دانلود نسخه جدید و آخر Wakey

دسته بندی:

[Wakey – Control your screen sleep and brightness v7.1.2 [Premium – اپلیکیشن کنترل بیداری و روشنایی صفحه نمایش اندروید نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار برای اولین بار در ایران

در بسیاری از موارد برای تمامی ما پیش آمده است که می خواهیم صفحه نمایش دستگاه اندرویدیمان بیش از زمان پیش فرض بیدار بماند و خاموش نشود و یا اینکه در شرایط خاص از حداکثر روشنایی آن استفاده نماییم. معمولا در تنظیمات پیش فرض اندروید گزینه های مختلفی برای دسترسی به این دو مورد نام برده شده وجود دارد که در برخی از موارد برطرف کننده نیاز ما نیستند. با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست شما را با یک ابزار کاربردی در همین زمینه آشنا کنیم. Wakey – Control your screen sleep and brightness Premium عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای کنترل بیداری و روشنایی صفحه نمایش اندروید می باشد که توسط Kanetik توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه کمک می کند تا هر نوع شرایطی را برای میزان نور دهی و یا فعال ماندن فراهم کرده و بتوانید نیاز های خود را تنها در مدت زمانی بسیار کوتاه برطرف کنید. بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه که به محض فعال شدن از خاموشی صفحه جلوگیری می کنند ؛ این نرم افزار به صورتی بهینه شده که تنها در زمان درخواست تان از خاموشی جلوگیری می نماید. چندین قابلیت خاص نیز در لیست امکانات به چشم می خورد که از بهترین آن ها می توان به روشن ماندن نمایشگر در هنگام اجرای برنامه ای خاص اشاره کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Wakey – Control your screen sleep and brightness اندروید :

  • مدیریت میزان زمان بیداری و روشنایی صفحه نمایش اندروید
  • روشن ماندن صفحه نمایش تا زمانی که به نمایشگر خیره شده اید
  • بیدار ماندن صفحه در هنگام اجرای برنامه ای خاص تا زمان متوقف کردنش
  • حالت بی نظیر روشن نگه داشتن نمایشگر در هنگام اتصال اسمارت فون به شارژر
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان

اپلیکیشن Wakey – Control your screen sleep and brightness با بهره مندی از دو قابلیت کاربردی توانسته است با هزاران دانلود امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمیوم آن را از لینک های مستقیم سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید، در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .



  • تغییرات نسخه 7.1.2

    • Try the new AppWake service - use the menu in the AppWake settings to enable "Experimental" model.
    • More bugs have been squashed.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران