دانلود Pexels – اپلیکیشن مجموعه تصاویر با کیفیت مخصوص اندروید

دسته بندی:

Pexels v4.2.6 اپلیکیشن اندوریدی سایت پکسل! نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

اگر از کاربرانی باشید که همیشه دوست دارند تصاویر زمینه گوشی و کامپیوتر خود را عوض کنند، با سختی های پیدا کردن تصاویر با کیفیت و زیبا که رایگان باشند، آشنایی دارید. تصاویر با کیفیت معمولا در سایت های ارائه دهنده مثل شاتراستاک با قیمتی نسبتا بالا به فروش می رسند که البته به دلیل تحریم های اقتصادی امکان خرید آن ها برای ایرانی ها وجود ندارد. مخصوصا کسانی که به طراحی تصاویر می پردازند یا برای پست های اینستاگرامی خود به عکس های با کیفیت و زیبا نیاز دارند، برای پیدا کردن تصاویر مورد نظرشان باید سختی های زیادی را متحمل شوند و حتی چند ساعت را برای پیدا کردن تصویری که می خواهند در اینترنت به جستجو بپردازند. برای حل این مشکل و برای کمک به پیدا کردن آسانتر تصاویر، سایت هایی به وجود آمده اند که pexel یکی از آن هاست و امروز با اپلیکیشن آن در خدمت شما هستیم. Pexels عنوان یک اپلیکیشن برای دسترسی به تصاویر با کیفیت رایگان، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Pexels توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توان به هزاران عکس بسیار با کیفیت در موضوعات متنوع دسترسی داشت. این عکس ها توسط جامعه عکاسان سایت ثبت شده و به صورت رایگان در سایت قرار گرفته اند. شاید رایگان بودن تصاویر در ذهن شما حس بی کیفیت بودن را ایجاد نماید در حالی که اصلا اینطور نیست. تصاویری که در این سایت و اپلیکیشن می توانید پیدا کنید، با تصاویری که در سایت های پولی مثل شاتر استوک می بینید، از لحاظ کیفیت کار و حرفه ای بودن هیچ تفاوتی ندارند. می توانید از برنامه بدون ثبت نام و داشتن اکانت به صورت کامل استفاده کنید، اما اگر در برنامه اکانت داشته باشید می توانید عکاسان مورد علاقه خود را دنبال کرده و خیلی زودتر از محتوای تازه اطلاع پیدا کنید. با این کار همیشه به تصاویر جدیدی برای تصویر زمینه گوشی یا اینستاگرام و … دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این می توانید تکنیک های جدید عکاسی و انتخاب سوژه را یاد بگیرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Pexels اندروید:

  • دسترسی به تصاویر رایگان با بالا ترین کیفیت
  • تصاویر همگی توسط عکاسان حرفه ای تهیه می شوند و از لحاظ کیفیت کار در بهترین سطح هستند.
  • جستجوگر قدرتمند برنامه به شما کمک می کند تا خیلی سریع به چیزی که می خواهید دسترسی پیدا کنید.
  • عکس ها در سایز های مختلف قابل دانلود هستند.
  • امکان اضافه کردن تصاویر به لیست مورد علاقه ها فراهم شده است.
  • امکان دنبال کردن عکاسان مورد علاقه وجود دارد و برای این کار باید در برنامه ثبت نام کنید.
  • هر روز محتوای جدیدی به برنامه اضافه می شود.

اپلیکیشن Pexels ابزاری عالی برای همه طراحان، تولید کنندگان محتوا و کاربرانی است که به دنبال تصاویر زمینه جدید و با کیفیت می گردند. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 4.2.6

    • Thanks for using the official Pexels app! This update changes the download dialog, hopefully making it easier to use. We've also found some bugs to squash for you. Enjoy!
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

آخرین نسخه ــ والپیپر All In One Wallpapers

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران