جدیدترین نسخه Dr. Parking 4

دسته بندی:

Dr. Parking 4 v1.25 Mod – بازی رسینگ دوست داشتنی استاد پارکینگ 4 اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dr. Parking 4 – استاد پارکینگ 4 یک بازی ماشین سواری – رسینگ جالب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی SUD Inc مخصوص دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. با نصب Dr. Parking 4 برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یکی از بهترین بازی های شبیه ساز پارکینگ در تاریخ بازی های موبایل را تجربه کنید! این بازی در بازی های شبیه ساز پارکینگ قدمی رو به جلو محسوب می شود و نسبت به حجم ناچیزش از گرافیکی زیبا، مراحل چند بخشی و چالش برانگیز و امکان بازی آنلاین به صورت چند نفره برخوردار است! طیف عظیمی از مرحله های منحصر به فرد در بازی وجود دارد که شما به عنوان یک بازیکن ماموریت خود را از مرحله یک آغاز می کنید و قرار است برای تبدیل شدن به استاد پارکینگ تلاش کنید! شمایید و رانندگی ماشین ها برای پارک در مکان های مشخص شده که برای روزها در یک محیط دوست داشتنی سرگرم خواهید بود. فکر کنید پشت ماشین نشسته اید، دکمه های گاز و ترمز، تعویض دنده و فرمان مجازی پیش روی شما قرار دارد و با لمس آن ها می توانید ماشین را در جای مشخص شده پارک کرده و به مراحل بعدی صعود کنید! اگر به دنبال یک بازی کم حجم برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید که در یک محیط آرام بتواند سرگرم تان کند بدون شک بازی Dr. Parking 4 نظرتان را جلب میکند.

بازی Dr. Parking 4 تا به این لحظه 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین نسخه اش را به همراه مود با پول نامحدود برای دانلود عرضه کرده ایم. از ویژگی های کلیدی بازی می توان به شامل بودن 100 مرحله مختلف، امکان تغییر زاویه دید راننده با کمک دوربین تعبیه شده در سمت چپ صفحه نمایش، کنترلرهای لمسی آسان برای هدایت ماشین به بهترین شکل ممکن، تنوع مراحل، در دسترس بودن ماشین های مختلف برای خرید و باز کردن، گرافیک قابل قبول نسبت به حجم ناچیز و صداگذاری خوبش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا عکس ها و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن برتر دانلود بکنید.

تغییات نسخه v1.25 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران