جدیدترین نسخه X Icon Changer

دسته بندی:

X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut v3.0.9 – شخصی سازی آیکون های اندروید نسخه بدون تبلیغات برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

یکی از استانداردهای جهانی برای توسعه نرم افزار، ایجاد لوگو منحصر به فرد برای برنامه ساخته شده، است. تمامی نرم افزارها و برنامه ها دارای لوگو هایی هستند که به عنوان وجه هویتی آنها استفاده می شود و این امکان را به کاربر می دهد که برنامه های خود را سریع تر و آسان تر شناسایی کرده و راحت تر به قابلیت‌ های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. این استاندارد برای تمامی پلتفرم ها ثابت است. بنابراین برنامه هایی که برای اندروید ساخته می‌شوند نیز باید حتماً یک لوگو داشته باشند. آیکون برنامه ها و بازی ها در قسمت های مختلف اندروید به نمایش در می آیند تا کاربر سریع‌تر و با دردسر کمتری برنامه های خود را پیدا کرده و اجرا نماید. آیکون ها بخش بزرگی از رابط کاربری سیستم عامل اندروید را اشغال کرده اند و تاثیر بالایی روی زیبایی رابط کاربری دارند. همان طور که می دانید اندروید قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی دارد و می توان قسمتهای مختلف آن را تغییر داد و شخصی سازی نمود. به طور پیش فرض امکان تغییر آیکون ها در اندروید وجود ندارد اما امروز با برنامه ‌ای برای انجام این کار در خدمت شما هستیم. X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut عنوان یک اپلیکیشن برای تغییر و شخصی سازی آیکون های بازی ها و برنامه ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط ASTER PLAY توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید برنامه ها و بازی های مورد نظر خود را تغییر داده و به شکل دلخواه خود در آورید. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و کافیست برنامه را باز کنید تا با لیستی از تمامی اپلیکیشن ها و بازی های نصب شده روی اندروید مواجه شوید. پس از آن می توانید با انتخاب برنامه یا بازی اندروید مورد نظر خود، اقدام به تغییر آیکون نمایید. می ‌توانید از تصاویر موجود در گالری گوشی برای آیکون برنامه مورد نظر خود استفاده کنید یا از آیکون پک ها برای این کار بهره بگیرید. امکان تغییر نام برنامه‌ها نیز وجود دارد و می‌توانید از متن دلخواه خود برای نمایش در کنار آیکون ها استفاده کنید. اگر می‌ خواهید کنترل کاملی روی رابط کاربری گوشی خود داشته باشید و با دستی باز تر آن را تغییر دهید، نصب این برنامه را به شما توصیه می‌کنیم.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut اندروید:

  • قابلیت تغییر آیکون برنامه ها و بازی های اندروید
  • امکان استفاده از یک عکس به عنوان آیکون یک برنامه
  • سازگار با انواع آیکون پک های اندرویدی
  • قابلیت تغییر نام برنامه ها
  • کاربری ساده و آسان برنامه

اپلیکیشن X Icon Changer – Customize App Icon & Shortcut یک ابزار با قدرت بالا برای ایجاد تغییرات در آیکون های اندروید است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.0.9

    • Performance improved.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران