نسخه جدید و کامل Wall Vibes

دسته بندی:

Wall Vibes – 4K wallpapers v1.0.0 – اپلیکیشن تصاویر زمینه باکیفیت و حرفه ای مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 4.99 دلار برای اولین بار در ایران

Wall Vibes – 4K wallpapers وال وایبز عنوان یک اپلیکیشن خاص برای دسترسی داشتن به تصاویر زمینه با کیفیت و حرفه ای می باشد که توسط استودیو Pixelvibe Studios توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از اصلی ترین روش های ایجاد تغییرات در رابط کاربری پس از تغییر آیکون ها استفاده از والپیپر های متنوع می باشد. استفاده از تصاویر زمینه گوناگون نه تنها جذابیت نمایشگر اسمارت فون اندرویدی تان را چندین برابر می کند، بلکه از نظر روانی نیز بر ذهن شما تاثیر گذاشته و کمک می کند تا بدون هیچ گونه خستگی چندین سال از گوشی هوشمند تان استفاده کنید. ما در دیگر پست ها نیز به این موضوع اشاره کرده ایم، که استارت اپ های اندرویدی یکی از بهترین روش ها برای دسترسی پیدا کردن به والپیپر ها می باشند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت عدم مطلوب بودن تمامی این برنامه ها می باشد! گفته و توضیحات ما نباید باعث شود که شما عزیزان به راحتی از هر اپلیکیشنی در این زمینه استقبال کنید، زیرا برخی از آن ها تنها وظیفه جمع آوری والپیپر ها را از دیگر برنامه ها دارند که همین موضوع باعث می شود به طور مداوم به تصاویر زمینه تکراری رو به رو شده و یا اینکه والپرپر های انتخابی تان از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند. به همین دلیل ما دائما تلاش می کنیم که بهترین این نرم افزار ها را در اختیار شما همراهان همیشگی بگذاریم. یکی از بهترین عناوینی که در این رابطه می توان به آن اشاره کرد Wall Vibes – 4K wallpapers می باشد. این نرم افزار را می توان دنیایی از والپیپر های خلاقانه، با کیفیت و در عین حال حرفه ای دانست که بدون شک هر کاربری را مجذوب خودش می کند. همانند دیگر اپ های موجود، تنها کافی است تا آن را نصب کرده و پس از ورود به برنامه تصویر زمینه مورد علاقه تان را انتخاب کنید. تنها به این موضوع توجه داشته باشید که این اپ، برای اولین بار توسط وب سایت اپلیکیشن برتر در سایت های فارسی زبان منتشر می شود.

دسترسی به والپیپر های 4K با برنامه Wall Vibes – 4K wallpapers

یکی از اصلی ترن موضوعاتی که کاربران گوشی های هوشمند را از ایجاد تغییرات در تصویر پس زمینه دلسرد می کند، عدم پیدا کردن والپیپر هایی با کیفیت می باشد. بر خلاف دیگر ابزار موجود شما عزیزان در برنامه Wall Vibes – 4K wallpapers به والپیپر هایی خاص با کیفیت 4K دسترسی دارید که پس از انتخاب شما را مجذوب خود می کنند. تنها باید به این موضوع اشاره کنیم که، به دلیل استفاده توسعه دهنده از سرور های ابری برای مشاهده کیفیت اصلی تصاویر، پس از انتخاب لازم است که چند ثانیه صبر کنید. کاربران در این اپ هوشمند با والپیپر هایی خلاقانه رو به رو خواهند شد که نه تنها می توان از آن ها در صفحات نمایش معمولی استفاده کرد، بلکه می توان آن ها را بهترین گزینه برای نمایشگر های امولد و صرفه جویی در مصرف انرژی دانست. توسعه دهنده تلاش نموده است که از بهترین رنگ های ممکن در والپیپر ها استفاده کند.

دسته بندی هوشمندانه تصاویر زمینه

همه ما کاربران اسمارت فون های اندرویدی به طور معمول تنها به برخی از والپیپر ها علاقه مندیم. از طرفی والپیپر هایی که ما از آن ها خوش مان می آید، گاها تنها در یک یا نهایتا دو گروه قرار می گیرند. این موضوع باعث شده است که سازندگان برنامه Wall Vibes – 4K wallpapers با در نظر گرفتن سلایق کاربران تمامی تصاویر زمینه را در چندین دسته بندی متنوع قرار دهند. با توجه به این موضوع شما عزیزان برای یافتن تصویر زمینه مورد علاقه خود نیازی به صرف زمان زیادی نداشته و تنها کافی است تا از میان 20 دسته بندی موجود، به دسته بندی مورد علاقه تان مراجعه کنید.

محیط کاربری ساده و آسان

از دیگر مواردی که باعث محبوبیت بالای Wall Vibes – 4K wallpapers در بین خریداران شده است، رابط کاربری ساده و در عین حال متریال دیزاین حرفه ای می باشد که با مشاهده محیط اصلی نرم افزار مجذوب آن می شوید. علاوه بر این باید به این موضوع اشاره کنیم که برای استفاده از این تصاویر زمینه نیازی به دانلود حتمی آن ها نبوده و می توانید تنها با یک اشاره و از طریق محیط اصلی استارت اپ آن ها را به عنوان زمینه گوشی هوشمندتان بگزینید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Wall Vibes – 4K wallpapers اندروید :

  • دسترسی به بیش از 275 والپیپر فوق العاده و زیبا
  • کیفیت بسیار بالای تصاویر زمینه و طراحی خلاقانه آن ها
  • دسته بندی تمامی تصاویر زمینه در 20 گروه مختلف و گوناگون
  • داشبورد ساده با طراحی متریال خاص
  • پشتیبانی از تم ها تیره و روشن و صفحات امولد
  • انتخاب والپیپر به عنوان تصویر زمینه به صورت مستقیم از طریق برنامه

اپلیکیشن Wall Vibes – 4K wallpapers با بهره مندی از امکانات و والپیپر هایی گوناگون توسط توسعه دهنده اش با قیمت 4.99 دلار منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن استارت اپ را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. تنها توجه داشته باشید که تصاویر این نرم افزار تنها برای گوشی های هوشمند بهینه شده و نمی توان از آن ها در تبلت و یا رایانه های شخصی استفاده نمود.



  • تغییرات نسخه 1.0.0

    • Containing 200 Wallpapers
    • 17 Categories growing and more to come
    • Please leave 5 star ratings on play store.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران