نسخه جدید و آخر Voice Memos برای اندروید

دسته بندی:

iVoice – iOS Voice Memos style v1.5.8 – اپلیکیشن ضبط صدا آیفون برای اندروید! نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 1.99 دلار

iVoice – iOS Voice Memos style عنوان یک اپلیکیشن ضبط صدا، با رابط کاربری ضبط صوتی آی او اس می باشد که توسط استودیو N-HStudio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که می دانید اندروید و آی او اس دو رقیب دیرینه یکدیگر هستند و توسعه دهندگان آن ها یعنی اپل و گوگل به طور مداوم در تلاشند که از یکدیگر سبقت گرفته و سهم بیشتری را در بازار گوشی های هوشمند به خود اختصاص دهند. همان طور که می دانید سیستم عامل اندروید و آی او اس از نظر رابط کاربری و ویژگی ها تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. اما با این حال گاها دیده می شود که برخی از کاربران اندروید از برخی ویژگی های آی او اس خوششان می آید که بالعکس این موضوع نیز بار ها و بار ها دیده شده است. یکی از ویژگی هایی که ما در هر دو سیستم عامل شاهد آن هستیم ضبط صدا می باشد. ضبط صوت گوشی های آیفون ب دلیل داشتن یک رابط کاربری ساده و گزینه های مدیریتی مناسب دارای طرفداران بسیاری زیادی در سراسر جهان می باشد که می توانیم این طرفداران را در بین کاربران اندرویدی نیز مشاهده کنیم. به همین دلیل یک توسعه دهنده خوش ذوق اندرویدی در اقدامی جالب توجه، یک ضبط صوت پر امکانات را درست همانند ابزار ضبط صدا در IOS کدنویسی کرده و در اختیار عموم کاربران اندرویدی قرار داده است. برنامه iVoice – iOS Voice Memos style با بهره مندی از ویژگی هایی گوناگون کمک می کند که در محیطی، درست همانند سیستم عامل آی او اس اقدام به ضبط صدا نموده و صدا های اطراف خود را در حافظه اسمارت فون تان ذخیره کنید. هر آن چیزی که برای یک ضبط بدون نقص به آن نیاز دارید در اختیارتان قرار داده می شود و برای استفاده از آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود.

iVoice – iOS Voice Memos style ضبط صوت آیکون در اندروید!

پس از نصب برنامه iVoice – iOS Voice Memos style و ورود به محیط اولیه آن، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند، رابط کاربری آن می باشد. همان گونه که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم، داشتن رابط کاربری آی او اس یکی از اصلی ترین ویژگی های این استارت اپ است. تیم توسعه دهنده تلاش کرده است که علاوه بر رابط کاربری، گزینه های مدیریتی ضبط صدا این سیستم عامل را نیز در اختیارمان قرار دهد. بر خلاف آن چه که تصور می کنید، کیفیت ضبط صدا به کمک آی وویس بسیار بالا بوده و باعث می شود که ضعیف ترین صدا ها را نیز به راحتی ذخیره نمایید. مهم نیست که در چه مکانی قرار دارید و برای چه چیزی قصد استفاده از این ضبط صوت را دارید، بلکه تنها کافی است تا آن را اجرا نموده و با لمس گزینه ضبط از یک صدای شفاف ضبط شده نهایت لذت را ببرید.

ضبط صدا به صورت مخفیانه!

در برخی از مواقع تمام ما در شرایطی قرار می گیریم که نمی خواهیم دیگران از فعال سازی قابلیت ضبط صدای اسمارت فون مان مطلع شوند! با توجه به این موضوع برنامه iVoice – iOS Voice Memos style یک قابلیت خاص را در اختیارمان قرار می دهد. به کمک این ویژگی شما عزیزان می توانید به صورت مخفیانه برنامه را در پس زمینه اسمارت فون اندرویدی خود فعال نگه داشته و اقدام به ضبط صدا کنید. باید بدانید که حتی در صورت خاموش شدن صفحه نمایش و یا حتی قفل آن برنامه به صورت خودکار تا زمانی که آن را متوقف نکرده اید به فرآیند ضبط ادامه می دهد.

قابلیت هایی متنوع در یک UI ساده

در کنار تمامی ویژگی های برنامه iVoice – iOS Voice Memos style که ما در توضیحات فوق به آن ها اشاره کردیم، شما عزیزان می توانید به قابلیت های دیگری نیز دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین آن ها را می توان تعیین فرمت خروجی دانست که به ما اجازه می دهد متناسب با خواسته خود فرمت فایل های خروجی را تغییر دهیم. علاوه بر این کاربران می توانند صدا های ضبط شده را به طور مستقیم از طریق برنامه پخش کرده و یا اینکه قسمت های اضافی آن ها را برش دهند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه iVoice – iOS Voice Memos style اندروید :

  • برنامه ضبط صدای فوق العاده با رابط کاربری خاص درست همانند ضبط صوت آیفون
  • ضبط صدا با کیفیتی بسیار بالا و شفاف
  • گزینه ای برای ضبط صدا در پس زمینه اسمارت فون
  • ادامه فرآیند ضبط و جلوگیری از توقف آن حتی در صورت خاموش شدن صفحه نمایش
  • امکان به اشتراک گذاری صدا های ضبط شده و سازماندهی آن ها
  • انتخاب فرمت خروجی متناسب با نیاز های تان

اپلیکیشن iVoice – iOS Voice Memos style با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.5.8

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود ــ ضبط صدا IntCall ACR

دانلود ــ ضبط صدا IntCall ACR

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران