دانلود آخرین نسخه Invitation Card Maker

دسته بندی:

Invitation Card Maker: Ecards & Digital Card v2.0.1 – اپلیکیشن ساخت کارت دعوت دیجیتال مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 19.99 دلار

تمامی ما در طول زندگی خود در مراسم های مختلفی شرکت می کنیم. به چند روش مختلف از ما برای شرکت در هر مراسمی دعوت می شود. گاها برای ما پیش می آید که در زمانی نا مناسب تصمیم به دعوت دوستان و آشنایان مان در جشن های خود می گیریم. یکی از بهترین راه ها برای دعوت دیگران استفاده از کارت های دعوت می باشد. متاسفانه طراحی اختصاصی کارت های دعوت توسط گرافیست ها بسیار هزینه بر است و ممکن است ما زمان کافی برای این کار را نداشته باشیم. پس در چنین شرایطی بهتر است که خودمان دست به کار شده و کارت ها را ایجاد کنیم! شاید در نگاه اول ساخت چنین کارت هایی دشوار باشد اما در این پست قصد داریم شما را با نرم افزاری در این زمینه آشنا نماییم. Invitation Card Maker: Ecards & Digital Card عنوان یک اپلیکیشن طراحی کارت دعوت دیجیتال می باشد که توسط justapps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم این استارت اپ فوق العاده به کاربران اش کمک می کند که در کوتاه ترین زمان ممکن کارت دعوتی زیبا را ایجاد کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های اپ فوق برقراری دسترسی کاربران به مجموعه ای از طرح های آماده می باشد. به گونه ای که تنها کافی است طرح دلخواه مان را انتخاب نموده و آن را شخصی سازی کنیم. مهم نیست که برای چه نوع مراسمی کارت دعوت نیاز داریم، زیرا تمامی قالب های موجود در این مجموعه، در دسته بندی هایی متنوع برای انواع مراسمات قرار داده شده اند. بر خلاف دیگر ابزار مشابه گزینه های شخصی سازی این کارت ها متنوع بوده و بدون هیچ محدودیتی قادر به بهره مندی از آن ها خواهید بود. برای زیبا سازی هر چه بیشتر فونت های دلخواه تان را انتخاب کنید و عکسی خاص را به عنوان پس زمینه کارت ها برگزنید. مدت زمان ایجاد کارت ها بسایر کم است پس از دریافت خروجی قادر به اشتراک گذاری مستقیم آن ها با دوستان تان خواهید بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Invitation Card Maker: Ecards & Digital Card اندروید :

  • ایجاد کارت دعوت های متنوع متناسب با نیاز های تان
  • مجموعه ای از قالب های از پیش تنظیم شده با کیفیتی فوق العاده
  • امکان شخصی سازی کارت ها و تغییر گزینه های نمایش داده شده
  • انتخاب تصویر روی کارت ها از گالری اسمارت فون تان
  • استفاده از فونت های متنوع و گوناگون برای شخصی سازی هر چه بیشتر
  • ارائه مانوری خاص روی متن های ایجاد شده
  • دسته بندی تمامی کارت ها در گروه هایی مختلف
  • به اشتراک گذاری کارت ها با دوستان و آشنایان خود تنها با یک اشاره

اپلیکیشن Invitation Card Maker: Ecards & Digital Card با بهره مندی از قابلیت هایی گوناگون در زمینه ایجاد کارت های دعوت دیجیتالی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری منتشر شده است و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران دریافت کند که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 2.0.1

    • Bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران