نسخه کامل و آخر FollowFire برای اندروید

دسته بندی:

Followfire 1.0 – اپلیکیشن فالوور گیر “فالووفایر” اینستاگرام اندروید نسخه رسمی و اصلی برنامه تقدیم شما عزیزان

Followfire عنوان یک اپلیکیشن کامل و بدون نقص ایرانی برای دریافت فالوور، کامنت و لایک اینستاگرام می باشد که توسط آپروسافت توسعه و منتشر شده است. باید این حقیقت را پذیرفت که امروزه شبکه های اجتماعی تاثیر فوق العاده بر زندگی تمامی انسان های کره زمین گذاشته اند. هر کسی از این شبکه ها، به نحوی برای برطرف سازی نیاز هایش استفاده می کند. وجود میلیون ها کاربر در سوشال مدیا باعث شده است که نه تنها زندگی مان تحت تاثیر این محیط مجازی قرار گیرد، بلکه شرایطی فراهم شده تا بتوانیم با جذب مخاطبین به سمت خود، به کسب درآمد و محبوبیت بالایی برسیم. قطعا می دانید که افزایش روز افزون کاربران شرایط را برای رشد پیج ها دشوار می کند؛ این بدان معنی است که کسب و کار های جدید برای رشد صفحات شان باید تلاش بسیاری کرده و یا هزینه های هنگفتی را صرف تبلیغات کنند. علاوه بر این، همه ما در هنگام خرید و یا ثبت سفارشات از پیج های اینستاگرام برای جلوگیری از کلاه برداری چندین فاکتور را ملاک قرار می دهیم. از میان مهم ترین این فاکتور ها می توان به تعداد فالوور ها اشاره کرد. از طرفی داشتن فالوور بالا باعث می شود که بازدید کنندگان اعتمادشان جلب شده و از طرفی پیج شما نیز بیشتر دیده شود. همچنین تعداد مناسب فالوور و یا لایک و کامنت، یکی از ملاک های این شبکه اجتماعی برای نمایش پست های شما در بخش اکسپلور می باشد! پس تا به اینجا این موضوع را می دانیم که داشتن فالوور های زیاد و لایک و کامنت مناسب به رشد پیج ما کمک بسیاری می کند. یکی از روش های ساده و آسان برای افزایش فالوور استفاده از برنامه های افزایش فالوور می باشد. این دسته از استارت اپ ها برای افزایش دنبال کنندگان کاربران از اکانت های فیک یا همان غیر فعال استفاده می کنند. اما برخی از آن ها با در نظر گرفتن نیاز های کاربر تلاش می کنند که با روش های مختلفی به افزایش دنبال کنندگان حقیقی و واقعی کمک نمایند. یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی که در این زمینه می تواند به شما عزیزان کمک کند، برنامه Followfire می باشد. این نرم افزار ایرانی با ارائه مجموعه ای از امکانات و قابلیت های گوناگون باعث می شود که به صورت اصولی فالوور های خود را افزایش داده تا پست های تان در اکسپلور دیده شوند. پس برای آشنایی هر چه بیشتر با فالووفایر با ما همراه باشید.

فالوور گیر Followfire راهی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام

میلیون ها کاربر، با انتشار پست ها و ثبت استوری های گوناگون در پیج های خود، مداوم در تلاشند که به محبوبیت بالایی در بین دیگر مخاطبین سوشال مدیا برسند. محبوبیت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای کسب در آمد می باشد. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، داشتن فالوور های زیاد می تواند به شما کمک کند. اپلیکیشن Followfire با یک سیستم تبادلی خاص اجازه می دهد که در هر روز صد ها نفر به تعداد فالوور های تان اضافه شود. روش افزایش دنبال کنندگان نیز بدین صورت است که با ورود به برنامه و وارد شدن به پیج شخصی تان، شروع به فالوو کردن دیگر پیج ها می کنید و در ازای آن به جمع آوری سکه می پردازید. با رسیدن سکه های شما به تعدادی خاص می توانید ثبت سفارش کرده تا دیگر کاربران نیز پیج شخصی شما را دنبال کنند. در این روش نه تنها صفحه شخصی تان توسط اینستاگرام قفل نمی شود، بلکه الگوریتم های این شبکه اجتماعی به دلیل افزایش تعداد فالوور ها، پست های شما را در بخش اکسپلور به نمایش در می آورند.

افزایش لایک و کامنت با فالووفایر

همان طور که در توضیحات فوق نیز به این موضوع اشاره کردیم، کاربران اندرویدی به کمک برنامه Followfire نه تنها می توانند تعداد فالوور های واقعی خود را افزایش دهند، بلکه شرایطی فراهم می شود که به کمک آن خواهند توانست کامنت ها و لایک، پست های دلخواه شان را نیز روز به روز بیشتر کنند. افزایش لایک و کامنت نیز، درست همانند بخش افزایش فالوور می باشد، یعنی به ازای لایک ها و کامنت هایی که برای دیگر کاربران ثبت می کنید، شما نیز لایک و کامنت های مختلفی را می توانید دریافت نمایید. انتخاب پست هایی که نیازمند افزایش لایک و کامنت های شان هستید به دست شما بوده و می توانید تعداد لایک ها و کامنت ها را به صورت دلخواه انتخاب کنید.

کسب درآمد با برنامه فالووفایر!

نکته دیگری که توجه ما را به خودش جلب می کند، توانایی کسب درآمد به وسیله برنامه Followfire می باشد. همان گونه که گفتیم پاداش لایک، کامنت و دنبال کردن کاربران در این نرم افزار، دریافت سکه می باشد. شما می توانید با پیج های فعال تان در طول روز به ثبت لایک، کامنت و فالوو کردن دیگر پیج ها پرداخته و در پایان روز تعداد سکه های دریافتی را به یک اکانت دلخواه انتقال دهید. بدین صورت با افزایش تعداد سکه ها، قادر خواهید بود که در ازای دریافت مبالغی برای دوستان خود فالوور، لایک و یا حتی نظرات مختلفی را ارسال نمایید. در پایان نیز، باید به این موضوع اشاره کنیم که نه تنها Followfire از یک الگوریتم خاص برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت ها استفاده می کند، بلکه مجموعه ای از گزینه ها در اختیارتان قرار داده می شود که کمک می کنند، خطر جلوگیری از مسدود شدن را به حداقل رسانده و در حجم اینترنت مصرفی خود، صرفه جویی کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Followfire اندروید :

  • افزایش تعداد فالوور پیج شخصی شما تنها با یک اشاره
  • استفاده از یک روش کاملا قانونی برای افزایش فالوور، لایک و کامنت
  • امکان انتقال سکه های دریافتی به یک اکانت خاص
  • جلوگیری از نمایش تصاویر برای صرفه جویی در حجم اینترنت مصرفی
  • گزینه ای برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت در هنگام لایک و یا فالوو کردن دیگر کاربران
  • دریافت سکه های رایگان در صورت قرار گیری در لیست برترین کاربران روز
  • مشخص کردن پست دلخواه برای دریافت لایک و کامنت
  • مشخص کردن متن کامنت های دریافتی بدون هیچ گونه محدودیتی
  • امنیت بسیار بالا به دلیل استفاده از API رسمی اینستاگرام

اپلیکیشن Followfire با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود در زمینه افزایش فالوور، لایک و کامنت به صورت رایگان منتشر شده است. این نرم افزار تا به کنون توسط بیش از 14 میلیون کاربر اندرویدی دریافت شده که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه رسمی آن را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.0

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران