دانلود نسخه جدید Zwart برای موبایل

دسته بندی:

Zwart – Black Icon Pack v21.5.19 – اپلیکیشن آیکون پک خاص و سیاه اندروید! نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 10 دلار برای اولین بار در ایران

Zwart – Black Icon Pack عنوان یک آیکون پک خاص و سیاه می باشد که توسط Randle توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همه ما دوست داریم که رابط کاربری خاص و متفاوت نسبت به سایر کاربران اسمارت فون ها داشته باشیم. اگر نگاهی به دیگر سیستم عامل ها داشته باشید خواهید دید که اندروید بیشترین ابزار ممکن را در این زمینه عرضه می کند. به گونه ای که خواهید توانست قسمت های مختلف را بدون هیچ گونه محدودیتی تغییر دهید. برای داشتن یک رابط کاربری اختصاصی و در عین حال زیبا باید چند فاکتور مختلف در نظر گرفته شود. از طرفی این عناصر باید به گونه ای انتخاب شده و یا تغییر داده شوند که تناسب خاص خود را حفظ نمایند. با این وجود پیش از هر چیزی پیشنهاد می دهیم که دیگر گزینه های شخصی سازی را متناسب با آیکون های تان تغییر دهید و در اولین قدم تلاش کنید که آیکون های خود را انتخاب نمایید! نرم افزار Zwart – Black Icon Pack یکی دیگر از آیکون پک هایی است که پس از بررسی های فراوان تصمیم گرفتیم آن را در وب سایت اپلیکیشن برتر، در اختیار شما عزیزان قرار دهید. یکی از مهم ترین چیز هایی که این آیکون پک را خاص تر از سایر مجموعه ها نمایش می دهد طرح های فوق العاده و استفاده از رنگ سیاه در تمامی آن ها می باشد. نوع طرح ها با رنگ انتخاب شده تناسب فوق العاده ای داشته و به راحتی می توان نمایشگری بی نظیر را طراحی نمود. بیش از 6618 نماد گوناگون در دل این استارت اپ تعبیه شده است که برای دسترسی به آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نبوده و قادر خواهید بود که برای دسترسی سریع تر به هر کدام شان از نوار جست و جو استفاده نمایید. همراه با این آیکون های زیبا چندین تصویر زمینه نیز در اختیار کاربران قرار داده می شود که از هماهنگی بسیار بالایی با این نماد ها برخوردار هستند. برخی از آیکون های موجود به صورت داینامیک طراحی شده که می توان از آن ها برای تقویم گوشی تان استفاده کنید. تیم توسعه دهنده با توجه به نیاز های کاربران در تلاش است که در هر ماه چندین بار این آیکون پک را به روز کند و جدید ترین نماد ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Zwart – Black Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از 6618 آیکون متنوع
  • طرح هایی خاص برای داشتن یک نمایشگر جذاب
  • گزینه ای برای جست و جوی سریع در میان آیکون ها
  • مجموعه ای از تصاویر زمینه طراحی شده توسط توسعه دهنده
  • به روز رسانی های مداوم برای دسترسی داشتن به جدید ترین آیکون ها
  • پشتیبانی از لانچر های گوناگون و پر طرفدار

اپلیکیشن Zwart – Black Icon Pack با بهره مندی از قابلیت هایی خاص توسط توسعه دهنده اش با قیمت 10 دلار در گوگل پلی منتشر شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن برتر دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 21.5.19

    • Dashboard update: icon request fixed
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دانلود نسخه جدید Dove برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران