دانلود نسخه جدید Muviz

دسته بندی:

[MUVIZ Navbar Music Visualizer v5.0.6.3 [Pro – اپلیکیشن رقص نور موزیک صفحه نمایش اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار با دسترسی به تمامی امکانات

یکی از صد ها فعالیت روزانه ای که کاربران دستگاه های اندرویدی با دیوایس هوشمندشان انجام می دهند پخش موسیقی می باشد؛ موزیک پلیر های موجود برای سیستم عامل اندروید دارای امکانات و قابلیت های مختلفی هستند که یکی از آن ها را می توان ویژوالایزر ها دانست که در تمامی پخش کننده ها دیده نمی شود! با استفاده از ویژوالایزر در هنگام پخش موسیقی می توان صفحه نمایش را دگرگون ساخت و جذابیت پخش را چندین برابر افزایش داد. با توجه به این موضوع قصد داریم در این پست شما را با ابزاری در همین زمینه آشنا سازیم. MUVIZ Navbar Music Visualizer Pro Unlocked عنوان یک برنامه رقص نور و یا به عبارت تخصصی تر ویژوالایزر می باشد که توسط استودیو Sparkine Labs برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. برنامه فوق با برخورداری از امکاناتی متنوع یک تجربه پخش رقص نور حرفه ای را در قسمت پایینی صفحه نمایش برایتان به ارمغان می آورد! به صورتی که تنها کافیست موزیک را اجرا کنید و شاهد یک ویژوالایزر فوق العاده باشید. بیش از صد ها رقص نور مختلف و متنوع در دیتابیس این برنامه گنجانده شده است که انتخاب هر کدام از آن ها به دست شماست و می توانید پخش موسیقی را به صورتی بی نظیر متحول کنید. در پایان نیز باید بگوییم که بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه این برنامه نیازی به دسترسی روت ندارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MUVIZ Navbar Music Visualizer اندروید :

  • دسترسی یه مجموعه ای ویژوالایزر های مختلف و زیبا
  • امکان استفاده از ویژولایزر ها هنگام پخش ویدئو
  • نیاز نبودن به هیچ گونه دسترسی روت
  • ابزار ویرایش قدرتمند ویژوالایزر های موجود
  • همگام سازی تمامی ویرایش ها و اطلاعات در دستگاه های اندرویدی خود
  • به اشتراک گذاری طرح های خلاقانه خود با دوستانتان

اپلیکیشن MUVIZ Navbar Music Visualizer با بهره مندی از یک قابلیت خاص و منحصر به فرد توانسته است با نیم میلون دانلود و پرداخت درون شبکه 2.49 دلاری خود امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از لینک های مستقیم وبسایت اپلیکیشن برتر دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند و بدون محدودیت زمانی می توانید از انها بهره ببرید .



  • تغییرات نسخه 5.0.6.3

    • - Improvements & Fixes.
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

نسخه جدید و آخر 3D Effect Launcher برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران