دانلود آخرین نسخه ــ والپیپر Sphaera

دسته بندی:

Sphaera – 4K, HD Map Wallpapers & Backgrounds v2.0 – مجموعه والپیپر های متحرک، آمولد و معمولی برای گوشی های اندروید قیمت 1.89 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل برنامه اینجا رایگان برای شما

Sphaera – 4K, HD Map Wallpapers & Backgrounds یک برنامه فوق العاده و کم نظیر در زمینه دسترسی به مجموعه ای از والیپیپر های خاص و مینیمالیست برای اندروید است. تصویرهای زمینه‌ جالب و مینیمالیستی از هر شهری در دنیا را با Sphaera خلق کنید و بهترین جلوه را به صفحه نمایش خود بدهید. انتخاب تصویر زمینه مناسب بعضی وقت‌ها تبدیل به کاری بسیار دشوار می‌شود. در واقع انتخاب تصویری که با سلیقه شما جور در بیاید نیاز به جست‌وجو دارد. در اینجا برنامه‌ای معرفی شده است با ویژگی‌های خاص برای دوستداران نقشه‌ها و کسانی که از تصاویر زمینه معمولی خود خسته شده‌اند. به سادگی مکان و استایل مورد علاقه خود را از بین مججوعه‌های این برنامه انتخاب کنید تا به تصویر زمینه مناسب خود برسید. اپلیکیشن Sphaera با هر نوع نصب‌کننده خاصی کار می‌کند و تصاویر آن با هر صفحه نمایش HD و FULL HD از 1080p، 2k تا 4k سازگار هستند. با کمک اپلیکیشن Sphaera گوشی هوشمند شما از دیگران متمایز خواهد شد. دیدن این تصویر‌های زمینه جذاب بر روی تلفن همراهتان، این برنامه را به اپلیکیشن‌ مورد علاقه شما تبدیل خواهد کرد. نگران تکراری‌شدن تصویر زمینه دستگاه هوشمند خود نباشید. گالری طرح‌ها و نقشه‌های این برنامه به صورت مداوم با تم‌های پویا و طیف‌های مختلف رنگ به‌روزرسانی می‌شود. برای انتخاب طرح نقشه مناسب خود می‌توانید سفری به مقصد آمریکا، اروپا، هند و سرتاسر زمین داشته باشید. همچنین برای استفاده از این برنامه می‌توانید از شهر محل زندگی خود و یا شهر مقصدی که در آینده قرار است به آن مسافرت کنید استفاده کنید. اگر اید‌ه‌هایتان ته کشیده است می‌توانید از بخش ویژه بهترین نقاط دیدن کنید. این نقاط شامل شهرهای جذابی مثل نیویورک، توکیو، تورنتو، آمستردام و بسیاری شهرهای دیگر از سرتاسر کره زمین هستند که برای شما دست‌چین شده‌اند. با دانلود و ذخیره این نقشه‌ها تصویرزمینه شما حاضر خواهد بود.

برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه Sphaera اندروید:

  • در دسترس بودن بیش از 30 طرح نقشه با بروزرسانی مکرر
  • تصاویر زمینه زنده با تغییر مکان شما هماهنگ می‌شوند.
  • جست‌وجو مکان
  • استفاده به منظور تصاویر زمینه اصلی و قفل صفحه
  • پشتیبانی از همه جنبه‌ها از جمله زمینه‌های فوق‌گسترده 18:9
  • ثبت و ذخیره تصاویر درون خود اپلیکیشن
  • مصرف باطری مناسب
  • شخصی‌سازی نقشه: زاویه‌دارکردن، زوم و چرخش
  • بدون تبلیغات

در آخرین به‌روزرسانی Sphaera توسعه دهنده‌گان ویژگی پرطرفدار و درخواست شده جدیدی را اضافه کردند که همان تصاویر زمینه متحرک هستند. می‌توانید صفحه نمایش اصلی و صفحه قفل تلفن‌همراه خود را با این تصاویر زنده از نقشه‌ها تزیین کنید. یک استایل و یک نقشه را انتخاب کنید و تصویر زمینه هم وقتی مکان خود را تغییر می‌دهید، تغییر می‌کند. دقیقا مثل جادو! استایل‌های خاص برای نمایشگرهای OLED و AMOLED اضافه شده‌اند. نکته‌ی خوبی که باید بدانید این است که با این داشتن دو نوع نمایشگر و انتخاب تصاویر تقشه سیاه و یا تیره‌تر می‌توانید مقداری از طول عمر باطری را حفظ کنید. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید در ایران، جدیدترین نسخه خریداری شده و کامل این برنامه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای دانلود عرضه کرده است ؛ شما قادرید آن را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0

    • - Size of app package (APK) has been nearly halved, from ~12MB to ~7MB. Further improvements will come.
    • - Filename of saved wallpapers wasn't compatible with external apps - this issue is now fixed. Thank you Jesper for reporting it!
    • - Seven new map styles have been added along with two new suggested cities: Fortaleza and Doha
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران