دانلود ــ کاربردی Luci

دسته بندی:

Luci – Intelligent Dream Journal & Lucid Guide v4.1.38 – اپلیکیشن هوشمند مدیریت رویا ها مخصوص اندروید! نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

تمامی ما در طول زندگی خود در هر روز چندین ساعت را به خوابیدن اختصاص می دهیم. به طور معمول خواب های شبانه ما با رویا ها همراه هستند؛ گاه این رویا ها در ذهن ما باقی مانده و در بسیاری از مواقع پس از بیدار شدن چیزی از خواب دیده شده به یاد نمی آوریم. آیا تا به کنون به این موضوع فکر کرده اید که اگر بر خواب های که می بینید کنترل داشته باشید چه اتفاقی می افتد؟! تنها کافی است در هنگام دیدن رویا ها توانایی لازم را برای کنترل شان داشته باشید؛ آنگاه به دنیای نا محدود و بعدی جدید وارد خواهید شد! در این حالت خواهید توانست بدون محدودیت کار های مختلفی را انجام داده و به دیگر زمان ها سفر کنید. داشتن کنترل بر رویا ها سخت و دشوار است، بنابر این در این پست قصد داریم شما را با یک نرم افزار اختصاصی در این زمینه آشنا کنیم. Luci – Intelligent Dream Journal & Lucid Guide عنوان یک اپلیکیشن هوشمند مدیریت رویا ها می باشد که توسط Sam Ruston توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم این نرم افزار بی نظیر به شما عزیزان کمک می کند کنترل کاملی بر خواب های دیده شده داشته باشید و در هنگام دیدن رویا ها از حظور تان در یک رویای شبانه مطلع شوید! آگاه بودن شما از دیدن رویا اجازه می دهد هر آن چیزی که انجام دادن اش در این دنیا سخت و دشوار است را تجربه نموده و بدون هیچ گونه محدودیتی زندگی خاصی را تجربه نمایید. این استارت اپ تمامی خواب های دیده شده توسط شما را با جزئیات کامل ثبت کرده و اجازه می دهد تا در هر زمان و مکانی به آن ها دسترسی داشته باشید. برای حفظ جزئیات بیشتر خواب های دیده شده قادر خواهید بود که علاوه بر توضیحات متنی تصاویری مرتبط را نیز در دیتابیس برنامه ذخیره سازید. علاوه بر این سیستم هوشمند موجود پس از خوابیدن کاربر در صورت تشخیص هر گونه خر و پف و یا صحبت کردن در خواب سریعا فعال شده و تمامی جزئیات را ذخیره می کند تا پس از بیداری بدانید که در خواب چه چیز هایی دیده اید! این کار باعث می شود توانایی شما در به خاطر آوردن رویا های تان تقویت شده و به مرور زمان هر گاه که اراده کنید رویای دلخواه تان را ببینید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Luci – Intelligent Dream Journal & Lucid Guide اندروید :

  • ردیابی هوشمند و پیشرفته تمامی رویا ها و خواب های دیده شده
  • سیستم بی نظیر ضبط صدای خر و پف و صحبت شما در خواب
  • ذخیره رویا های دیده همراه با جزئیات متنی و تصاویر مرتبط انتخابی شما
  • تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و همگام سازی آن با دیگر اسمارت فون های تان
  • جست و جوی سریع در میان رویا های ذخیره شده
  • یادآوری قابل تنظیم برای بررسی واقعیت ها
  • حفظ حریم خصوصی خود به وسیله رمز عبور
  • راهنمای ویدئویی کامل برای استفاده از برنامه

اپلیکیشن Luci – Intelligent Dream Journal & Lucid Guide با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع اش توسط توسعه دهنده خود با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران این مارکت اندرویدی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.1.38

    • Bug fixes
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران