دانلود برنامه ــ صفحه کلید 1C Keyboard

دسته بندی:

[1C Big Keyboard v1.83 [AdFree Mod – اپلیکیشن صفحه کلید ارگونومیک و بزرگ اندروید! نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه به ارزش 9.99 دلار تقدیم شما

یکی از مشکلاتی که افراد کم بینا و یا کسانی که دارای دستانی بزرگ هستند در هنگام کار با دستگاه اندرویدیشان با آن رو به رو می شوند، عدم توانایی تایپ در زمان مناسب می باشد! زیرا در هنگام فشردن کلید ها، دیگر کلمات را به اشتباه تایپ کرده و همین مشکل علاوه بر افزایش خطا های نوشتاری مشکلاتی نظیر عصبی شدن را به وجود می آورد. شاید در وهله اول به عنوان یک پیشنهاد استفاده از اسمارت فون هایی با صفحه نمایش بزرگ و یا تبلت ها به ذهنتان برسد ؛ اما این یک راه کار دائمی نیست و خود به تنهایی مشکلاتی را دارا می باشد. اما شاید بتوان داشتن یک صفحه کلید با گزینه های بزرگ را یک راه حل مناسب تر دانست. 1C Big Keyboard عنوان یک کیبورد ارگونومیک و بزرگ اندروید می باشد که توسط 1C Wearable برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از توضیحات بالا نیز مشخص است بیشترین کارایی این صفحه کلید برای افرادی است که مشکل بینایی دارند و یا دارای دستانی بزرگ هستند؛ کلید های گسترده کمک می کند تا خطا در هنگام تایپ به حداقل برسد و بتوانند تمامی کاربران نیاز های خود را به برقراری ارتباط با دوستان شان برطرف سازند. بزرگ بودن کلید ها باعث می شود تا حداقل فشار ممکن به چشمان کاربران وارد شود و هیچ گاه چشمان شان خسته نشود. چندین تم و افکت مختلف در اختیار کاربران قرار دارد که استفاده و بهره مندی از آن ها می تواند زیبایی این کیبورد کاربردی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بر خلاف برخی از ابزار های مشابه که در مارکت اندروید دیده می شود چندین زبان مختلف و پر طرفدار دنیا تحت پشتیبانی این اپلیکیشن می باشد که در نوع خود بی نظیر است.

اپلیکیشن 1C Big Keyboard با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگونش توانسته است با بیش از یک میلیون دانلود و پرداخت درون شبکه 9.99 دلاری اش امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغاتش را از وبسایت پر بازدید و پر محتوای اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.83

    • Bug fixing.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Gboard

دانلود آخرین نسخه Gboard

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران