دانلود Diligent : Icon Pack - آیکون پک خاص و منحصر به فرد بدون شکل اندروید!

دسته بندی:

Diligent : Icon Pack v2.2.1 – اپلیکیشن آیکون پک خاص و منحصر به فرد بدون شکل اندروید! نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

Diligent : Icon Pack عنوان یک آیکون پک خاص و منحصر به فرد به صورت بدون شکل یا به اصطلاح shapeless می باشد که توسط FLATEDGE توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما می دانیم که آیکون پک ها جزو پر طرفدار ترین گزینه های موجود برای شخصی سازی صفحه نمایش اسمارت فون های اندرویدی به شمار می روند. شما عزیزان تنها با یک نگاه به مارکت اندروید می توانید انواع این بسته های نماد را مشاهده کنید، که با این حال ما تا به کنون تلاش کرده ایم که در وب سایت اپلیکیشن برتر بهترین آن ها را در اختیارتان بگذاریم. اما نکته ای که گاها توجه ما و دیگر کاربران را به خودش جلب می کند نوع طراحی آیکون ها می باشد. آیکون هایی که در بسته های منتشر شده در اختیارمان قرار داده می شوند، به طور معمول یا به صورت مربعی بوده و یا اینکه دوار هستند. این یکی از موضوعاتی است که گاها باعث می شود نتوانیم زیبایی مد نظرمان را به نمایشگر گوشی هوشمند خود هدیه دهیم! برای برطرف سازی این محدودیت ما به آیکون هایی نیاز داریم که از یک چهارچوب خاص در طراحی شان پیروی نمی کنند. برنامه Diligent : Icon Pack یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه می باشد که می توان آن را یک پک پر طرفدار با آیکون هایی بدون شکل دانست! بدون شکل بودن آیکون ها بدین معنی است که شکل مشخصی نداشته و نمی توان همه آن ها را به صورت دوار و یا مربعی مشاهده کرد. در هر صورت اگر شما نیز جزو علاقه مندان به این دسته از آیکون ها هستید برای آشنایی هر چه بیشتر با این نرم افزار ما را در ادامه توضیحات همراهی کنید.

Diligent : Icon Pack بهترین آیکون پک shapeless اندروید

همان گونه که می دانید و ما نیز در توضیحات فوق به این موضوع چندین بار اشاره کردیم، اصلی ترین دلیل محبوبیت آیکون پک Diligent : Icon Pack، بدون شکل بودن آن می باشد. شما عزیزان در این بسته به مجموعه ای از 2200 آیکون گوناگون دسترسی دارید که هر کدام شان دارای یک طراحی منحصر به فرد هستند. اگر تمامی آیکون ها را بررسی کنید، هیچ گاه دو آیکون شبیه به هم را از نظر طراحی نخواهید یافت، زیرا هیچ گونه هوش مصنوعی در ایجاد آیکون ها دخالت نکرده است. تیم توسعه دهنده برای افزایش زیبایی و جذابیت نماد ها تلاش کرده است که از بهترین و پویا ترین رنگ های ممکن در این آیکون ها استفاده کند که نتیجه اش نیز فوق العاده می باشد!

به روز رسانی های مداوم

از اصلی ترین مشکلات توسعه دهندگان استارت اپ های اندرویدی، عدم به روز رسانی منظم و مرتب برنامه ها توسط آن ها می باشد! خوشبختانه توسعه دهندگان Diligent : Icon Pack با دانستن این موضوع و اهمیت بالای آن به طور مداوم در تلاش اند که بهترین آیکون ها را در آپدیت هایی مختلف در اختیار شما عزیزان قرار دهند. کاربران این آیکون پک خواهند توانست پیش از ارائه آپدیت ها، درخواستی را مبنی بر ساخت آیکون استارت اپ مورد نظرشان را برای تیم توسعه دهنده ارسال کنند تا در آپدیت های بعدی، بتوانند به نماد اپ دلخواه شان دسترسی داشته باشند.

فعال سازی در اکثر اسمارت فون ها

آیکون پک ها برای فعال شدن نیازمند لانچر ها هستند. همه اسمارت فون های اندرویدی موجود در دنیا از یک لانچر خاص استفاده می کنند که کاربر می تواند به راحتی آن را تغییر دهد. در هر صورت یکی از موضوعاتی که باعث محبوبیت بالای Diligent : Icon Pack شده است، پشتیبانی آن از انواع لانچر ها می باشد که کمک می کند هر کسی به راحتی تغییرات وسیعی را در رابط کاربری گوشی هوشمندش ایجاد نماید. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کنیم که شما عزیزان نه تنها به مجموعه ای از آیکون های فوق العاده دسترسی دارید، بلکه همراه این نماد ها، چندین تصویر زمینه اختصاصی نیز در دسترس هستند که هماهنگی بسیار بالایی با آیکون ها دارند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Diligent : Icon Pack اندروید :

  • دسترسی داشتن به بیش از 2200 آیکون متنوع و گوناگون
  • به روز رسانی های منظم برای دسترسی داشتن به آیکون هایی جدید
  • کیفیت بسیار بالا و استفاده از بهترین رنگ های ممکن در نماد ها
  • طراحی در حالت پر طرفدار shapeless
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از والپیپر ها در کنار آیکون ها
  • پشتیبانی از مجموعه لانچر ها پر طرفدار اندرویدی
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه تان
  • جست و جو در میان لیست آیکون های در دسترس

اپلیکیشن Diligent : Icon Pack با بهره مندی از مجموعه آیکون ها و امکاناتی متنوع توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر و امتیاز 4.9 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.2.1

    • 25 icons added (Premium icons too)
    • Regular icon request error fixed
    • Activity fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران