نسخه جدید و آخر Legendary Tales 1 برای اندروید

دسته بندی:

Legendary Tales 1 v2.0.1.1007.160 Mod – بازی ماجراجویانه و معمایی “داستان های افسانه ای 1” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Legendary Tales 1 – داستان های افسانه ای 1 که با عنوان Legendary Tales: Stolen Life معرفی شده، اولین نسخه از سری بازی های Legendary Tales در سبک ماجراجویانه است که از سوی استودیوی FIVE-BN GAMES برای پلتفرم های گوناگون از جمله سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این بازی به صورت رایگان منتشر شده اما دارای پرداخت های درون برنامه ای است. اپلیکیشن برتر همزمان با انتشار جدیدترین نسخه این بازی آن را آماده و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار نسخه اندرویدی این بازی در سطح وب کرده است. استودیوی FIVE-BN GAMES به خاطر ساخت بازی های ماجراجویانه و معمایی شهرت پیدا کرده و یکی از معروف ترین شرکت های بازی سازی در این زمینه است. ما پیشتر هم بازی های زیادی از این استودیو در اپلیکیشن برتر منتشر کرده بودیم و در این مطلب می خواهیم یکی دیگر از بازی های این توسعه دهنده در سبکی مشابه را برایتان معرفی کنیم. بازی Legendary Tales 1 هم مثل دیگر بازی های مشابه در همین سبک دارای یک خط داستانی جالب و عمیق است که در آن شخصیت پردازی های مختلفی انجام شده است. غالباً تمام بازی های ساخته شده در این سبک مضمونی معمایی و اسرارآمیز دارند و اتفاقای مرموز و عجیب در دل این داستان ها رخ می دهد که باعث می شود روند آن ها هیجان انگیز، معمایی و مهیج باشد. بازی Legendary Tales 1 نیز از این قاعده مستثنی نیست و داستان جذاب و پرتنش آن می تواند عطش علاقه مندان به بازی های ماجرایی و پازلی را رفع کند. در ادامه با اپلیکیشن برتر در معرفی کلی این بازی همراه باشید.

Legendary Tales 1 داستانی از یک خواهر و برادر را بازگو می کند که بعد از اینکه والدینشان را از دست دادند مجبور به کار کردن و زندگی کردن در یک رستوران شدند. خواهر بزرگتر Lucia و برادر کوچک Ulf نام دارد. داستان اصلی زمانی اتفاق افتاد که بعد از چند سال، شخصیت Ulf به سن 18 سالگی رسید و به محض رسیدن به این سن، معلوم شد که او یک گرگینه (Werewolf) است. درست همان شب یک جادوگر از این موضوع باخبر شده و خیلی ناگهانی Ulf را ربود و به مکانی نامشخص برد. حالا Lucia باید به تنهایی برای نجات جان برادر خود پا به مسیری سخت و خطرناک بگذارد. حالا بعد از سال ها زندگی در سکوت و به دور از دید مردم، او مجبور شده تا به دنیای بیرون از این رستوران پا گذاشته و زندگی خود را برای پیدا کردن برادرش به خطر بی اندازد. در طول بازی Legendary Tales 1 او به مکان های مختلفی سفر کرده و با چالش های متعددی در قالب پازل ها و معماهای گوناگون رو به رو می شود. به Lucia کمک کنید تا از پس چالش های سخت و شرایط خطرناکی که پیش روی او قرار دارد بر بیاید و با حل کردن معماها و پیدا کردن اشیاء مخفی، برادر گمشده اش را پیدا کند. اگر مایلید که بیشتر از این با این بازی آشنا شوید می توانید ویدئوی تریلر معرفی آن را ببینید و سپس از طریق لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر اقدام به دریافت این بازی جذاب کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.fivebn.lt1.f2p را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.0.1.1007.160

    • Bonus chapter is available without purchase.
    • Stability and performance improvements
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران