دانلود MiniMap: Floating interactive map - برنامه نقشه و مسیریاب شناور اندروید

دسته بندی:

MiniMap: Floating interactive map v2.0.2 – اپلیکیشن نقشه و مسیریاب شناور اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 5.99 دلار

MiniMap: Floating interactive map عنوان یک نقشه و مسیریاب شناور اندرویدی می باشد که توسط TEQTIC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان گونه که می دانید نقشه ها جزو پر استفاده ترین ابزار موجود در اسمارت فون های اندرویدی به شمار می روند. اصلی ترین استفاده ما از نقشه های آنلاین مسیریابی است که استارت اپ های متنوعی نیز تا به کنون بر اساس این نقشه ها توسعه و ساخته شده اند. یکی از مشکلاتی که کاربران گاها به آن رو به رو می شوند، از دست دادن سیگنال ها هنگام خروج از مسیریاب می باشد. این بدان معنی است که کاربران در حال استفاده از مسیریاب ها به هیچ عنوان نباید از برنامه خود خارج شوند و دیگر استارت اپ ها را اجرا کنند زیرا ممکن است نقشه در هنگام دریافت سیگنال دچار مشکل شده و نتواند دستورات و به روز رسانی های آنی را بر روی نقشه ها نشان دهد. بدین منظور یک تیم توسعه دهنده خوش ذوق اقدام به توسعه و ساخت یک برنامه خاص کرده است! شما عزیزان به کمک برنامه MiniMap: Floating interactive map می توانید در هر زمان و مکانی به راحتی به مسیریابی خود پرداخته و دیگر استارت اپ ها را بدون هیچ گونه محدودیتی اجرا نمایید. اصلی ترین ویژگی این نقشه آنلاین شناور بودنش است! شما عزیزان پس از نصب این برنامه قادر خواهید بود که بدون هیچ گونه محدودیتی یک نقشه آنلاین را در ابعاد دلخواه بر روی نمایشگر خود قرار داده و در کنارش برنامه های گوناگونی را اجرا کنید. این استارت اپ دارای امکانات و قابلیت های متنوع دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

MiniMap: Floating interactive map بهترین و پر امکانات ترین نقشه پاپ آپ اندروید

بدون شک برنامه MiniMap: Floating interactive map یکی از بهترین نقشه ها و مسیریاب های آنلاین پاپ آپ در سیستم عامل اندروید می باشد. پس از نصب یک نقشه کوچک بر روی صفحه نمایش اصلی اسمارت فون تان قرار می گیرد که در هر حالتی و با اجرای هر نرم افزاری در دسترس است. اندازه این نقشه می تواند متناسب با نیاز های هر کاربر تغییر کند. این شما هستید که تصمیم می گیرید مسیریاب در حالت اجرا در چه ابعادی به نمایش در آید. بدین منظور تنظیمات مختلفی در اختیارتان قرار داده می شود که برای تغییرشان با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود.

چندین نقشه متنوع در یک استارت اپ کم حجم!

نقشه های آنلاینی که ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم در چندین حالت مختلف نمایش داده می شوند. بر خلاف آن چه تصور می کنید، شما عزیزان در این برنامه اندروید می توانید نوع نقشه خود را از حالت پیش فرض تغییر داده و متناسب با نیاز های خود یک حالت دیگر را فعال سازید. تغییر حالت و نوع نقشه ها هیچ گونه تاثیری بر سرعت برنامه و یا اطلاعات نمایش داده شده ندارد و در این خصوص هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت. از مهم ترین اطلاعاتی که این نقشه ها در اختیارتان قرار می دهند می توان به سرعت لحظه ای، ارتفاع از سطح دریا، قطب نما و … اشاره کرد که در نوع خود و با توجه به نوع برنامه فوق العاده است.

حالت خودکار ابعاد نقشه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در بسیاری از مواقع می تواند بسیار کاربردی باشد، تغییر خودکار ابعاد نقشه و المان ها خواهد بود! تصور کنید که با سرعتی بالا در حال رانندگی هستید؛ در این حالت اگر بخواهید به نقشه توجه بسیاری داشته و المان ها را تشخیص دهید، ممکن است که دچار حوادث جبران نا پذیری شوید! به همین دلیل توسعه دهنده یک قالب تنظیم ابعاد و زوم خودکار را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. در این حالت میزان زوم نقشه متناسب با سرعت حرکت شما تنظیم شده و اگر در حال رانندگی با سرعت بسیار بالایی باشید، برنامه به طور خودکار میزان زوم را افزایش می دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MiniMap: Floating interactive map اندروید :

  • دسترسی به یک نقشه آنلاین شناور در حالت پاپ آپ
  • گزینه ای برای تنظیم ابعاد نقشه متناسب با نیاز های خود
  • حالت زوم روی نقشه متناسب با سرعت اتومبیل شما
  • نمایش تمامی جاده هایی که درگیر ترافیک هایی سنگین هستند
  • نمایش نقشه در چندین حالت مختلف و گوناگون
  • گزینه ای برای مشاهده سرعت به صورت لحظه ای
  • اندازه گیری ارتفاع از سطح دریا و طول و عرض جغرافیایی

اپلیکیشن MiniMap: Floating interactive map با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 5.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.0.2

    • Fixed incorrect window sizes on some devices
    • Updated settings UI
    • Fixed dragging on switches not working
    • Increased minimum window size
    • Auto start service once overlay permission given
    • Fixed direction colored grey in info-only mode
    • Updated contact email
    • Built for Android 7.1
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دانلود جدیدترین نسخه Snapp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران