دانلود بازی ــ شبیه سازی GrandTruckSimulator2

دسته بندی:

Grand Truck Simulator 2 Mod – بازی شبیه سازی ماشین سنگین 2 اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و XP بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Grand Truck Simulator 2 نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Pulsar GameSoft برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه سازی کامیون در مارکت اندروید است که توانسته با بیش از 10.000.000 دانلود موفقیت مثال زدنی ای کسب کند و به یکی از محبوب ترین بازی ها در میان گیمر ها تبدیل شود. Grand Truck Simulator 2 بازی دوم Grand Truck Simulator است . در این بازی هم شما به عنوان یک راننده کامیون نقش آفرینی می کنید که به ناوگان حمل و نقل شرکت های باربری می پیوندد و در ماموریت های مختلف بار ها را از مبداً مشخص شده به مقصد تعیین شده می رساند. در ابتدای بازی، Grand Truck Simulator 2 شما را وارد یک بخش آموزشی می کند و تقریباً تمام کار هایی را که باید در بازی انجام دهید به شما یاد می دهد. این بخش آموزشی از چند درس تشکیل شده و در هر درس شما بخشی از بازی مثل نحوه روشن و خاموش کردن کامیون، نحوه درست پارک کردن، استفاده از آینه ها و امکانات داخل کامیون، نحوه استفاده از جی پی اس، هدایت به سمت پمپ بنزین و بنزین زدن، و موارد مشابه را آموزش می بینید. سپس، پس از گذراندن این بخش آموزشی، می توانید گواهینامه صلاحیت رانندگی را دریافت کنید و اولین ماموریت خودتان برای تحویل محموله باری را به عهده بگیرید. در مورد فضای گرافیکی بازی، باید بگوییم Grand Truck Simulator 2 نسبت به بازی اول، در مجموع از یک فضای گرافیکی بهتر و با جزئیات بیشتر استفاده می کند و دارای سیستم شب و روز و سیستم تغییر وضعیت آب و هوایی است. تمام کامیون ها، چه از لحاظ ظاهر بیرونی چه از لحاظ امکانات داخلی، به زیبایی هرچه تمام تر طراحی شده اند و دارای دنده، گاز، ترمز، رادیو، جی پی اس، آینه، درجه حرارت موتور، و ویژگی هایی مثل فرو رفتگی هنگام تصادف، کم باد شدن لاستیک ها، و بسیاری موارد دیگر می باشند. از آنجایی که تنوع کامبون ها هم در این بازی بسیار زیاد است و مدل های زیادی از کامیون ها و تریلر ها در این بازی وجود دارند، هر کامیون هم تجربه رانندگی متفاوتی را ارائه می دهد که این بسیار تحسین برانگیز است.

Grand Truck Simulator 2 مپ بسیار بزرگ و گسترده ای دارد. در این بازی شما قادر خواهید بود به شهر های مختلف سفر کنید و زیبایی های منحصر به فردی از لحاظ طراحی جاده ها و مناظر طبیعی را تجربه کنید و یک رانندگی لذت بخش داشته باشید. جاده ها هم تنوع خوبی دارند و شامل جاده های کوهستانی، جاده های با گل و لای، جاده های آب گرفته، و مواردی از این دست می شوند. Grand Truck Simulator 2 از لحاظ صداگذاری ها هم بسیار عالی شده است. به جز صدای بوق که در تمام کامیون ها یکی است، هر کامیون صداگذاری های کاملاً‌ واقعگرایانه و منحصر به فرد خودش را دارد و به حدی این بازی را زیبا می کند که شما را در بازی کردن غرق خواهد کرد. اما معمولاً در بازی های شبیه سازی با این سطح از جزئیات بالا،‌ بهینه سازی برای دستگاه های موبایلی به یک چالش جدی برای توسعه دهندگان تبدیل می شود. با وجود اینکه تجربه هر گیمر در دستگاه خودش متفاوت خواهد بود، نقد و بررسی های مختلف نشان می دهد که Grand Truck Simulator 2 در سطح خوبی بهینه سازی شده و اکثر گیمر ها با دستگاه های خودشان گیم پلی ای روان را تجربه کرده اند و مشکلاتی مثل لگ را نداشته اند. خوشبختانه، کنترل ها هم عالی طراحی شده اند و علاوه بر اینکه زوایای مختلف زاویه دید به شما اجازه می دهد کامیون تان را از زوایای مختلف کنترل کنید، شما می توانید با مراجعه به منوی بازی انواع و اقسام شخصی سازی ها روی کنترل ها را انجام دهید و حساسیت کنترل ها را دقیقاً متناسب با سلیقه خودتان تنظیم کنید و گیم پلی فوق العاده ای را تجربه کنید. استفاده از کنترل ها هم بسیار ساده و تقریباً مشابه با تمام بازی های موبایلی شبیه سازی کامیون هستند و سر درآوردن از آنها کار سختی نیست. در نهایت،‌ اگر بخواهیم یک نتیجه گیری کلی داشته باشیم، باید بگوییم Grand Truck Simulator 2 بدون شک یکی از بهترین بازی های شبیه سازی کامیون است و اگر شما هم از طرفرداران Grand Truck Simulator هستید تجربه این بازی هم قطعاً برای شما لذت بخش خواهد بود. Grand Truck Simulator 2 امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهند. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی خرید انجام دهید تا شاهد مود بازی باشید ؛ در کنار پول برای خرید ماشین ها xp هم نامحدود است.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.Pulsar.GrandT r uckSimulator2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران