان به یادگیری در میانه های راه از یادگیری دست بکشند، طولانی بودن مدت زمان آموزش ها می باشد. متاسفانه بسیاری از آموزش های موجود که مدرسان زیادی از آن ها استفاده می کنند از اصول کافی بهره مند نبوده و همین موضوع باعث می شود که دانشجو به مرور زمان از یادگیری دوری کند. امروزه با گسترش اسمارت فون های اندرویدی و نرم افزار های متنوع آموزشی افراد بسیاری برای یادگیری مسائل و دانش مورد علاقه شان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. ما می توانیم استارت اپ های گوناگونی را در زمینه یادگیری زبان های گوناگون مشاهده کنیم. یکی از بهترین این اپ ها برنامه Lingvist: Learn Languages Fast می باشد که جزو بهترین گزینه های موجود برای یادگیری سریع زبان در مدت زمانی کوتاه است. این برنامه که توسط متخصصان و اساتید حرفه ای زبان های گوناگون طراحی شده است با استفاده از ترکیب چندین سیستم آموزشی کمک می کند که در مدت زمانی کوتاه، بهترین بازده را از یادگیری های تان به دست آورید.

Lingvist: Learn Languages Fast برنامه ای برای یادگیری زبان های مختلف جهان

کاربران برنامه Lingvist: Learn Languages Fast با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی گوناگون می توانند بیش از 13 زبان مختلف را به راحتی هر چه تمام تر یاد بگیرند. در میان محبوب ترین زبان های موجود در لیست ارائه شده توسط این استارت اپ می توانیم به انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … اشاره کنیم که جزو پر طرفدار ترین ها در سراسر جهان به شمار می روند. در هنگام اجرای برنامه و مشاهده داشبورد آن، یک سیستم هوشمند سوالاتی را از شما می پرسد که این سوالات تعیین کننده سطح دانش قبلی تان از زبان مورد علاقه تان می باشد. این موضوع کمک می کند که اگر پیش از این نرم افزار برای یادگیری زبان مورد علاقه خود تلاشی کرده اید، این تلاش بدون ثمر نبوده و از یک سطح مناسب شروع به یادگیری دوباره کنید.

یادگیری هزاران لغت در زمانی کوتاه

ما می توانیم بیس و اساس سیستم آموزشی استارت اپ Lingvist: Learn Languages Fast، آموزش واژگان بدانیم. کاربران این نرم افزار قادر خواهند بود که تنها در مدت زمانی بسیار کوتاه بیش از 5 هزار واژه را به ذهن خود سپرده و در مکالمات خود از آن ها نهایت بهره را ببرند. این موضوع در ارتباط با تمامی زبان های تحت پشتیبان برنامه صادق بوده و واژگان آموزش داده شده برای تمامی شان یکسان است. نکته دیگری که توجه ما را به خودش جلب می کند، سیستم یادگیری پیشرفته می باشد، که به واسطه آن خواهید توانست سیستم آموزشی را متناسب با نیاز ها و آنچه که در ذهنتان دارید شخصی سازی کنید.

ارائه آماری دقیق

در تمامی طول مراحل یادگیری کاربران، برنامه Lingvist: Learn Languages Fast تمامی عملکرد ها را زیر نظر گرفته و در صورت نیاز اطلاعاتی از میزان پیشرفت کاربر ارائه می دهد. این اطلاعات علاوه بر آمار و ارقام به صورت نموداری بوده که همین موضوع کمک می کند به درکی کامل از توانایی هایتان برسید. از طرفی اگر فردی مستعد باشید این طرح های گرافیکی کمک می کنند که روحیه ای دو چندان برای یادگیری داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lingvist: Learn Languages Fast اندروید :

  • یادگیری زبان های مختلف تنها در مدت زمانی بسیار کوتاه
  • یادگیری بیش از 5 هزار واژگان مختلف در زبان های گوناگون
  • گزینه ای برای سطح بندی میزان توانایی کاربر پیش از شروع به یادگیری
  • ارائه پیشرفت های هر کاربر به صورت یک نمودار گرافیکی
  • یادگیری گرامر زبان مورد علاقه خود همزمان یادگیری واژگان
  • محیط کاربری ساده و و آسان

اپلیکشن Lingvist: Learn Languages Fast با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه یادگیری زبان های مختلف سراسر جهان توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 199.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت کرده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم این استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات از وبسایت پر طرفدار و پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.75.9

    • Changes and improvements. Do you like them? So do we. Keep your updates turned on and keep on learning!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران