نسخه جدید و آخر RFS برای اندروید

دسته بندی:

RFS – Real Flight Simulator v1.4.7 – بازی شبیه سازی واقع گرایانه، گرافیکی و خوش ساخت پرواز برای اندروید نسخه خریداری شده با قیمت 1 دلار تقدیم به شما عزیزان تست شده با اجرای آفلاین

RFS – Real Flight Simulator – شبیه ساز واقعی پرواز یک بازی جالب و خوش ساخت از دسته بازی های سبک شبیه سازی است که به وسیله استودیوی RORTOS ایتالیایی با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار داده شده است. این استودیوی خلاق پیش تر نیز با ساخت و انتشار بازی های مختلف در سبک شبیه ساز از جمله عناوینی مثل Helicopter Sim Pro ، Frecce Tricolori Flight Sim ، Carrier Landings Pro ، Extreme Landings Pro ، AirFighters ، Marina Militare It Navy Sim و Airline Commander به خوبی به یکی از قوی ترین و بهترین استودیوهای ساخت بازی های سبک شبیه سازی به ویژه شبیه ساز پرواز و هواپیما تبدیل شده است. RORTOS که تمرکز خود را روی ساخت چنین بازی های گذاشته، در سال 2021 با طراحی و انتشار یک عنوان حرفه ای تر در همین زمینه قدم مهمی در روند ساخت بازی های شبیه ساز پرواز برداشته است. این بازی که از سوی سازندگان شبیه ساز واقعی پرواز نام گذاری شده، یک بازی تکامل یافته و حرفه ای در سبک بازی های شبیه ساز پرواز و خلبانی با هواپیماها است. در این مطلب از سایت اپلیکیشن برتر قصد داریم تا آخرین نسخه این بازی را به شکل خریداری شده و تست شده برای شما عزیزان معرفی کرده و آن را به طور کلی بررسی کنیم.

بازی RFS – Real Flight Simulator بدون شک یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین بازی های ساخته شده در زمینه شبیه سازها است که به نوبه خود می تواند حریف هر بازی نام آشنای دیگری در این زمینه باشد. بازی RFS – Real Flight Simulator نه صرفاً یک سرگرمی تفننی، بلکه یک بازی کاملاً حرفه ای و تکامل یافته برای کسانی است که با سیستم های هواپیمایی آشنا هستند. اگر درک مناسبی از این مسئله نداشته باشید نمی توانید بازی را به درستی انجام داده و از آن لذت ببرید! بنابراین توجه داشته باشید که برای تجربه صحیح و لذت بخش این بازی شما باید یک طرفدار پر و پاقرص بازی های هواپیمایی و شبیه سازهای پرواز باشید. در RFS – Real Flight Simulator انواع و اقسام مدل های هواپیماهای مسافربری، تفریحی و … با بهترین متدهای روز طراحی شده اند که همگی آن ها از روی مدل های واقعی ساخته شده اند. هر هواپیما ویژگی های مخصوص به خود را دارد و این یعنی پرواز، هدایت و کنترل هرکدام از این هواپیماها متفاوت خواهد بود. بخش مرحله ای بازی شامل مأموریت های گوناگونی از جمله حمل و نقل مسافران یا بارهای هوایی است. بخش جذاب دیگری که بازی RFS – Real Flight Simulator را به نوبه خود حرفه ای کرده، طراحی منحصر به فرد بیش از 35 فرودگاه بین المللی در شهرهای مختلف جهان است. این بازی به جز بخش تک نفره، دارای بخش جذاب و مهیج چندنفره به صورت آنلاین نیز است که در آن شما می توانید در کنار بازیکنان دیگر به صورت اینترنتی بازی را انجام دهید و حسابی سرگرم شوید. اگر از علاقه مندان و آشنایان به بازی های سبک شبیه ساز پرواز هستید، بدون شک این بازی می تواند با گرافیک عالی و پرجزئیات و طراحی های واقع گرایانه و فیزیک های طبیعی که دارد حسابی شما را شگفت زده کرده و به وجد بیاورد. همین حالا می توانید آخرین نسخه رسمی این عنوان را از لینک های مستقیم اپلیکیشن برتر به شکل خریداری شده و رایگان دانلود کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه it.rortos.realflightsimulator را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.



  • تغییرات نسخه 1.4.7

    • - New DE/ANTI-ICING Ground Vehicle
    • - New FUEL monitors
    • - New cities added to the map
    • - New shading for ground vehicles
    • - Bug fixes
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران