دانلود نسخه جدید و آخر PHANTOM

دسته بندی:

PHANTOM Icons v0.5 – اپلیکیشن آیکون پک خطی و هارمونیک فانتوم اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

PHANTOM Icons عنوان یک آیکون پک خطی و در عین حال هارمونیک می باشد که توسط LKN9X توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از اصلی ترین روش های موجود برای ایجاد تغییرات در نماد برنامه ها و بازی ها، که تا به کنون نیز چندین و چند بار به آن اشاره کرده ایم، آیکون پک ها می باشند. آیکون پک ها متناسب با نوع طراحی شان در چندین دسته مختلف قرار داده می شوند که یکی از محبوب ترین آن ها در چند وقت اخیر، آیکون پک های خطی بوده اند. آیکون پک های خطی به طور معمول از خطوطی نئونی تشکیل شده که زیبایی آن ها را رنگ های به کار رفته در این خطوط و طراحی شان تعیین می کند. شاید شما نیز تا به کنون چندین بار این دسته از آیکون پک ها را تجربه کرده باشید، اما متاسفانه ما در بسیاری از آن ها شاهد طراحی هایی یکنواخت و رنگ هایی بسیار درخشان هستیم که به اصطلاح چشم را زده و نمی توان از آن ها در هر نوع تم و یا تصویر زمینه ای استفاده نمود. با توجه به مشکلات رایج موجود در این زمینه، در این پست تصمیم داریم شما را با یک بسته فوق العاده آشنا کنیم. PHANTOM Icons فانتوم آیکون پک، بدون شک یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه به شمار می رود. کاربران این بسته به راحتی هر چه تمام تر می توانند تغییرات بسیاری را آیکون های اسمارت فون خود ایجاد کرده و با آیکون هایی هارمونیک زیبایی رابط کاربری را چندین و چند برابر افزایش دهند. پس اگر شما نیز جزو علاقه مندان به این دسته از نماد ها هستید، ما را در ادامه مطلب دنبال کنید.

PHANTOM Icons بهترین آیکون پک خطی اندروید!

چندین دلیل مختلف وجود دارد که ثابت می کند، PHANTOM Icons بهترین آیکون پک خطی اندرویدی به شمار می رود. یکی از اصلی ترین این دلایل را می توان طراحی اصولی و در عین حال رنگ های به کار رفته در نماد ها دانست. رنگ های موجود به گونه ای انتخاب شده اند، که شما عزیزان در هر تم و هر نوع والپیپری می توانید به آسانی هر چه تمام تر از تمامی نماد های موجود استفاده کنید و مطمئن باشید که تمامی فاکتور ها از همخوانی بالایی با یکدیگر برخوردار هستند. بر خلاف دیگر بسته های موجود در مارکت اندروید که دیتابیس ضعیفی دارند، ما در آیکون پک فانتوم شاهد بیش از 900 آیکون گوناگون هستیم که از برنامه ها و بازی های بسیار زیادی پشتیبانی می کند. تنها کافی است تا این بسته را نصب کرده و سپس آیکون مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

فعال سازی آیکون پک در انواع اسمارت فون

استفاده از آیکون پک ها، همانند استفاده از دیگر ابزار شخصی سازی رابط کاربری نیازمند پیش نیاز هایی می باشد. اصلی ترین پیش نیاز آیکون پک ها برای فعال سازی شان در گوشی های هوشمند اندرویدی، داشتن لانچر مناسب می باشد. متاسفانه انتخاب لانچر تحت پشتیبان، دست ما نبوده و این تیم توسعه دهنده است که تعیین می کند آیکون پک طراحی شده از چه لانچر هایی پشتیبانی نماید. خوشبختانه برنامه PHANTOM Icons از لانچر های گوناگون و پر طرفداری پشتیبانی نموده که همین امر باعث می شود تا کاربران بسیاری بتوانند به وسیله آن اینترفیس گوشی هوشمند خود را شخصی سازی کنند.

تصاویر زمینه همانند با آیکون ها

گرچه ما در توضیحات فوق اشاره کردیم که طراحی آیکون های موجود در برنامه PHANTOM Icons به گونه ای است که کاربران می توانند از آن ها در انواع تصاویر زمینه استفاده کنند، اما با این حال تیم توسعه دهنده چندین والپیپر اختصاصی را در اختیارتان قرار می دهند که از هماهنگی بسیار بالایی با آیکون ها برخوردار هستند. علاوه بر این اگر در هنگام جست و جو میان آیکون ها، نتوانستید آیکون برنامه مورد علاقه تان را بیابید، تنها کافی است تا به بخش تعیین شده رفته و درخواست ساخت را برای تیم توسعه دهنده ارسال کنید. تیم توسعه دهنده تمامی درخواست ها را بررسی و تلاش می کند که در آپدیت های بعدی آیکون مد نظرتان را در اختیارتان قرار دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه PHANTOM Icons اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از آیکون های خطی رنگارنگ و هارمونیک
  • بیش از 900 آیکون زیبا با طراحی فوق العاده جذاب
  • مجموعه ای از تصاویر زمینه مبتنی بر سرور های ابری
  • پشتیبانی از لانچر هایی گوناگون
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه تان
  • به روز رسانی هایی مداوم

اپلیکیشن PHANTOM Icons با بهره مندی از امکانات و مجموعه ای از طرح های فوق العاده توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار منتشر و امتیاز 4.8 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توئانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را به صورت کاملا رایگان از وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.5

    • Added 100 icons
    • Fixed some icons not applying automatically
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران