دانلود جدیدترین نسخه Drops

دسته بندی:

Drops: Learn Korean language and Hangul alphabet v36.2 دراپز: یادگیری زبان کره ای و الفبای هانگول نسخه اصلی و رسمی برنامه

ملت های شرق آسیا به دلیل تفاوت فرهنگی و دور بودن از دیگر نقاط جهان، فرهنگ و زبان خاص خود را دارند. زبان هایی که در این قسمت از جهان استفاده می شود، از بسیاری جهات تفاوت بسیاری با زبان هایی مثل فارسی و انگلیسی دارد. زبان کره ای یکی از این زبان هاست که به عنوان زبان رسمی کره شمالی و جنوبی شناخته می شود. البته به دلیل موج کره ای که از دهه نود میلادی آغاز شد، تبلیغات بسیاری برای فرهنگ و زبان کره صورت گرفته و همین باعث علاقه مندی ساکنین کشور های دیگر به یادگیری این زبان شده است. کره جنوبی دهه هاست که یکی از پویا ترین اقتصاد های جهانی را دارد و در بسیاری از تکنولوژی ها حرف اول را می زند. به همین خاطر کره جنوبی یک فرصت اقتصادی و مهاجرتی عالی برای اغلب انسان هاست و همین علت اصلی گرایش مردم به یادگیری زبان کره ای در سال های اخیر بوده است. زبان کره ای به دلیل تفاوت های ریشه ای با زبان های دیگر، روند یادگیری دشواری دارد. اما امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که انجام این کار را بسیار آسان می کند. Drops: Learn Korean language and Hangul alphabet عنوان یک اپلیکیشن برای یادگیری سریع و آسان زبان کره ای با استفاده از بازی و سرگرمی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Language Drops توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه شامل انواع مینی بازی ها برای یادگیری الفبا و کلمات کره ای است و کار یادگیری زبان را از یک فرایند خسته کننده و فرسایشی به یک لذت تبدیل می کند. برای این که یادگیری و فهم کلمات آسان باشد، لغات به صورت تصویری ترجمه می شوند. بنابراین کلمات به سرعت وارد حافظه تصویری می شوند و مدت زمان بیشتری را در حافظه باقی خواهند ماند. جلسات آموزشی این برنامه تنها 5 دقیقه در روز زمان لازم دارند و به گونه ای طراحی شده اند تا کار یادگیری زبان را به یک عادت برای شما تبدیل کنند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Drops: Learn Korean language and Hangul alphabet اندروید:

  • استفاده از بازی های متنوع برای آموزش لغات و الفبای زبان کره ای
  • ترجمه تصویری لغات برای درگیر کردن حافظه تصویری و یادگیری سریع و آسان واژه ها
  • دارای جلسات آموزشی ۵ دقیقه ای برای کاهش حداقلی زمان لازم برای یادگیری زبان جدید
  • استفاده از سوایپ، به جای تایپ کردن، به منظور صرفه جویی بیشتر در زمان کاربر
  • تمامی بازی ها به گونه ای اعتیاد آور و سرگرم کننده ساخته شده اند.
  • تنها کلمات مهم و پر استفاده آموزش داده می شود و از پرداختن به گرامر خودداری شده است.
  • دارای بیش از 2700 کلمه در بیش از 150موضوع

اپلیکیشن Drops: Learn Korean language and Hangul alphabet روشی ساده و آسان برای یادگیری زبان کره ای ارائه می دهد و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : سری برنامه های Drops هک نمی شوند و امکان عرضه نسخه آنلاک شده شان وجود ندارد.



  • تغییرات نسخه 36.2

    • We’ve made improvements to the Drops app to offer you a better play experience. Happy language learning!
دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه T&J: Chase

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران