دانلود نسخه جدید Drift Max Pro برای اندروید

دسته بندی:

آپدیت 24 اردیبهشت: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Drift Max Pro – Car Drifting Game v2.4.71 Mod – بازی مسابقات دریفت – دریفت مکس پرو اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت – خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

Drift Max Pro – Car Drifting Game بازی پردانلود، سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازیهای ماشین سواری و دریفت کشی از استودیوی بازیسازی Tiramisu برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار جدیدترین آپدیت ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game طیف گسترده ای از ماشین های رویایی در اختیار شما قرار داده می شود تا با سوار شدن بر ان ها جاده ها را خط خطی کنید و با کشیدن دریفت رد تایر بر جای بگذارید! امکان سفارشی سازی ماشین ها با انواع برچسب ها، استیکرها، رینگ ها و رنگ های زیبا، بالا و پایین کردن ارتفاع و … وجود دارد تا با کمک این تغییرات بتوانید ماشین رویایی تان را بسازید و پس از ان وارد دنیایی مهیج برای دریفت زدن شوید! انواع حالت های مختلف در بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game به شما امکان سرگرم شدن را می دهند، یکی از ان ها را انتخاب کنید و وارد دنیای بزرگ بازی شوید، حالا می توانید از میان گزینه های مختلف زاویه دوربین یکی را انتخاب کرده و پس از ان با گاز دادن و دستی کشیدن و فرمان دادن دریفت بکشید و به جمع اوری امتیاز بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری و کشیدن دریفت هستید، این بازی را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد!؟ بازی پیش رو را می توان از بهترین بازیهای دریفت زنی اندروید داتست که با استقبالی عالی روبرو گردیده است.

بازی Drift Max Pro به دلیل تمرکز کامل برروی مسابقات دریفت زنی و دقت خوبی که تیم توسعه دهنده در گیم پلی اش به خرج داده است، تجربه لذت بخش و متفاوتی از یک بازی دریفت کشی را برای تان به ارمغان می آورد. در هنگام ورود به دنیای بازی دریفت مکس پرو یک ماشین سوبارو ایمپرزا در اختیارتان قرار می گیرید تا با آن ابتدا دریفت کشی را یاد بگیرید و در نهایت با کسب ستاره های مورد نیاز راه را برای راه یابی به مراحل بالاتر هموار سازید. هر مرحله از بازی شامل ماموریت هایی سرتاسر هیجان هستند که در ان ها شما باید به کشیدن دریفت بپردازید و برای ساعت ها سرگرم باشید. بازی دارای بخش آنلاین برای رقابت با بازیکنان آنلاین سراسر دنیا نمی باشد اما به واسطه دنیای بزرگ و حالت های مختلف اش به هیچ وجه خسته کننده نخواهد شد و برای روزها سرگرم تان خواهد کرد. کنترل هر ماشین مکانیزم خاص خودش را دارد، به عنوان مثال خودروهای دوج وایپر و موستانگ 1969 در یک کلاس و میتسوبیشی لنسر و نیسان ج ‌تی آر در کلاس دیگر قرار می گیرند که به دلیل شرایط متفاوتی که برای هر کلاس در نظر گرفته شده، تجربه متفاوتی را برای هرکدام حس خواهید کرد. از بخش سفارشی سازی ماشین ها نیز غافل نشویم، گزینه های مختلف موجود در بخش گاراژ به شما این امکان را می دهد تا خودروی خود را مطابق با سلیقه تان شخصی سازی کرده و پس از این کار رانندگی با خودروی رویایی خود را تجربه کنید.

بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن برتر جدیدترین نسخه اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید ،در اخر اینکه بازی Drift Max Pro – Car Drifting Game توسط ما تست شده و به صورت افلاین اجرا شده است. اپلیکیشن برتر به عنوان بروزترین مرجع اندروید ایران، بروزرسانی های بازی را همیشه همزمان با انتشار عرضه می کند و شما قادرید همیشه جدیدترین آپدیت بازی را از همین صفحه به صورت رایگان با تعرفه اینترنت مصرفی نیم بها دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی V2.4.71 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Drift Max Pro :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.tiramisu.driftmax2 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دانلود آخرین نسخه #DRIVE

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران