نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دسته بندی:

Sky Champ: Monster Attack v6.5.8 Mod – بازی آرکید متفاوت قهرمان آسمان برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Sky Champ: Monster Attack – قهرمان آسمان عنوانی از یک بازی آرکید و جالب در سبک بازی های رترو مانند کلاسیک و زیرمجموعه ای از بازی های Galaxy Shooter است که به وسیله استودیوی بازی سازی Spirit Bomb کشور ویتنام توسعه داده شده و به شکل رایگان عرضه شده است. بازی های بی شماری در این زمینه منتشر شده اند که اپلیکیشن برتر چندین بازی منتخب از آن ها را مثل Sky Force Reloaded و Galaxy Attack: Alien Shooter در دسترس کاربران قرار داده است. اما این بار می خواهیم یک بازی مشابه ولی با ویژگی های متفاوت تری را به شما معرفی کنیم. بازی Sky Champ: Monster Attack درست مثل بازی های معروف در این ژانر، یک بازی آرکید و یک بازی ساخته شده از روی عناوین کلاسیک این سبک می باشد. اما سازندگان این بازی با اقدامی جالب، سبک RPG یا نقش آفرینی را نیز به این بازی اضافه کردند! شما به جز بخش گیم پلی اصلی که مربوط به نبردهای فضایی بین کهکشان ها و سفینه های جنگی است، باید با به کار گیری موجودات مختلف و ارتقاء آن ها درست مثل بازی های نقش آفرینی، تیم مخصوص به خودتان را جمع آوری کنید. در واقع باید گفت که هر شخصیتی که بتوانید آنلاک کنید، ویژگی های مخصوص از جمله اسلحه منحصر به فرد خودش را دارد. اگر بخواهیم این تلفیق سبک ها را بهتر توضیح دهیم، باید گفت که Sky Champ: Monster Attack تلیفیقی از دو سبک Retro Space Shooter و Monster-Collecting RPG است. در این بازی دشمنان شما موجوداتی شیطانی هستند که از طریق فضا به سمت زمین حمله ور شده اند و این شما هستید که باید با جمع آوری و به خدمت گرفتن این هیولاها به مقابله با دشمنان بپردازید و در نبردهای فضایی آن ها را شکست دهید. بازی دارای ده ها آیتم گوناگون برای آنلاک کردن و ده ها آیتم دیگر برای ارتقا بخش های مختلف می باشد.

برخی از ویژگی های بازی Sky Champ: Monster Attack اندروید :

  • گرافیک رترومانند و پیسکلی با طراحی های مدرنیزه شده
  • گیم پلی تلفیقی از سبک Retro Space Shooter و نقش آفرینی
  • امکان پیدا کردن و جمع آوری هیولاهای مختلف برای به کار گیری به عنوان نیروهای قدرتمند
  • دارای بخش مرحله و انفرادی با بیش از 100 مرحله
  • افکت های تصویری و صوتی بسیار جذاب
  • دارای بخش چالشی بی پایان برای ثبت رکوردهای بهتر
  • قابلیت بهره مند شدن از انواع نیروها و توانایی های مخصوص
  • امکان تکامل بخشیدن به هیولاها
  • امکان ارتقاء بخش های مختلف سفینه جنگی با بیشتر از 100 ابزار و آیتم گوناگون

Sky Champ: Monster Attack با ویژگی های متعددی که دارد به عنوان یکی از برترین بازی های این سبک شناخته می شود. سازندگان بازی ادعا می کنند با تجربه این بازی و درک ویژگی های برتر آن نسبت به بازی های مشابه، این بازی را به دیگر بازی ها ترجیح خواهید داد. بازی قهرمان آسمان تا کنون بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. این بازی همچنین توانسته تا امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را نیز کسب کرده و توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند. منتظر چه چیزی هستید؟ همین حالا این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده (با پول بی نهایت) از اپلیکیشن برتر دریافت کنید و یک بازی جذاب و اکشن را در موبایل یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.



  • تغییرات نسخه 6.5.8

    • - Fixed bugs
دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

دانلود نسخه جدید و آخر Pocket Mortys

نسخه آخر و کامل  Sky Champ برای موبایل

نسخه آخر و کامل Sky Champ برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدگاه کاربران