نسخه جدید و کامل Bee Odyssey

دسته بندی:

Bee Odyssey v1.0.5 Mod – بازی ماجرایی جالب اودیسه زنبور مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن همه سطوح) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bee Odyssey نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Illum i nation Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Illumination Games پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های موفق دیگری را در مارکت اندروید داشته است اما Bee Odyssey احتمالاً یکی از بهترین بازی این استودیو بازی سازی تا به اینجای فعالیت شان است. Bee Odyssey دقیقاً همان چیزی است که از یک بازی موبایلی ماجراجویی انتظار دارید: یک بازی که ایده ساده ای دارد و از المان های مرسوم بازی های ماجراجویی استفاده می کند و در عین حال تجربه سرگرم کننده ای را برای پر کردن اوقات فراغت و وقت گذراندن عرضه می کند. داستان بازی از طریق یک میان پرده کوتاه کارتونی بازگو می شود. کاراکتر اصلی بازی یک زنبور کوچک است که کندوی خودش را گم کرده است و حالا قصد دارد با کمک زنبور های دیگر کندوی خودش را پیدا کند و دوباره به دوستانش ملحق شود. مرحله اول بازی تقریباً حالت آموزشی دارد و هدف اصلی توسعه دهندگان از طراحی این مرحله آشنایی گیمر ها با گیم پلی و مکانیزم های بازی و نحوه بازی کردن است. بعد از این مرحله، شما باید کنترل کامل زنبور کوچک داستان بازی را به عهده بگیرید و ماجراجویی خودتان را آغاز کنید. گفتنی است، ماجراجویی شما در این بازی جنبه آموزشی هم خواهد داشت و کاربران می توانند در خلال مراحل بازی از اطلاعات مفید زیادی در مورد زنبور ها و اهمیت ویژه آنها و نقش مهمی که این موجودات در طبیعت ایفا می کنند به دست بیاورند.

هر مرحله از Bee Odyssey دارای موانعی است که چالش های اصلی شما در بازی به حساب می آیند. این موانع شامل گیاهان، برگ های درختان، شاخه ها، مورچه، سوسک، عنکبوت، و حیوانات دیگری می باشند که برای زنبور ها یک تهدید به حساب می آیند. چالش دیگر شما هم این است که تا جایی که می توانید امتیاز به دست بیاورید و با آن عسل تولید کنید. زنبوری که شما کنترل آن را به عهده دارید با یک کلیک روی صفحه نمایش دستگاه تان به صورت خودکار در مسیر خودش به جلو حرکت می کند اما شما باید با کلیک های دقیق و پیاپی و در زمان های مشخص، زنبور را به بالا و پایین هدایت کنید و نگذارید که کشته شود و در عین حال کاری کنید که امتیاز ها را هم جمع آوری کند. در کل، زنبور شما ۳ عمر دارد که باید مراقب باشید این ۳ عمر گرانبها به راحتی از دست نرود. اما علاوه بر این ۳ عمر، شما می توانید با جمع آوری و اضافه کردن زنبور های دیگر در میان مسیر تان، یک گروه بزرگ از زنبور ها را تشکیل دهید که اصطلاحاً سپر بلای شما شوند و نگذارند که عمر هایتان به راحتی از دست بروند. روی هم رفته، باید گفت بازی Bee Odyssey بازی ای نیست که در میان کمپین Final Fantasy VII توجه شما را به سمت خودش جلب کند، اما دارای فضای گرافیکی کارتونی خوب، اتمسفر دوست داشتنی و دلچسب، گیم پلی عالی و لذت بخش، و چالش های درگیر کننده ای است که بدون شک رضایت شما را جلب خواهد کرد. بازی Bee Odyssey توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.5

    • Fixed small issues
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دانلود آخرین نسخه Dungeon: Age of Heroes

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران