دانلود نسخه جدید Celtic Heroes برای موبایل

دسته بندی:

3D MMO Celtic Heroes v3.7.7 – بازی نقش آفرینی آنلاین با میلیون ها بازیکن جهانی مخصوص اندروید آخرین و جدیدترین نسخه بازی همزمان با انتشار تقدیم شما عزیزان بازی آنلاین و اینترنتی است

3D MMO Celtic Heroes – قهرمانان سلتیک یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی One Thumb Mobile Ltd برای اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با صدها هزار دریافت از گوگل پلی در صدر برترین بازی های بخش Role Playing قرار دارد و امتیاز 4.0 از 5.0 نشان دهنده ی محبوبیت ان است! این بازی که به صورت اوپن ورلد طراحی شده است شما را به مکان هایی واقعی و بسیار لذت بخش دعوت می کند که می بایستی برای تبدیل شدن به یک قهرمان سلتیک تا می توانید بجنگید و در همه ی مبارزات پیروز شوید! این بازی که به صورت آنلاین می باشد، محیطی را فراهم آورده است که بتوانید با هزاران نفر از دیگر بازیکنان آنلاین از سراسر جهان به مسابقه و رقابت بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. گرافیک اچ دی، صداگذاری عالی و کنترلرهای خوب بازی 3D MMO Celtic Heroes همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی اکشن متفاوت را تجربه کنید! از طرفی ویژگی هایی همچون سفارشی کردن شخصیت و ایجاد دوستی با دیگر بازیکنان، شکست دادن هزاران مورد از دشمنان از جمله ترل و اژدها و … نیز هیجان بازی را دو چندان می کند!

برخی از ویژگی های بازی اکشن 3D MMO Celtic Heroes اندروید :

  • شامل 5 شخصیت مختلف با امکان شخصی سازی
  • طراحی شده به صورت سه بعدی خیره کننده یک جهان باز گسترده
  • تشکیل قبیله با صدها هزار بازیکنان از سراسر جهان چت واقعی!
  • صدها مورد از ماجراجویی های متنوع برای تکمیل با الهام از اسطوره شناسی سلتیک
  • به دست آوردن هزار مورد از سلاح ها ، زره ها و آیتم های مختلف و کاربردی

نسخه ی جدید بازی 3D MMO Celtic Heroes را ما امروز در اپلیکیشن برتر به درخواست کاربران عزیز به صور بدون نیاز به دیتا برای اولین بار در ایران برای شما قرار داده ایم و امیدواریم از ان لذت ببرید ؛ همانطور که بالای پست نیز مشخص شده بازی آنلاین و اینترنتی است و برای اجرا همیشه به اینترنت نیاز دارد و باید این موضوع را حضور شما اعلام کنیم که بازی نسخه مود ندارد و سرورهای بازی قوی است و بازی هک نمیشود ؛ پس دنبال نسخه مود بازی نباشید .



  • تغییرات نسخه 3.7.7

    • Bug Fixes & Performance Improvements. Read the full patch notes on our forums.
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دانلود نسخه آخر I Am Hero

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران