دانلود آخرین نسخه ــ پازل و فکری SortPuz

دسته بندی:

SortPuz: Water Sort Puzzle v3.401 Mod – بازی پازل – فکری مرتب سازی مایعات رنگی برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (تبلیغات غیرفعال شده آیتم های زیاد) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

SortPuz: Water Sort Puzzle – مرتب سازی مایعات رنگی نامی از یک بازی فکری و سرگرم کننده از دسته بازی های پازل است که به شکل رایگان توسعه یافته و توسط استودیوی JoyPuz برای دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی به انتشار رسیده است. این بازی با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای منتشر شده است و اپلیکیشن برتر آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده برای دانلود ارائه کرده است. SortPuz: Water Sort Puzzle از آن دست بازی هایی است که در نهایت سادگی، روندی بسیار دوست داشتنی و جذاب را برای مخاطبین به ارمغان آورده است. در حقیقت باید گفت که این بازی یک عنوان تفننی است که به خاطر سبک پازلی و فکری که دارد به یک بازی بسیار جذاب تبدیل شده است. ایده خلاقانه و در عین حال ساده بازی هر علاقه مندی به بازی های پازلی را به وجد خواهد آورد. پس اگر شما هم یکی از دوست داران این گونه از بازی ها هستید توصیه می کنیم SortPuz: Water Sort Puzzle را از دست ندهید و در ادامه با اپلیکیشن برتر همراه باشید تا شما را بیشتر با ماهیت کلی این عنوان آشنا کنیم.

بازی SortPuz: Water Sort Puzzle همانطور که از نامش پیداست یک بازی پازلی است که در آن وظیفه شما مرتب سازی مایعاتی است که با رنگ های مختلف دیده می شوند. سازنده بازی برای توصیف این اثر می گوید که بازی SortPuz یک عنوان ساده و بی آلایش است و روند آن نیز بسیار ساده و مفهومی است. اما این سادگی به منزله آسان بودن بازی نیست و به نقل از JoyPuz این بازی می تواند توانایی های ذهنی شما به خصوص منطق را به چالش بکشد. روند بازی طوری طراحی شده که با پیشروی در انجام پازل ها درجه سختی آن نیز افزایش پیدا می کند. در این بازی وظیفه اصلی شما این است که مایعات رنگی را از داخل لوله ها و بطری ها به یکدیگر منتقل کنید و طبق منطق بازی، رنگ های یکسان را در یک ظرف جداسازی کنید. اگرچه که روند بازی در ابتدا پیش پا افتاده و حتی شاید کودکانه به نظر برسد اما مکانیزم بسیار جالب SortPuz: Water Sort Puzzle باعث می شود تا شما مجبور شوید از ذهن خود برای قدم های بعدی استفاده کنید. ماهیت بازی در عین اینکه ساده و چالش برانگیز است اما به نوبه خود بسیار آرامش بخش است و گزینه ای عالی برای تمرین ذهن و تقویت حافظه است. توانایی های ذهن شما در بازی مرتب سازی مایعات رنگی با روشی خلاقانه به چالش کشیده می شود تا شما در کنار سرگرم شدن مهارت های ذهنی تان را نیز محک بزنید. سبک کارتونی و طراحی های دوست داشتنی این بازی از جمله نقات قوت آن محسوب می شود. گفتنی است که این بازی بسیار زیبا تا به امروز بیشتر از 50 میلیون بار فقط در گوگل پلی دانلود شده و موفق به کسب امتیاز بسیار عالی 4.8 از 5.0 نیز شده است. این آمار و ارقام نشان از محبوبیت بالای این بازی و طراحی های بسیار خوب آن دارند. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه آن را از اپلیکیشن برتر دریافت کنید و مدت ها سرگرم شده و ذهنتان را نیز به چالش بکشید!



  • تغییرات نسخه 3.401

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دانلود ــ پازل و فکری Art Puzzle

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران