آخرین نسخه ــ شبیه سازی Ragdoll Fall

دسته بندی:

Ragdoll Fall: Break the Bones! v0.1.310 Mod – بازی تفننی و شبیه سازی “سقوط آدمک” اندروید نسخه معمولی نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Ragdoll Fall: Break the Bones! – سقوط آدمک بازی دیگری از استودیوی CASUAL AZUR GAMES سازنده بازی هایی مثل Hit Master 3D: Knife Assassin ، Mow My Lawn – Cutting Grass ، Stack Ball – Blast through platforms ، Western Sniper – Wild West FPS Shooter ، Hidden Objects – Photo Puzzle است که به شکل رایگان در گوگل پلی به انتشار رسیده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن برتر مثل همیشه اولین وب سایت ایرانی در سطح وب است که اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر کرده است. این استودیوی اماراتی از جمله شرکت های بازی سازی موبایلی است که به ساخت و انتشار بازی های تفننی مشغول است. بازی Ragdoll Fall با اقتباس از بازی های مشابهی در همین سبک مثل Faily Brakes ، Stickman Dismounting ، Stickman Hero Fly و Ragdoll Dismounting ساخته شده است اما ویژگی های متفاوت آن باعث شده تا این بازی یک عنوان متمایز در این سبک باشد. در ادامه شما را با این بازی زیبا و سرگرم کننده بیشتر آشنا خواهیم کرد.

Ragdoll Fall: Break the Bones یا سقوط آدمک: شکستن استخوان ها بازی سرگرم کننده ای در سبک شبیه سازی (Simulation) است که اگرچه ماهیتی نسبتاً خشن دارد اما در عین حال جالب و مهیج است. در حقیقت در این بازی شما باید صحنه شکستن استخوان های یک شخصیت (آدمک) را دنبال کنید. هدف شما در طول بازی جمع آوری امتیازهای بیشتر با شکستن استخوان های آدمک ها است. با شروع هر مرحله، شخصیت بازی از ارتفاعی نسبتاً بلند به پایین پرتاب می شود و شما می بایست با حرکت دادن او و تغییر مسیر سقوط، باعث برخورد آن شخص با موانع موجود در مسیر شوید. هر بخشی از بدن آدمک که به یکی از موانع برخورد کند با شکستگی استخوان مواجه می شود و هرچه این شکستگی ها بیشتر باشد امتیاز شما هم بیشتر خواهد بود. در حالی که اغلب بازی های مشابه در این سبک معمولاً دو بعدی هستند، بازی Ragdoll Fall: Break the Bones با مدل سازی های سه بعدی طراحی شده تا تجربه ای جدید و منحصر به فرد داشته باشید. با جمع آوری امتیازها و پول ها شما امکان خرید شخصیت ها (اسکین ها) را خواهید داشت. قابل ذکر است که بازی سقوط آدمک به خاطر طراحی ها و گرافیک بهینه شده حجم بسیار کمی دارد و قابلیت اجرا روی دستگاه های ضعیف تر را نیز دارا است. نکته جالب در رابطه با بازی Ragdoll Fall: Break the Bones این است که اگرچه ماهیت بازی چیز طنزآمیز یا خوشایندی به نظر نمی رسد، اما روند کلی آن به نوعی لذت بخش و حتی آرامش بخش است. با این حال سازنده بازی رده بندی سنی آن را برای افراد بالای 12 سال تعیین کرده و برچسب خشونت سطح متوسط را برای آن در نظر گرفته است. بنابراین در نظر داشته باشید که انجام این بازی برای کودکان توصیه نمی شود. اگر به دنبال یک بازی کم حجم اما مهیج و تفننی هستید توصیه می کنیم بازی Ragdoll Fall: Break the Bones را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با روند بازی و ویژگی های کلی آن می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل به دانلود بازی به بخش دانلودباکس اپلیکیشن برتر مراجعه نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.1.310

    • bug fix, new levels, and some crack bones!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران