دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Ninja assassin

دسته بندی:

Ninja assassin’s Fighter Mod – بازی نقش محور نینجای قاتل برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (طلای بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Ninja assassin’s Fighter نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی Climax Game Studios برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Ninja assassin’s Fighter اساساً یک بازی نینجایی هک اند اسلش است. در این بازی شما در نقش یک نینجای قاتل قرار می گیرید و سعی می کنید در مرحله های مختلف، ماموریت هایی که به عهده شما گذاشته می شوند (که عموماً کشتن دشمنان هستند) را انجام دهید تا بتوانید جواز حضور در مراحل بعدی را به دست بیاورید. اگر در گذشته بازی های نینجایی را امتحان کرده باشید، این برای شما یک ماجراجویی هیجان انگیز و پر از اکشن خواهد بود. اگر هم تا به حال در نقش یک نینجا قرار نگرفته اید، Ninja assassin’s Fighter می تواند قدم اول شما برای وارد شدن به دنیای نینجا های سامورایی باشد. در این بازی، شما قادر خواهید بود شیوه های مبارزاتی مختلفی را برای کشتن دشمنان به کار بگیرید. شما می توانید دشمنان تان را در مبارزات تن به تن و با شمشیر بکشید، می توانید آنها را به صورت پنهان کاری و با غافلگیری بکشید،‌ یا می توانید آنها را از راه دور و با تیر و کمان بکشید. انتخاب کاملاً به عهده شماست. بنابراین،‌ اگر از این سبک بازی ها خوشتان می آید، Ninja assassin’s Fighter می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد!

Ninja assassin’s Fighter گرافیک سه بعدی و واقعگرایانه بسیار زیبا و چشم نوازی دارد. شخصیت اصلی بازی، دشمنان، و جهان بازی، با وجود سادگی طراحی هنری عالی ای دارند و اتمسفر بازی شبیه به دوران قرون وسطی است. موسیقی متن خاصی در بازی وجود ندارد که بخواهیم به آن بپردازیم اما صدا های تیراندازی ها و صدا های درگیر شدن شما با دشمنان و برخورد شمشیر ها با سپر و زره به خوبی شبیه سازی شده اند. گیم پلی بازی هم بسیار ساده است و هر کسی می تواند به راحتی آن را یاد بگیرد. کنترل ها توسط دکمه های مجازی و جوی استیک حرکتی که در روی صفحه نمایش دستگاه تان تعبیه شده اند به خوبی قابل دسترس هستند. برای برخی از کار ها مثل بالا رفتن از دیوار و سوار شدن روی اسب هم دکمه هایی روی صفحه نمایش ظاهر می شوند تا از شلوغ شدن بیش از حد صفحه نمایش جلوگیری شود. تمام ماموریت ها هم در همان ابتدای هر مرحله به شما گفته می شود و شما می توانید به راحتی توسط مینی مپ بازی دشمنان را پیدا کنید و آنها را بکشید تا ماموریت تان را تکمیل کنید. هیچ پرداخت درون برنامه ای خاصی در بازی وجود ندارد و همه چیز در بازی در دسترس است که ویژگی مثبتی برای این بازی به حساب می آید و باعث می شود از ابتدا تا انتهای بازی بدون نگرانی از به دست آوردن آیتم ها فقط به بازی کردن بپردازید و از گیم پلی لذت ببرید. Ninja assassin’s Fighter توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.11

    • Minor Bugs Fixed.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران