دانلود نسخه جدید Street Kungfu

دسته بندی:

Street Kungfu : King Fighter Mod – بازی کونگ‌فو خیابانی: پادشاه جنگجو اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Street Kungfu : King Fighter نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Super Dragon Legends PVP برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Super Dragon Legends PVP پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده و هیجان انگیزی را در کارنامه بازی سازی اش در مارکت اندروید داشته است. Street Kungfu : King Fighter هم یکی از جدید ترین بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی مهیج و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Street Kungfu : King Fighter اساساً یک بازی مبارزاتی بزن بزن (Beat ’em up) یا براولر (Brawler) است. اکثر گیمر ها این سبک بازی ها را با بازی هایی مثل Streets of Rage می شناسند. Street Kungfu : King Fighter هم توانسته با بهره گیری از المان های این سبک بازی ها، یکی از بهترین بازی های اکشن و مبارزاتی را برای گیمر ها عرضه کند. داستان بازی به این صورت است که از قرار معلوم، مبارزی که در طول بازی شما در نقش آن قرار می گیرید، با دوستش در خیابان قدم می زده است که ناگهان دوستش جلوی چشمان او توسط یک ماشین ناشناس دزدیده می شود. او تصمیم می گیرد که برای نجات دوستش هر کاری انجام دهد اما در بین راه درگیر مبارزات خیابانی می شود. حالا، شما باید در نقش این قهرمان قرار بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید تا بتوانید در نهایت دوست تان را نجات دهید!

در بازی Street Kungfu : King Fighter، شما می توانید شخصیت های مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و با دشمنان مبارزه کنید. یکی از نکات بسیار مثبت این بازی این است که هر کدام از شخصیت های بازی ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند و استایل مبارزاتی متفاوتی را ارائه می کنند. شخصیت های بازی Lee, Stone, Rocky, Fuji, Benny و Lady هستند که می توانند از فن های کاراته، کنگ فو، موی تای، کیک باکسینگ، و غیره استفاده کنند. کنترل های بازی یکی دیگر از نکات مثبت این بازی است. از آنجایی که در بازی های مبارزاتی کنترل ها بسیار اهمیت دارند، توسعه دهندگان کنترل های بسیار ساده ای را برای این بازی طراحی کرده اند که شما را قادر می سازد تا بتوانید بعد از چند مبارزه با شخصیت انتخابی تان، به راحتی قلق بازی را یاد بگیرید و دشمنان تان و باس های آنها را از پای در بیاورید. با شکست دادن دشمنان تان هم می توانید سکه و جعبه های پاداش به دست بیاورید و با استفاده از آنها اسلحه های جدید خریداری کنید و شخصیت هایتان را آپگرید کنید. نکته مثبت دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم فضای گرافیکی و صداگذاری ها هستند. طراحی هنری کارتونی جهان بازی به نحو احسن انجام شده است و شخصیت ها یونیک هستند. صداگذاری های بازی هم عالی هستند و موسیقی متن بازی و صدا هایی که برای شخصیت ها در هنگام مبارزات با دشمنان در نظر گرفته شده است جذابیت های بازی را چند برابر می کنند. Street Kungfu : King Fighter توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در صورت انتخاب نسخه مود بازی , یکبار وارد بازی شوید و سپس خارج شوید و بازی را به طور کامل ببندید ؛ برای ب ا ر دوم که وارد شوید پول تان نامحدود می گردد!



  • تغییرات نسخه 1.12

    • Version 1.12 :
    • - Fix crash and more bug.
    • - improve performance game.
    • Welcom Street KungFu Kinh Fighter !
    • More Rage , More Funny , More Brawl
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه جدید و آخر Stealth Master

نسخه جدید و آخر Stealth Master

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران