دانلود نسخه جدید Forgotten Hill Tales برای موبایل

دسته بندی:

Forgotten Hill Tales v2.1.0 Mod – بازی ماجراجویانه و پازلی “دهکده فراموش شده: قصه ها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت یادآور بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Forgotten Hill Tales – دهکده فراموش شده: قصه ها یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و پرطرفدار از مجموعه Forgotten Hill از استودیوی ایتالیایی FM-STUDIO است که درست مثل دیگر بازی های قبلی به شکل رایگان عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بار هم برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و عرضه یکی دیگر از بازی های جذاب و محبوب کردیم و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود فراهم آورده ایم. پس اگر از سری بازی های Forgotten Hill لذت برده اید، یکی دیگر از این بازی ها را خدمت شما دوستان معرفی می کنیم. این بازی هم درست مثل دیگر قسمت های بازی دهکده فراموش شده مضمونی کاملاً مرموز داشته و داستانی معمایی و اسرارآمیز را روایت می کند. به گفته سازنده بازی، Forgotten Hill Tales یک اسپین آف از داستان های قبلی محسوب می شود اما به عنوان یک بازی با داستانی منحصر به فرد شناخته می شود. یکی از ویژگی های این بازی ها ترکیب داستان های مختلف و شخصیت پردازی های جالب بود که به نوعی به یکدیگر مرتبط بودند. در بازی دهکمده فراموش شده: قصه ها این رویکرد مجدداً تکرار شده و حتی جزئیات بیشتری در آن دیده می شود. در این بازی شما نه فقط به یک مکان، بلکه به چندین مکان مختلف از سرزمین عجیب و غریب Forgotten Hill می روید و داستان هایی متفاوت را تجربه می کنید.

بازی Forgotten Hill Tales روایتگر چند داستان متفاوت است. یکی از آن ها به یک پسربچه و پدربزرگش مربوط می شود که گذشته ای تلخ و سخت داشته اند. این گذشته تلخ باعث شده به دلیل نامشخصی این پسربچه در یک کلبه چوبی کوچک که بیرون از شهر است زندگی کند. بعد از مدت ها او بالاخره فرصت این را پیدا می کند تا به دنیای بیرون برود و شاید حقیقت تلخ گذشته را کشف کند. داستان بعدی در رابطه با یک اثر هنری در قالب یک نقاشی عجیب است که در کشوری دور دست قرار دارد. شما در نقش شخصیت اصلی می خواهید به این کشور سفر کرده و این اثر هنری مرموز را کشف و تصاحب کنید. داستان سوم به پیرزنی مهربان مربوط است که تخصص خاصی در پخت کیک های خوشمزه دارد. اما چیز عجیبی در رابطه با این پیرزن وجود دارد که باعث شده او مرموز و عجیب به نظر برسد. داستان آخر در رابطه با جوانی است که یک روز از طرف اربابش به یک سفر مخصوص اعزام می شود تا کاری خاص را برایش انجام دهد. تمام این داستان ها در قالب ماجراجویی هایی مختلف دنبال می شوند و هر کدام ویژگی ها، شخصیت پردازی ها و اتفاقات متفاوتی دارند. نقطه مشترک همه این داستان ها روند معمایی و مرموز آن ها است. این رویکرد جذاب استودیوی FM-STUDIO باعث شده تا شما با نصب یک بازی، چندین داستان و حالت گوناگون را تجربه کنید. بازی Forgotten Hill Tales با داستان ها و قصه های عامه پسند اما اسرارآمیز و جذاب می تواند شما را حسابی سرگرم کند. پس معطل نکنید و اگر از علاقه مندان به بازی های معمایی و ماجرایی هستید همین حالا آخرین نسخه بازی را از اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.1.0

    • We've added a new Forgotten Hill Tale: "Rise of Pico" and fixed some minor bugs.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران