آخرین نسخه ــ نقش آفرینی Karate King

دسته بندی:

Karate King Kung Fu Fight Game v2.0.1 Mod – بازی اکشن جذاب و مبارزه ای “پادشاه مبارزه” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت آنلاک بودن کاراکترها) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Karate King Kung Fu Fight Game – پادشاه مبارزه یکی دیگر از بازی های سبک رزمی و مبارزه ای استودیوی پاکستانی Fighting Sports است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این استودیو پیش از این هم بازی های هم سبک و مشابهی منتشر کرده بود و همانطور که از نام انتخابی اش پیداست، قرار است صرفاً روی بازی های مبارزه ای فعالیت داشته باشد. Karate King Kung Fu Fight Game بدون شک یکی از بهترین بازی های منتشر شده توسط این استودیوی بازی سازی است. این بازی اگرچه که کاملاً ماهیتی اکشن دارد اما سازندگان تصمیم گرفتند تا آن را در دسته بازی های نقش آفرینی (Role playing) عرضه کنند. اپلیکیشن برتر مثل همیشه و برای باری دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و انتشار یک بازی دیگر در سطح وب کرده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود به شکل انحصاری برای شما عزیزان تدارک دیده است. Karate King Kung Fu Fight Game همانطور که از نامش مشخص است، یک بازی اکشن رزمی است که در سبک رقابت ها و مبارزات کونگ فو و کاراته دنبال می شود. اگر از دوست داران بازی های مبارزه ای و هنرهای رزمی هستید در ادامه با اپلیکیشن برتر در معرفی و بررسی این بازی همراه باشید.

Karate King Kung Fu Fight Game مثل خیلی دیگر از بازی های مشابه در همین سبک، با مضمون مبارزات رزمی طراحی شده است. اما در حالی که در این بازی خبری از گرافیک های سنگین و مدل سازی های خیلی طبیعی نیست، اما طراحی های گرافیکی بازی با مدل سازی های سه بعدی بسیار خوبی همراه است و گرافیک فانتزی و کارتونی بازی باعث نشده که جذابیت آن کاهش پیدا کند. این بازی با اقتباس و الگوبرداری مستقیم از بازی های معروفی مثل Street Fighters , TEKKEN و حتی MK ساخته و پرداخته شده است. شما در این بازی در نقش مبارزان و جنگجویان هنرهای رزمی هستید و باید در رقابت هایی مختلف در مقابل رقبا به برتری برسید. Karate King Kung Fu Fight Game مدها و بخش های گوناگونی دارد که بخش مرحله ای و آرکید از جمله بخش های آن است. بخش های دیگر بازی شامل بخش های تمرینی، چالشی و حتی بخش های متفرقه است. شخصیت ها و مبارزان مختلفی در این بازی وجود دارند که هرکدام ویژگی ها و مهارت های مخصوصی دارند و شما می توانید آن ها را آنلاک کنید. شما در طول مبارزات می توانید از ضربات مشت، لگد و مهارت های خاص علیه رقبا استفاده کنید. روند مبارزاتی بازی جذاب و مهیج طراحی شده و در مجموع با توجه به حجم کم، گرافیک و گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده و خوش ساخت طراحی شده است. بنابراین توصیه می کنیم اگر از دوست داران بازی های اکشن و رزمی هستید این عنوان جالب و هیجان انگیز را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه اش را از بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر در دو حالت معمولی و مود شده دریافت کنید و حسابی لذت ببرید.



  • تغییرات نسخه 2.0.1

    • -Improved players UI in versus and fighters menu.
    • -Minor changes in loading menus.
    • -Changes in new auto close notification.
    • -Updated rewards
    • -Upgraded new sounds in gameplay.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران