جدیدترین نسخه Samsung Push Service

دسته بندی:

Samsung Push Service v3.3.15 پوش سرویس اختصاصی سامسونگ نسخه اصلی برنامه

سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی است که علاوه بر تولید گوشی در زمینه تولید انواع وسایل و ابزار های الکترونیکی مثل تبلت، رایانه، تلویزیون و …. نیز فعالیت دارد. سامسونگ توجه خاصی به بخش نرم افزار هم دارد و تا کنون ده ها اپلیکیشن مختلف برای اندروید منتشر کرده است. خیلی از این اپلیکیشن ها اختصاصا برای گوشی ها و تبلت های سامسونگ تولید می شوند و به صورت پیش فرض روی آن ها نصب هستند، اما تعدادی از آن ها هم توان نصب و استفاده روی گوشی های دیگر کمپانی ها را نیز دارند. علاوه بر اپلیکیشن، سامسونگ سرویس های تحت وب، مثل سرویس های ابری را هم در اختیار کاربراش قرار می دهد. هر یک از سرویس ها و اپلیکیشن ها ممکن است اعلانات مختلفی را تولید نمایند. بنابراین نیاز است تا با یک اپلیکیشن همه این اعلانات را دریافت و مدیریت کرد. امروز با چنین اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم. Samsung Push Service عنوان یک اپلیکیشن برای نمایش اعلان های سامسونگ به کاربر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Samsung Electronics Co., Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه معمولا به صورت پیش فرض روی تمامی دستگاه های ساخت سامسونگ نصب است و کارش ارائه اعلانات سامسونگ به کاربر است. سامسونگ با استفاده از این برنامه، کاربر را از وجود آپدیت های جدید برای رام یا اپلیکیشن ها مطلع می کند، همچنین به او اپلیکیشن های جدید و کاربردی را معرفی می کند. اگر اعلانی در رابطه با سرویس های ابری سامسونگ وجود داشته باشد، با استفاده از این برنامه می توانید در اسرع وقت از آن مطلع شوید. زمانی که سامسونگ اپلیکیشنی را آپدیت می کند، با استفاده از این برنامه شما را از بهبود های حاصل شده در اپلیکیشن مطلع می کند، بنابراین حتی زمانی که از اپلیکیشنی استفاده نمی کنید هم، می توانید نوتیفیکیشن های مربوط به آن را دریافت نمایید. این برنامه بسیار کم حجم است و به مجوز های مهمی احتیاج ندارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Samsung Push Service اندروید:

  • نمایش اعلانات از تمامی سرویس ها و اپلیکیشن های سامسونگ
  • دریافت اعلانات مربوط به اپلیکیشن های سامسونگ، حتی زمانی که از آن ها استفاده نمی کنید.
  • مطلع شدن از آخرین آپدیت ها برای سیستم عامل و بهبود های صورت گرفته روی اپلیکیشن ها
  • نمایش پیام های جدید به صورت پنجره پاپ آپ
  • هنگام دریافت پیام جدید، یک نشان کنار آیکون اپلیکیشن نمایش داده می شود.
  • نمایش پیام ها در نوتیفیکیشن بار برای دسترسی ساده تر

اپلیکیشن Samsung Push Service ابزاری بسیار کارآمد برای دریافت تمامی اعلانات مربوط به سرویس ها و اپلیکیشن های سامسونگ در گوشی است که با بیش از 1.000.000.000 دانلود از گوگلی پلی و کسب رضایت کاربران توانسته است امتیاز 4.2 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن برتر به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : این برنامه توسط کمپانی سامسونگ برای تبلت ها و گوشی های سامسونگ تولید شده و روی دستگاه های با برندهای غیرسامسونگ نصب نمی شود.



  • تغییرات نسخه 3.3.15

    • Enhance functional stability
    • Support dark mode
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دانلود Your Phone Companion - Link to Windows – اپلیکیشن اتصال گوشی به برنامه Your Phone ویندوز 10 مخصوص اندروید بتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران