دانلود ــ مسنجر Wisgoon

دسته بندی:

wisgoon 7.5.1 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی ویسگون مخصوص گوشی های اندروید نسخه اصلی و رسمی برنامه تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن برتر

wisgoon عنوان اپلیکیشن رسمی شبکه اجتماعی ویسگون می باشد که توسط گروه نرم افزاری رخ Rokh Software Group توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. از زمان توسعه اولین شبکه اجتماعی برای گوشی های هوشمند اندرویدی سال ها گذشته است و ما شاهد استارت اپ های گوناگونی در این زمینه بوده ایم. در این میان برخی از پروژه ها با داشتن اهدافی هوشمندانه توانسته اند خود را در بین برترین لیست برترین سوشال مدیا جهان جای داده و یا برخی نیز علی رغم ارائه امکاناتی مطلوب به مرور زمان طرفداران خود را از دست داده اند. نه تنها ما در سراسر جهان شاهد این موضوع هستیم، بلکه این موضوع در ارتباط با شبکه های اجتماعی داخلی نیز صدق می کند و تا به کنون شاهد پروژه های ناموفق بسیاری بوده ایم. اما همان گونه که در توضیحات فوق اشاره کردیم، داشتن اهداف هوشمندانه و دراز مدت، و در عین حال تیم توسعه دهنده قدرتمند می تواند باعث پیشرفت های روز افزون شود. این دو فاکتور اصلی برای پیشرفت و توسعه دقیقا همان مواردی هستند که شبکه اجتماعی ویسگون توانست به کمک آن ها در بدترین شرایط ممکن رشد کرده و روز به روز به تعداد کاربرانش افزوده شود. خوشبختانه این سوشال مدیا داخلی با هدف قرار دادن کاربران اندرویدی یک اپ اختصاصی در اختیارتان قرار می دهد. شما عزیزان به کمک برنامه wisgoon می توانید به مردم سراسر دنیا و کشور عزیزمان ایران در ارتباط بوده و از یک بستر ملی نهایت استفاده را ببرید. اولین موضوعی که در ارتباط با این اپلیکیشن توجه شما را به خودش جلب می کند عدم وجود بسیاری از محدودیت های اعمال شده توسط شبکه های اجتماعی رقیب می باشد که ما در ویسگون شاهد آن ها نیستیم! به هر حال ما در این استارت اپ شاهد قابلیت های فوق العاده ای هستیم که در ادامه به تک تک آن ها خواهیم پرداخت.

wisgoon ویسگون برترین شبکه اجتماعی اشتراک عکس و ویدئو

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت استارت اپ wisgoon در بین کاربران فارسی زبان سراسر جهان، توانایی اشتراک گذاری تصاویر و فایل های ویدئویی می باشد. شما در این برنامه می توانید به سادگی تصاویر و یا هر نوع فایل ویدئویی را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و یا به راحتی هر چه تمام تر از دیگر فایل های اشتراک گذاشته شده توسط دیگران نهایت استفاده را ببرید. همانند هر شبکه اجتماعی دیگری کاربران ویسگون قادر خواهند بود که پست های دیگران را لایک کرده و یا اینکه در صورت دلخواه کامنت های مختلفی را برای آن ها ثبت کنند. اگر توجه کرده باشید ما در توضیحات اولیه اشاره کردیم که ویسگون برخی از محدودیت های شبکه های اجتماعی مشابه را ندارد! برای درک بهتر این موضوع باید اشاره کنیم که شما کاربران محترم در این اپ هوشمند برای دریافت فایل های ویدئویی و یا تصاویر با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود و قادر هستید که آن ها را با نهایت کیفیت دریافت نموده و در حافظه اسمارت فون اندرویدی تان ذخیره کنید.

دسترسی به دنیایی بی پایان از محتوای گوناگون به کمک ویسگون

ما در اپلیکیشن wisgoon شاهد یک بخش معروف به نام اکسپلور هستیم که دیگر شبکه های اجتماعی رقیب نیز این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در بخش اکسپلور کاربران قادر خواهند بود که به مجموعه ای بی پایان از انواع محتوا دسترسی پیدا کرده و پیج های دلخواه خود را دنبال نمایند. مهم ترین نکته ای که اکسپلور برنامه ویسگون را با سایر استارت اپ ها متمایز می کند دسته بندی تمامی مطالب موجود در آن می باشد. این بدان معنی است که تنها ویدئو ها و یا تصاویری به شما نمایش داده می شوند که علاقه مند به دیدن آن ها هستید. این موضوع نه تنها باعث می شود کاربران برای یافتن محتوای مورد علاقه شان ساعت ها جست و جو نکرده و حجم اینترنت شان را بیهوده مصرف نکنند، بلکه شرایطی را فراهم می سازد تا فریلنسر ها در زمینه های گوناگون به تولید محتوا پرداخته و بتوانند مخاطبان هدف خود را به آسانی به سمت خود جذب کنند.

برقراری ارتباط آسان با استفاده از شبکه اجتماعی ویسگون

کاربران در شبکه اجتماعی wisgoon می توانند به آسانی هر چه تمام تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این شیوه ارتباطی درست همانند اینستاگرام بوده و شما عزیزان می توانید از طریق دایرکت برای دوستان و یا آشنایان تان پیام های مختلفی ارسال کنید. از دیگر ویژگی هایی که ممکن است نظر برخی از کاربران را به سمت خودش جلب کند توانایی ایندکس شدن مطالب در موتور های جست و جو و هم چنین سئو فرندلی کپشن ها می باشد که به کمک آن می توانید کپشن هایی با طول 4000 کاراکتر همراه با منشن و تایتل برای محتوای خود در نظر بگیرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه wisgoon اندروید :

  • اشتراک گذاری تصاویر و فایل های ویدئویی با دوستان خود در سراسر جهان
  • امکان لایک کردن پست ها و یا نوشتن کامنت برای هر کدامشان
  • گزینه ای برای دانلود تصاویر و یا فایل های ویدئویی با نهایت کیفیت
  • بخش اکسپلور برای دسترسی پیدا کردن به محتوایی نا محدود
  • دسته بندی تمامی مطالب بخش اکسپلور در دسته بندی های گوناگون
  • امکان فالو و یا آنفالو کردن صفحات مورد نظرتان
  • برقراری ارتباط و ارسال پیام برای دیگران از بخش دایرکت ها
  • نمایش لیستی از تصاویر محبوب از دید کاربران
  • نمایش لیستی از آخرین رخداد ها به صورت تفکیک شده
  • توانایی خصوصی کردن صفحه ساخته شده
  • مشاهده امتیاز صفحات و تاریخ ایجادشان
  • نوشتن بیوگرافی اختصاصی برای صفحه ایجاد شده
  • نوشتن کپشن هایی حرفه ای با ویژگی سئو فرندلی
  • امکان ایجاد پست های اسلایدی
  • دریافت تیک آبی برای افراد معروف و سازمان های فعال
  • ویژه کردن پست ها برای هرچه بیشتر دیده شدن توسط کاربران
  • بلاک کردن صفحات و ارسال گزارش در صورت وجود هر گونه محتوای نامناسب

اپلیکیشن wisgoon با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه رسمی برنامه شبکه اجتماعی ویسگون را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 7.5.1

    • Comments like
    • Fix reported bugs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دانلود نسخه جدید و آخر Cookpad

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران