دانلود نسخه کامل QR & Barcode Scanner

دسته بندی:

[QR Code Reader & Barcode Scanner v2.0.39 [VIP – اپلیکیشن بارکد خوان هوشمند، کاربردی و سریع اندروید نسخه وی آی پی و کامل به ارزش 1.69 دلار برای اولین بار در ایران

وجود محصولات مختلف در سطح بازار باعث شده است تا تولید کنندگان سعی کنند اطلاعات خاص خود را بر روی محصولات شان درج نمایند. گاهی گستردگی این اطلاعات شرایطی را به وجود می آورد که تولید کننده قادر به چاپ تمامی توضیحات مربوطه نمی شود! از این رو یکی از بهترین گزینه های موجود در این زمینه استفاده از بارکد ها می باشد. QR Code Reader & Barcode Scanner عنوان یک اپلیکیشن بارکد خوان هوشمند، کاربردی و سریع می باشد که توسط ECO MOBILE VN توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با بهره مندی از یک تکنولوژی منحصر به فرد کمک می کند تا به سادگی هر چه تمام تر بارکد های مد نظر تان را اسکن نموده و اطلاعات خاص موجود در آن ها را استخراج نمایید. همان طور که از نام نرم افزار نیز مشخص است یکی از مهم ترین ویژگی های آن خواندن اطلاعات بارکد های کیو آر می باشد که در نوع خود بی نظیر است. هر نوع اطلاعاتی که در کد های QR وجود داشته باشد سریعا رمز گشایی شده و در اختیار کاربر قرار داده می شود. برای دسترسی داشتن سریع به اطلاعات خواهید توانست، نتایج اسکن را در تاریخچه ذخیره نموده و در هر زمان و مکانی به آن دسترسی کاملی داشته باشید. علاوه بر این توسعه دهندگان اپ فوق با در نظر گرفتن محیط های متنوع شرایطی را فراهم نموده اند تا کاربر قادر به اسکن در محیط های تاریک نیز باشد!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه QR Code Reader & Barcode Scanner اندروید :

  • اسکن سریع و هوشمندانه بارکد های معمولی و QR کد ها
  • نمایش اطلاعات گوناگون نهفته در بارکد های اسکن شده
  • پشتیبانی از تمامی اطلاعات موجود در کد های QR
  • سرعت بسیار بالا در رمز گشایی اطلاعات موجود
  • ذخیره سازی سابقه اسکن در حافظه اسمارت فون
  • امکان اسکن در محیط های تاریک به وسیله فلش دوربین

اپلیکیشن QR Code Reader & Barcode Scanner با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با پرداخت درون شبکه 1.69 دلاری اش امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی آن را از وب سایت بزرگ و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و هم اکنون نسخه کامل اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 2.0.39

    • No changelogs
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner  SkanApp

دانلود برنامه ــ بارکدخوان – Scanner SkanApp

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران