نسخه جدید و آخر Pro Walls

دسته بندی:

Pro walls v1.0.0 – اپلیکیشن مجموعه والپیپر های خارق العاده برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

Pro walls عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر برای دسترسی به مجموعه ای از والپیپر های خارق العاده اندرویدی می باشد که توسط Wigebox توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. والپیپر ها جزو یکی از اصلی ترین گزینه های شخصی سازی رابط کاربری به شمار می روند. ایجاد تغییرات در تصویر زمینه گوشی های هوشمند اندرویدی نه تنها UI را دچار تغییرات بسیاری می کند، بلکه جلوه ای خاص به صفحه نمایش نیز می بخشد. از طرفی ایجاد تغییرات در والپیپر های زمینه به دلیل سادگی مورد توجه بسیاری از کاربران اندروید می باشد. شما عزیزان به چندین روش مختلف می توانید تصویر زمینه اسمارت فون اندرویدی خود را تغییر دهید؛ اما نکته ای که باید به آن توجه داشت کیفیت و طراحی اختصاصی والپپیر ها می باشد. اگر تصاویر زمینه ای که انتخاب می کنید خاص بوده و به طور اختصاصی طراحی شده باشند باعث می شود تا جذابیت نمایشگر شما چندین برابر شده و آیکون ها به خوبی هر چه بیشتر خود را به نمایش بگذارند. روش های مختلفی برای پیدا کردن تصاویر زمینه جدید و با کیفیت وجود دارد که یکی از بهترین آن ها را می توان استفاده از اسمارت فون های اندرویدی دانست. ما در وب سایت اپلیکیشن برتر تا به کنون تلاش کرده ایم که بهترین اپ های هوشمند را در این زمینه معرفی نماییم اما همانند گذشته در این پست تصمیم داریم که شما را با عنوانی جدید آشنا کنیم. نرم افزار Pro walls به شما عزیزان اجازه می دهد که بدون هیچ گونه سردرگمی و اتلاف وقتی به صد ها والپیپر گوناگون دسترسی پیدا نموده و هر کدام شان را که به آن علاقه داشتید تنها با یک اشاره انتخاب نمایید. اگر شما نیز جزو علاقه مندان به والپیپر ها هستید این پست را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

Pro walls دنیایی بزرگ از والپیپر های با کیفیت

همان گونه که می دانید و در توضیحات فوق نیز به آن اشاره کردیم، یکی از اصلی ترین مشخصه های برنامه Pro walls تعداد بالای والپیپر های موجود در آن می باشد. کاربران پس از نصب تنها کافی است تا به اینترنت متصل شده و بتوانند با یک اشاره تصویر زمینه را تغییر دهند. بر خلاف دیگر ابزار موجود در مارکت اندروید تمامی تصاویر موجود در این مجموعه بسیار با کیفیت بوده و به طور کاملا اختصاصی طراحی شده اند. با این وجود توسعه دهندگان تلاش می کنند که به طور مداوم دیتابیس برنامه را به روز رسانی نموده و جدید ترین والپیپر ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

مجموعه ای از والپیپر های خاص!

همان طور که می دانید والپیپر ها نیز همانند دیگر گزینه های شخصی سازی نمایشگر به چندین سبک مختلف تقسیم می شوند. هر کدام از این سبک ها دارای طرفداران خاص خود می باشد. ما اگر بخواهیم به تصاویر زمینه به چندین سبک مختلف دسترسی داشته باشیم، معمولا باید چند استارت اپ گوناگون را نصب کنیم که باعث اشغال فضای ذخیره سازی اطلاعات می شود. از دیگر ویژگی های برنامه Pro walls که آن را بسیار جذاب تر می کند، وجود انواع والپیپر ها در سبک های مختلف است. با توجه به این موضوع کاربران با هر سلیقه ای می توانند به آسانی از این استارت اپ استفاده نموده و والپیپر های مورد علاقه شان را به آسانی انتخاب نمایند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Pro walls اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از انواع تصاویر زمینه متنوع و گوناگون
  • کیفیت بسیار بالای والپیپر های موجود، بدون دخالت هوش مصنوعی در طراحی آن ها
  • به روز رسانی های مداوم برای دسترسی داشتن به والپیپر های جدید
  • امکان مشاهده انواع تصاویر زمینه در سبک های گوناگون
  • دسته بندی والپیپر ها برای دسترسی سریع و آسان به آن ها
  • صد ها تصویر زمینه برای دارندگان اسمارت فون های با صفحه امولد

اپلیکیشن Pro walls با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه این اپ را از سرور های مستقیم و پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. تنها توجه داشته باشید که این نرم افزار تا به کنون فروشی نداشته و با دریافت آن از وب سایت ما بدون شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود.



  • تغییرات نسخه 1.0.0

    • My first ever wallpaper app with all the best i have made . 180 walls for now ..more to update with time. enjoy the pack
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران