دانلود نسخه جدید 益智间谍:拉动别针

دسته بندی:

Puzzle Spy : Pull the Pin Mod – بازی جاسوس: نجات دختر با کشیدن پین اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Puzzle Spy : Pull the Pin نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Springcomes برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Springcomes پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده دیگری را هم در کارنامه بازی سازی اش در مارکت اندروید داشته است و خالق بازی هایی مثل Kingdom Wars و Battle Seven Kingdoms و ده ها بازی فوق العاده دیگر است. Puzzle Spy : Pull the Pin هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که با گیم پلی ساده و سرگرم کننده اش، توانسته تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی، یک بازی پازلی ساده و تفننی با مکانیزم های آشنای “Pull the Pin” یا “کشیدن پین” است و برای تمام سلیقه ها و رده های سنی و مخصوصاً برای پر کردن اوقات فراغت مناسب است. Puzzle Spy : Pull the Pin دقیقاً همان چیزی است که از بازی های این سبک انتظار دارید. در این بازی، شما کنترل یک کاراکتر را به عهده دارید که در حقیقت قهرمان بازی است و وظیفه دارید دختر جوانی را که توسط جاسوس ها و آدم بد ها دزدیده شده است نجات دهید. در هر مرحله، شما با دشمن ها و تله هایی رو به رو می شود که برای نجات دادن دختر جوان باید از آنها عبور کنید و آنها را پشت سر بگذارید. بنابراین، اگر از بازی های پازلی و چالش برانگیز مرحله ای خوشتان می آید، Puzzle Spy : Pull the Pin می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد!

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، Puzzle Spy : Pull the Pin از مکانیزم های “کشیدن پین” در گیم پلی خودش استفاده می کند. در هر مرحله، شما با پازل هایی رو به رو می شوید که برای حل کردن آنها باید یک سری پین را بکشید. به طور مثال، در یک مرحله، شما باید پین ها را به شکلی بکشید که مواد سمی روی جاسوس ها بریزد و آنها را بکشد تا شما بتوانید به دختر جوان برسید و او را نجات دهید. البته، ممکن است این کار در ابتدا ساده به نظر برسد. اما، باید توجه داشته باشید که اگر پین ها را اشتباه بکشید، مواد سمی روی خود شما ریخته می شود و شما کشته می شوید. این در واقع همان چالشی اصلی ای است که شما در بازی با آن رو به رو هستید. در هر مرحله،‌ شما باید با دقت پین ها را طوری بکشید که علاوه بر کشته شدن دشمنان، خودتان هیچ آسیبی نبینید و بتوانید دختر جوان را نجات دهید. هرچقدر هم که بیشتر در بازی پیشروی کنید، این چالش دشوار تر می شود و کار شما برای نجات دادن دختر جوان سخت تر می شود. ضمن اینکه،‌ در هر مرحله، دشمن های شما رفته رفته بیشتر می شوند و شما در طول مراحل بازی علاوه بر جاسوس ها و آدم بد ها، با زامبی ها،‌ مومیایی ها، ربات های خطرناک،‌ سایبورگ ها، و بسیاری از دشمنان دیگر هم رو‌ به‌ رو خواهید شد و به معنای واقعی کلمه به چالش کشیده خواهید شد. Puzzle Spy : Pull the Pin توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصل و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 4.8

    • -Added 2 types of background decorations
    • -Added 2 special mission
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران