دانلود نسخه جدید و آخر Smart Diagnosis

دسته بندی:

Smart diagnosis v11.1.1.620 عیب یابی هوشمند هواوی نسخه اصلی،‌ کامل و بدون تبلیغات برنامه

گوشی های هوشمند در طول سالیان نسبتا طولانی که از عمر آن ها می گذرد، تغییرات زیادی به خود دیده اند و پیشرفت های زیادی داشته اند. کمپانی های بسیاری در سراسر جهان به ساخت این دستگاه ها مشغول هستند و در طول زمان موفق شده اند بسیاری از مشکلات موجود در گوشی ها را برطرف کرده و آن ها را به دستگاه هایی بهتر، هوشمند تر و مقاوم تر تبدیل نمایند. دستگاه هایی که می توانند به صورت روزانه در موقعیت های مختلف و برای کار های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، بدون این که مشکلی برای آن ها پیش آید. گوشی های هوشمند اغلب عمر بسیار خوبی دارند و می توانند سال های متمادی مورد استفاده قرار بگیرند اما مثل هر وسیله الکترونیکی دیگر، این دستگاه ها هم ممکن است دچار نقص ها و مشکلاتی شوند. مشکلاتی که اغلب بر اثر استفاده نادرست و غیر اصولی از آن ها ایجاد می شود. هواوی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های اندرویدی که همیشه در بین سه تولید کننده بزرگ گوشی در جهان قرار داشته، به رضایت مشتریانش اهمیت زیادی می دهد و همواره با ارائه خدماتی بهتر در جهت جلب رضایت آن ها می کوشد. این کمپانی برای پشتیبانی از گوشی های هوشمند خود، تمهیداتی جالب اندیشیده است. علاوه بر نمایندگی های هواوی در سراسر جهان که کار تعمیر و گارانتی محصولات را انجام می دهند. هواوی به صورت نرم افزاری هم به کاربرانش پشتیبانی ارائه می کند و برای این کار اپلیکیشنی ارائه داده است که امروز با آن در خدمت شما هستیم. Smart diagnosis عنوان یک اپلیکیشن برای بررسی، عیب یابی و رفع نواقص گوشی های هواوی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Huawei Internet Service توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به صورت پیش فرض روی تمامی گوشی های جدید هواوی نصب است و با آن کاربران می توانند با زدن یک دکمه تمامی قسمت های نرم افزاری و سخت افزاری گوشی را مورد بررسی قرار دهند. این برنامه قادر است که خیلی از مشکلات را حل کند. برای مشکلاتی که با این برنامه قابل حل نیستند، می توانید از قسمت پشتیبانی آنلاین برنامه استفاده کرده و با کارشناسان هواوی تماس بگیرید. آن ها از راه دور می توانند وضعیت گوشی را بررسی کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. این برنامه بسیاری از سوالات متداول را در خود دارد و می تواند به عنوان یک راهنمای عالی برای حل مشکلات گوشی به کار گرفته شود. همچنین می تواند مشکلاتی مثل نوتیفیکیشن های زیاد و بیش از حد را حل نماید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Smart diagnosis اندروید:

  • بررسی کامل سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های هواوی
  • رفع مشکل نوتیفیکیشن های زیاد
  • دارای سوالات و مشکلات متداول کاربران
  • امکان ارتباط با کارشناسان هواوی

اپلیکیشن Smart diagnosis ابزاری کارآمد و بسیار مفید برای تمامی دارندگان گوشی ها و تبلت های هواوی است و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 11.1.1.620

    • "Smart diagnosis" is a mobile service component that Huawei has carefully built for users. "Smart diagnosis" is invisible on the desktop. Please experience it in the "Troubleshooting" section of the "Services" application.
    • "Smart diagnosis" can quickly and conveniently detect the faulty software and hardware of the mobile phone locally or remotely through professional detection means, and escort the health status of Huawei mobile phones anytime and anywhere.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

آخرین نسخه ــ ابزارها CamToPlan

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران