دانلود جدیدترین نسخه Square Bird

دسته بندی:

Square Bird v3 Mod – بازی تفننی سرگرم کننده و دوست داشتنی مرغ مربعی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه بی نهایت آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Square Bird – مرغ مربعی عنوان یک بازی سبک تفننی است که توسط استودیو بازی سازی MOONEE PUBLISHING LTD برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. مشخص نیست سؤال ابتدا مرغ بوده یا تخم مرغ را چه کسی مطرح کرده است اما بدون شک سازندگان بازی های موبایلی برای این سؤال اهمیت ویژه ای قائل شده اند و پس از Angry Birds بازی های زیادی را مثل Chicken Invaders درباره مرغ ها و تخم مرغ ها ساختند تا شاید گیمر ها بتوانند جوابی برای این سؤال مهم پیدا کنند. پس از اینکه گیمر ها نتوانستند جواب این سؤال را در جزایر هاوایی و سیاره های فضایی پیدا کنند، اینبار استودیو بازی سازی یاد شده بازی دیگری با نام Square Bird ارائه کرده است تا شاید بخت و اقبال با گیمر ها همراه باشد و گیمر ها بتوانند به جواب برسند. جدا از شوخی Square Bird یک بازی بسیار جذاب و مفرح است که می تواند برای مدت ها سرگرم تان کند. از لحاظ گیم پلی این بازی بسیار ساده است و مکانیزم های مراحل آن پیچیدگی خاصی ندارد. هر مرحله ساختار پلتفرمر و ساید اسکرولر دارد و با ورود به بازی کنترل کاراکتر اصلی که یک مرغ مربعی شکل است را به عهده خواهید گرفت و در مراحل پیش خواهید رفت. در هر مرحله مرغ مربعی قصد دارد به خانه خودش بازگردد اما راهی که پیش رو دارد سرتاسر پر از موانع و تله های مختلف است و شما باید سعی کنید این موانع و تله ها را پشت سر بگذارید.

حرکت مرغ مربعی در مراحل بازی Square Bird به صورت خودکار است و فقط به جلو حرکت می کند اما شما باید برای عبور از موانع و تله ها و سطوح مختلف تخم مرغ های مربعی بگذارید. به این ترتیب هروقتی به مانع یا تله یا سطحی رسیدید باید یک بار روی صفحه نمایش دستگاه تان ضربه بزنید تا یک تخم مرغ مربعی بگذارید. با انجام این کار می توانید ارتفاع تان را تغییر دهید، بنابراین اگر احساس کردید که نیاز به ارتفاع بیشتری دارید می توانید چند تخم مرغ بگذارید تا ارتفاع تان تنظیم شود. چالش های هر مرحله متنوع است و با عبور از هر مرحله رفته رفته این چالش ها دشوار تر هم می شوند. به عنوان مثال در مراحل ابتدایی سطوح ساده تر هستند و به راحتی می توانید از روی آنها عبور کنید اما در مراحل بالا تر سطوح دشوار تر می شوند و مکانیزم های جدیدی به آنها اضافه خواهد شد. از لحاظ بصری فضای گرافیکی بازی طراحی هنری ساده اما زیبا و قابل تحسینی دارد و نمره خوبی دریافت می کند. کنترل ها هم که پیش تر به آن اشاره کردیم در ساده ترین حالت خود هستند و تمام عملکرد ها تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایش دستگاه تان انجام می شوند. روی هم رفته Square Bird یک بازی محبوب و بسیار پرطرفدار است و با بیش از 10.000.000 دانلود و کسب امتیاز 4.3 از 5.0 یکی از بهترین بازی های مارکت اندروید محسوب می شود. از این رو تیم اپلیکیشن برتر قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v3 :

* اضافه شدن جوایز * بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی



دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران