دانلود نسخه آخر iReal Pro

دسته بندی:

iReal Pro – Music Book & Backing Tracks v2021.8 – اپلیکیشن و کتاب تمرین موزیک مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 14.99 دلار

iReal Pro – Music Book & Backing Tracks عنوان یک اپلیکیشن و کتابی قدرتمند برای تمرین موزیک می باشد که توسط Techn i mo توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. موزیک یکی از اصلی ترین علایق ما انسان ها در سراسر کره زمین می باشد. نه تنها هر کسی به طور میانگین چندین دقیقه را در طول روز به پخش موزیک اختصاص می دهد، بلکه در بین ما کسانی هستند که روزانه ساعت ها به تمرین موسیقی می پردازند. عوامل گوناگونی می توانند بر یادگیری ما در این مسیر تاثیر گذاشته و کمک کنند که از نهایت توانایی مان استفاده کنیم. اگر توجه کرده باشید از چند سال گذشته تا به کنون دستگاه های هوشمند نقش به سزایی را در سیستم آموزشی ایفا کرده اند. این موضوع تنها به مباحث درسی محدود نشده و دیده می شود که حتی برخی از افراد توانسته اند در این راه مهارت های شان را پرورش دهند! توسعه دهندگان اندرویدی با توجه به این موضوع تا به کنون اپ های مختلفی را برای علاقه مندان به موسیقی معرفی نموده اند. برنامه هایی که هر کدام شان مخصوص به یک ساز خاص بوده و اجازه می دهد تا حدودی سرعت پیشرفت تان را افزایش دهید. با این وجود یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود در این زمینه iReal Pro – Music Book & Backing Tracks می باشد. هر آن چیزی که برای پیشرفت در زمینه موسیقی به آن نیاز دارید در این نرم افزار یافت شده و بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. اگر بخواهیم توضیحی ساده و در عین حال کامل برای این اپ بدهیم می توان آن را یک ابزار all in one، برای علاقه مندان به موسیقی دانست. پس اگر شما نیز از طرفداران هنر هستید با ما همراه باشید.

iReal Pro – Music Book & Backing Tracks نرم افزاری پر امکانات و هوشمند در زمینه تمرین موسیقی

همان گونه که در توضیحات اولیه نیز اشاره کردیم، iReal Pro – Music Book & Backing Tracks یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به موسیقی است. شما می توانید برای پیشرفت در فعالیت های خود بک ترک هایی فوق العاده را ایجاد نموده و شروع به تمرین کردن کنید. نکته ای که استفاده از این نرم افزار را جذاب تر می کند پشتیبانی آن از 51 سبک مختلف در موزیک می باشد. این بدان معناست که هر کسی با هر سلیقه و مهارتی می تواند نهایت بهره را از اسمارت فونش ببرد! علاوه بر این به طور پیش فرض مجموعه ای از تمرین های کاربردی برای علاقه مندان طراحی و در نظر گرفته شده است که پیش برد آن ها تاثیرات فوق العاده بر شما می گذارد.

دسترسی به هزاران آکورد مختلف

از دیگر امکانات موجود که بدون شک شما را تحت تاثیرش قرار می دهد دسترسی شما به مجموعه ای از آکورد ها می باشد. در نرم افزار iReal Pro – Music Book & Backing Tracks کاربران می توانند به صد ها آکورد مختلف دسترسی داشته و بدون هیچ گونه خطایی به تمرین کردن بپردازند. اگر شما نیز جزو موزیسین های حرفه ای هستید قادر خواهید بود که یک آکورد از آهنگ ساخته شده توسط خود را ایجاد کرده و آن را با سایر دوستان و کاربران به اشتراک بگذارید. نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم پشتیبانی استارت اپ از چند ساز مختلف می باشد که از محبوب ترین شان می توان به گیتار و پیانو اشاره کرد.

چندین ابزار متنوع برای تمرین موسیقی

بر خلاف آن چه که تصور می کنید، امکانات iReal Pro – Music Book & Backing Tracks تنها به موارد ذکر شده محدود نمی شوند. اگر بخواهیم یکی دیگر از ویژگی های پر طرفدار موجود را به شما عزیزان معرفی کنیم، می توان به نمایش محل قرار گیری انگشتان در هنگام نواختن ساز اشاره کرد. به عنوان مثال اگر در حال پیانو زدن هستید می توانید آکورد مورد نظرتان را فراخوانی نموده و به صورت همزمان ببینید که انگشت خود را روی کدام یک از کلید ها باید قرار دهید. در نهایت نیز قادر خواهید بود که آکورد ها را در قالب فایل های پی دی اف دریافت نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه iReal Pro – Music Book & Backing Tracks اندروید :

  • ایجاد، ویرایش، مدیریت و یا اشتراک گذاری آکورد های دلخواه تان
  • امکان دریافت صد ها آکورد به صورت کاملا رایگان تنها با یک اشاره
  • پشتیبانی از انواع موسیقی در سبک های گوناگون
  • پشتیبانی از ساز های محبوب و پر طرفدار در سراسر جهان
  • ساخت و اجرای بک ترک ها برای انجام تمرینات حرفه ای
  • دسترسی داشتن به بیش از 50 تمرین اختصاصی و از پیش تنظیم شده
  • گزینه ای برای نمایش محل قرار گیری انگشتان شما در هنگام نواختن ساز
  • ایجاد چندین لیست پخش قابل ویرایش
  • دریافت آکورد ها در قالب فرمت های PDF و MusicXML

اپلیکیشن iReal Pro – Music Book & Backing Tracks با مجموعه ای از امکانات و قابلیت های متنوع در زمینه موسیقی توسط توسعه دهنده اش با قیمت 14.99 دلار منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ هوشمند را به صورت رایگان از وب سایت پر طرفدار و محبوب اپلیکیشن برتر دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2021.8

    • - Improved editor for simpler and fast chord inputing
    • - Added support for special symbol "//" for multiline staff text
    • - Added Portuguese and Russian language localizations
دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود نسخه جدید Swift Minimal برای اندروید

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دانلود آخرین نسخه Elsa Speak

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران